haha ja dat gedeelte was me duidelijk:)quote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Dat begrijp ik ook niet, maar met dat reisje Brazilie bedoelde ik dat ze die van die erfenis gaan maken.
ja met de opbrengst van zijn geweldige film....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
[..]
haha ja dat gedeelte was me duidelijk:)
maar het lijkt me logischer dat Joost zn Arthurfilm financieert van paps zn erfenis......
een weekje Brazilie kunnen ze zelf nog wel ophoesten lijkt me
hij eet ook 7 dagen per week van de snackbarquote:Op woensdag 8 december 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
joostje moet denk ik echt ff aan zijn buikje gaan denken en iets minder gevulde koeken gaan eten....
jup, toen ging renee haar geloof ik helpen in het seepaert . Toen bedankte ellen haar door haar paar keer een zoen op haar mond te geven en dat zag mevr als een aanleiding om haar ff vol op haar mondje te pakken. Toen was Renee dus verliefd ellen......quote:Op woensdag 8 december 2004 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Wow, wat een OP!Dat vond m'n browser niet zo leuk
en jeetje
heeft Renee Ellen echt gezoend??
die werd te breed voor normale tv anders moest iedereen breedbeeld aanschaffen aangezien ze de nederlanders niet zo ver kregen hebben ze maar gezegd opzouten!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
hij eet ook 7 dagen per week van de snackbar
ze lieten Ariel zich ook altijd volproppen met chips &zo......
haha, je bent de eerste die het opmerkt:)quote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef soapie het volgende:
Anyway, het was weer een boeiende aflevering.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
en omdat Iwan blijkbaar geen screenshot kon vinden met La Claire erbij:)
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..quote:Op woensdag 8 december 2004 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire kon er om begrijpelijke redenen niet bij zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:21 schreef Iwan1976 het volgende:Claire kon er om begrijpelijke redenen niet bij zijn.
ze heeft een btje een klein lichaamquote:Op woensdag 8 december 2004 21:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
La Claire: "Ben je helemaal besodemieterd?! La Claire laat zich door iets triviaals als de dood
niet weghouden van Ellens afscheidstopic! By the way... Waar blijft mijn afscheidstopic?!"
Maar zij kotste zich een aantal keren behoorlijk leegquote:Op woensdag 8 december 2004 20:49 schreef haagse_elfje het volgende:
die werd te breed voor normale tv anders moest iedereen breedbeeld aanschaffen aangezien ze de nederlanders niet zo ver kregen hebben ze maar gezegd opzouten!![]()
Dit gaat er dus morgen gebeuren voorzie weer een avondje slapen, we weten al dat Marnix vreemd gaat goh zag je ook allang niet aankomen. Ben wel benieuwd wat er tussen Gyman en Marjolein gaat gebeuren zal wel weer iets zijn wat in de doofpot verdwijnt daar zijn ze hier zo goed in.... Ja en Kyra en haar duo penotti relatie wat moet je daar nog over zeggen en tuurlijk kan onze onbevlekte maagd niet begrijpen wat Kyra doet, daarvoor zou ze toch eens aan de man of spin moeten gaan.....quote:"Als een andere vrouw interesse toont in hem, hoe ver kan Marnix dan gaan nu hij een vaste relatie heeft met Joyce? Marjolein haalt het slechtste in Gyman boven. Shirina kan niet begrijpen dan Kyra het ene moment met de één en het volgende moment met een ander uitgaat. Kyra begrijpt het zelf ook niet."
het heeft toch niet geholpen want gelukkig is ze al lang weg bij ONM.....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar zij kotste zich een aantal keren behoorlijk leeg
Sid heeft ook nog zijn best gedaan door haar een extra knoopsgat bij te schieten. Toen werd ze door die Tesselguy lekgestoken en ging de lucht er uit.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
het heeft toch niet geholpen want gelukkig is ze al lang weg bij ONM.....
ariel na de anorexia....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sid heeft ook nog zijn best gedaan door haar een extra knoopsgat bij te schieten. Toen werd ze door die Tesselguy lekgestoken en ging de lucht er uit.
Btw.: Ariel is weer terug. Ze heet nu Wendy en ze bonkt Marnix een dezer dagen helemaal suf.
Sid & Ariel?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sid heeft ook nog zijn best gedaan door haar een extra knoopsgat bij te schieten.
ik geloof dat ik mij zo vaag iets er wel van kan herinneren.....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is dan ook nooit met Sid in de beddezak gedoken. Sid schot in Ariels been toen hij Duuk ging geizelen.
wat raar dat ik dat vergeten ben... die gijzeling in het Beatrix weet ik namelijk nog welquote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
is dan ook nooit met Sid in de beddezak gedoken. Sid schoot in Ariels been toen hij Duuk ging gijzelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |