helemaal met je eens... maar het ergste is in mijn ogen nog dat ze george "dabbel-joe" boes als "wijze" hebben neergezet. dan ben je echt niet goed wijs.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is ook een triest dieptepunt dat dat soort kneuzen in de kerststal worden gezet. Walgelijk.
Dat heb je met die overgevoelige Gristenen met hun lange tenen he? Daar hoeft geen film met bijbelteksten op naakte lichamen aan te pas te komen, die vallen al over zoiets simpels.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:30 schreef HuHu het volgende:
Haha, toen ik het vanochtend in de krant las verwachtte ik al zo'n reactie van de gelovigen.
Moslims vallen al over het geven van een handjequote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Dat heb je met die overgevoelige Gristenen met hun lange tenen he? Daar hoeft geen film met bijbelteksten op naakte lichamen aan te pas te komen, die vallen al over zoiets simpels.
Dat heb je met overgevoelige Christelijke LEIDERS ja, ik kan je vertellen uit betrouwbare bron dat in de UK het overgrote deel vd gelovigen zich er nauwelijks aan stoort.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Dat heb je met die overgevoelige Gristenen met hun lange tenen he? Daar hoeft geen film met bijbelteksten op naakte lichamen aan te pas te komen, die vallen al over zoiets simpels.
Is er een reactie van Madame Tussaud waarin ze uitleggen of dit een slechte publicatie stunt is of dat ze een inhoudelijk statement willen maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Kerk kwaad over Beckhams als Jozef en Maria
verhaal
Grappig dat er zo gevoelig wordt gereageerd, vooral over dat "maar wat aan rotzooien". Ik vind het juist een prachtige vermenging van religie met hedendaagse iconen.
Zo zie je maar, ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heb je met overgevoelige Christelijke LEIDERS ja, ik kan je vertellen uit betrouwbare bron dat in de UK het overgrote deel vd gelovigen zich er nauwelijks aan stoort.
Ze zullen zich eerder storen aan de invulling vd bijbelse figuren
Victoria als maagd en Bush als 1 vd 3 wijzen bijvoorbeeld.
Echte commotie is er dus nauwelijks, geen massaal christelijke verontwaardiging.
Ook geen bedreigingen aan het adres van Madame Tussaud, maar dat zal te maken hebben met het feit dat het mens als jaren dood is
Trouwens probeer eens een afbeelding of beeld van Mohammed de profeet te maken, een keurig nette beeltenis, zo waarheidsgetrouw mogelijk.
Moet je zien van welke aard de commotie dan zal zijn
Man, jullie mogen mohammed niet eens afbeelden, dus reken maar dat er een dikke rel zou zijn als Pa Tokkie als mohammed afgebeeld zou worden.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Skyclad het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2004 08:57 schreef ExTec het volgende:
Jammer dat het appels met peren vergelijken is.
Ja, dat is heus zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Binnen alle religies liggen dit soort gevoeligheden dicht aan de oppervlakte.
Ja en?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:01 schreef ExTec het volgende:
Voorzetje: morgen is dit oud nieuws, horen we er helemaal niemand meer over.
Ik durf mijn banksaldo erom te verwedden dat hierom geen moord zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Tja, die schieten/slachten hier geen mensen om af.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja en?
Islam bashen is inderdaad hotter
Onzin.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:20 schreef Snik het volgende:
[..]
Tja, die schieten/slachten hier geen mensen om af.
Ken je geschiedenis ventje.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik durf mijn banksaldo erom te verwedden dat hierom geen moord zal plaatsvinden.
Inderdaad. Het is toch al gauw weer 400 jaar geleden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |