Uh tjah dat is ook weer een lastig verhaal.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is wel zo, de lijntjes die hij tot nu toe heeft gehad waren ook niet echt geweldig....
wat voor een lijntje zouden ze aan JP nou moeten geven?
JP word homo en krijgt iets met Gerard Jolingquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uh tjah dat is ook weer een lastig verhaal.
Ach zolang we ons maar niet aan hem hoeven ergeren....
Dat kunnen we zelfs JP niet aan doen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
JP word homo en krijgt iets met Gerard Joling![]()
andere rel nicht?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelfs JP niet aan doen.
Wat een loser is dat zeg.. die Gerard Joling.
Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef Orginial het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom JP er nog inzit.![]()
als ze Renee Fokker weten te strikken voor ONM vergeef ik ze alle zonden van het hele seizoenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Als hij klaar is met de Stijnlijn wordt het tijd dat ze hem een serieuze verhaallijn geven... Laat z'n moeder, een vrouw met psychopatische trekjes, maar vrijkomen uit de inrichting waar ze al jaren in zit. (De zelfmoord was een leugentje van Chris!) Ze moet wel gespeeld worden door een topactrice, iemand als Renée Fokker (Vrouwenvleugel/De Zomer van '45) lijkt me ideaal voor deze rol. Eva Vroman zorgt ervoor dat er allerlei geheimen boven tafel komen... geheimen waarin ook een dubieuze rol is weggelegd voor Bettina Wertheimer... geheimen die het leven van Chris gigantisch op z'n kop zullen zetten.
Amen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef Wup het volgende:
JP mag niet weg
JP mag geen verhaallijntjes
JP is prima zoals ie nu is
goed verwoord!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:36 schreef Wup het volgende:
JP mag niet weg
JP mag geen verhaallijntjes
JP is prima zoals ie nu is
Ik sla een keer over... maar Wup lijkt me de ideale kandidaat voor een Niels topic.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:43 schreef haagse_elfje het volgende:
gaat de volgende OP over Niels of is het nog een verassing?
Wat is er? Wil je me wegjagen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:00 schreef haagse_elfje het volgende:
JP wordT homo en krijgt iets met Gerard Joling![]()
Je wilt weer een lekkerwijf erin?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er? Wil je me wegjagen?
JP is geen homo en zal dat ook nooit worden! Het is veel leuker als straks blijkt dat JP vroeger nog meer meiden heeft dikgeneukt en dat er straks een gigantisch lekker wijf als JP's dochter op de proppen komt.
Ik snap wel dat jij de lekkere wijven wilt afschaffen, gezien het feit dat je Joyce zo leuk vindt, maar ik wil het lekkerewijvengehalte op peil houden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Je wilt weer een lekkerwijf erin?
w_i_v ik ben het zo helemaal met je eens!!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij de lekkere wijven wilt afschaffen, gezien het feit dat je Joyce zo leuk vindt, maar ik wil het lekkerewijvengehalte op peil houden.
Als ik een vrouw was, was ik lesbo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef haagse_elfje het volgende:
w_i_v ik ben het zo helemaal met je eens!!!!!
![]()
Nee, ze heeft "spunge". Een dichtgeplamuurde sponskop!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef haagse_elfje het volgende:
ik moet ook wel zeggen dat ik joyce voor haar leeftijd er toch aardig vind uitzien, ze heeft spunk!
valt toch mee....quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft "spunge". Een dichtgeplamuurde sponskop!
ze is wel in wat het is het 8 jaar tijd extreem verandert en oud geworden dat geef ik wel toe, ze heeft wel een mooi lichaam met kleding aan dan he, want zonder kleding weet ik het niet en wil ik het ook misschien niet weten.....quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft "spunge". Een dichtgeplamuurde sponskop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |