abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23841850
Ik gebruik sinds een tijdje Murray's om me haar in model te brengen.
Het zit echt als nooit te voren echt super spul!!!
Maar het is zo goed dat ik het bijna niet uit me haren krijg
Iemand een idee waar mee ik het er uit krijg?
pi_23841932
Het schijnt er goed uit te gaan met dreft, maar of het goed is voor je haar is een tweede.
pi_23842762
Er is al eerder een topic over Wax uitwassen geweest. Meerdere mensen hebben toen ook gezegd dat afwasmiddel het beste werkt. Dit kreeg ik trouwens ook te horen van mijn kapster toen ik vroeg hoe ik het beste mijn wax uit mijn haar kon krijgen
pi_23842876
1) Ga een paar uur zwemmen, daarna 5x wassen met dreft en dan goed stevig met handdoek door je haar.
2) Was je haar 5/6 dagen met dreft zonder dat je er nieuwe murray`s in smeert.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:06:12 #5
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23844093
Waar koop je dat spul trouwens?
pi_23847409
idd dreft, o.a. te koop bij DA
pi_23847425
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:53 schreef Minox het volgende:
Ik gebruik sinds een tijdje Murray's om me haar in model te brengen.
Het zit echt als nooit te voren echt super spul!!!
Maar het is zo goed dat ik het bijna niet uit me haren krijg
Iemand een idee waar mee ik het er uit krijg?
Ja ja, Murray is goed hé!
pi_23847525
vroeg ik me vroeger ook al af, kreeg het niet eens van mn handen met zeep, zo taai is dat spul
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23849963
Ik weet niet hoe lang jullie het al gebruiken maar ik heb het meer dan 2 jaar gebruikt en mijn haar viel met bossen uit en was echt helemaal dood, dus wees gewaarschuwd...
Om het eruit te krijgen deed ik ong wat Gesloten zegt, week niks in je haar en veel wassen.
  donderdag 9 december 2004 @ 11:14:44 #10
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_23850805
ik heb [toen k nog kort haar had] ook ongeveer 3 jaar Murrays gebruikt en ahd echt geen last van haaruitval hoor. het is inderdaad erg stug dus je moet niet proberen te borstelen oid als je het in je haar hebt zitten want dan breekt je haar gewoon af

mijn tip is om het niet elke dag erin te doen! je smeert er gewoon genoeg in om het goed te doen. volgende dag ga je douchen maar laat je je haar met rust. doe je je haar weer gewoon goed in model [zit nog genoeg murrays in dan]. na 2 of 3 dagen was je het goed [dreft werkt goed, ook kan je head&shoulders proberen] en dan doe je het weer opnieuw.

het is zowiezo niet goed voor je haar om het elke dag te wassen, en ook helemaal niet nodig
an urge to help mankind overcomes me
pi_23852153
Nou ik heb het ook lang gebruikt, en mijn haar viel er ook echt heel erg van uit.

Maar t is verder wel goed spul, je haar blijft goed in model
pi_23852193
Ik heb nog nooit van Murray's gehoord, maar dit topic lezende krijg ik het idee dat het best agressief spul is.
Haaruitval, het er niet uit kunnen wassen e.d.
(Un)masking for the greater good.
pi_23852248

Ik weet niet meer hoe ik dat deed met uitwassen... ik waste iedere dag mn haar, en als het nodig was smeerde ik er een beetje extra murray's in.
Wil je het echt helemaal weg hebben, dan gewoon een week lang je haar elke dag wassen en er geen nieuwe murray's in smeren (duh).
pi_23852249
Ik gebruikte vroeger altijd brylcreem. Niet zo taai als murray's, maar ook niet echt geweldig voor je haar.
pi_23853649
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:56 schreef Lentje het volgende:
Het schijnt er goed uit te gaan met dreft, maar of het goed is voor je haar is een tweede.
Nee dat is het dus niet. Daarom zou ik hem ook aanraden om het maar 1x in de maand met Dreft uit te wassen
pi_23854604
De Clarifying shampoo van Pantene wast alles weg!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  donderdag 9 december 2004 @ 14:32:09 #17
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23854695
Als je het potje eerst 3 minuten in een bakje warm water legt is het ten eerste een stuk beter in je haar te smeren (wordt heel zacht) ten tweede gaat het daarna ook makkelijker van je handen af, en omdat je minder nodig hebt doordat het zacht wordt gaat hjet ook makkelijker uit.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23854988
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Als je het potje eerst 3 minuten in een bakje warm water legt is het ten eerste een stuk beter in je haar te smeren (wordt heel zacht) ten tweede gaat het daarna ook makkelijker van je handen af, en omdat je minder nodig hebt doordat het zacht wordt gaat hjet ook makkelijker uit.
Goed warmwrijven in je handen werkt makkelijker hoor....
  donderdag 9 december 2004 @ 15:03:14 #19
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23855320
Nee, want dan plak dat spul als de tyfus aan je handen. Als je het blikje warmmaakt wordt het net zo stroperig als normale gel.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23864561
Bedankt allemaal, gewoon afwasmiddel dus
Maar ik moet jullie echt murrays aanranden echt top spul
pi_23865021
Waar koop je die shit dan ?
pi_23865347
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef rotskibo het volgende:
Waar koop je die shit dan ?
o.a. bij de DA
pi_23867230
Ik heb het ook wel eens gebruikt, het is echt superspul voor je haar, maar ik kreeg er een heel vet voorhoofd van, dus pukkeltjes.
pi_23867274
het enige wat je kan doen is je haar wassen met afwasmiddel.
wax is vet, en afwasmiddel bindt zich aan vet, waardoor je het met water weg kan spoelen.
maar niet te vaak doen, het is niet zo best voor je.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 9 december 2004 @ 23:20:37 #25
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23867325
Dreft. Enige manier.
Welkom bij de V&D der webfora.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: