LOLquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:35 schreef Wup het volgende:
nu we het toch over acteerprestaties hebben:)
ONM 27 april 2004 [ heeeeeeeeel kort filmpje] [save target as]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:27 schreef babette21 het volgende:
Mag ik hier alvast een verzoekje indienen voor 'n volgend topic??
Er zijn elke dag tientallen lijnen op Brazilië.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:47 schreef haagse_elfje het volgende:
wanneer begint de brazilië lijn eigenlijk?
hahahaha wat leukquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er zijn elke dag tientallen lijnen op Brazilië.
Hij's fijnquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hij's fijn
Ik ga voor een Ode aan Nielsje: "Niels, wil je mijn held zijn"
[check evt. lyrics van Van DikHout [jaja daar zijn ze weer] voor argumentatie]
ach ja ogen dicht en niet kijken, ik had wel meer verwacht van Sander Heer want zijn karakter stelt tot nu toe ook niet veel voor en erg voorspelbaar dat vreemd gaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Aflevering van gisteren was idd wel oke. Kyra die de slet uithangt, dat mag ik wel haha!!
maar eh, dat Marnix-Wendy-onderonsje had ons wel bespaard mogen worden hoor..... bah....
misschien is pamelaatje daarom tijdelijk weg ze stonk teveel uit haar mond....quote:Wat heb je nodig:
Olijfolie
Knoflook
Gamba’s
Citroensap
Witte wijn
Rode pepers
Taugé
Red hot chili pepper sauce
Sesamolie
Mie
Je gaat als volgt te werk:
Doe een scheut olijfolie in een kom.
Gooi hierbij de verse gamba’s, geperste knoflook, een scheutje witte wijn, rode pepers (pitjes eruit natuurlijk!) en een scheutje citroensap.
Laat dit allemaal ongeveer een uur in de kom intrekken.
Zet een wok op het vuur met een beetje olijfolie, taugé, dikke ketjap, prei en op het eind sesamolie en red hot chili pepper sauce. Maar let op! De sesamolie mag je niet heet laten worden!
Zet een pan water op en laat de Mie ongeveer 2 tot 3 minuten koken.
Voeg de op smaak gemaakte gamba’s bij de saus in de wok. Doe de mie erbij elkaar en roer het geheel lekker door!
Eet smakelijk!
En met wie eet Pamela dit het liefst?
Met “who ever loves a lot of garlic!”
RTL Nederland
Met die speciale tekens kan ik je wel helpen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Iwan en/of Wup en/of elk willekeurig computergenie dan ook, mag ik u even lastig vallen met een paar pc-vraagjes [mede namens mijn pa],
ook al is dit 't verkeerde topic?! vast wel...
sinds onze pc is gecrashed en opnieuw geinstalleerd [windows98, hoe erg] zijn er wat functies ten ziele gegaan, oa het toevoegen van speiciale tekens [streepie op de e enzo] zonder de alt-toets. enig idee hoe ik dit weer kan inschakelen?!? wel zo handig op 'n laptop....
en hebben jullie daarnaast enig idee hoe je de pc zo kan inschakelen dat nieuwe vensters op een maximale grootte worden geopend?! heb me rotgezocht, maar volgens mij is er echt meer verloren gegaan dan 'n paar 100 screenshots en andere onm-zooi..... *zucht*
Hier komt de oplossing:quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Iwan en/of Wup en/of elk willekeurig computergenie dan ook, mag ik u even lastig vallen met een paar pc-vraagjes [mede namens mijn pa],
ook al is dit 't verkeerde topic?! vast wel...
sinds onze pc is gecrashed en opnieuw geinstalleerd [windows98, hoe erg] zijn er wat functies ten ziele gegaan, oa het toevoegen van speiciale tekens [streepie op de e enzo] zonder de alt-toets. enig idee hoe ik dit weer kan inschakelen?!? wel zo handig op 'n laptop....
en hebben jullie daarnaast enig idee hoe je de pc zo kan inschakelen dat nieuwe vensters op een maximale grootte worden geopend?! heb me rotgezocht, maar volgens mij is er echt meer verloren gegaan dan 'n paar 100 screenshots en andere onm-zooi..... *zucht*
Dit wil ik geloof ik niet weten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef babette21 het volgende:
Wisten jullie al dat GTST zich dermate heeft verlaagd door dit ONM-afdankertje in dienst te nemen?!
[vast wel, ben al tijdje niet in gtst-topic geweest....]
[afbeelding]
Saskia Bastiaan als Lise Basten [onm 2000]
Dat blijven we vrees ik de rest van het seizoen nog zien. (voor de terugblik)quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Aflevering van gisteren was idd wel oke. Kyra die de slet uithangt, dat mag ik wel haha!!
maar eh, dat Marnix-Wendy-onderonsje had ons wel bespaard mogen worden hoor..... bah....
het was jou - als ultieme soapkenner - toch wel opgevallen!!???!!!???!!!quote:
hier:quote:(waar is die kotssmiley als je hem nodig hebt?!)
Suzy was leuk, lekker en lief.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind het een mega hysterische pot hahahahaha
jammer dat die weer suzy erbij moest betrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |