abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23836312
Wie weet de oplossing?

Ik heb een BX uit 1992.

De V-snaar van de hydropomp piept maar ik zie niet hoe ik hem strakker kan stellen.

Iemand een oplossing, tips, morele steun??

Zie wel diep beneden de stelbout, maar hoe krijg ik die snaar stark en dan ook nog die bout aandraaien?

Alvast bedankt voor het meedenken.
pi_23836390
door die bout aan te draaien de snaar strakker spannen??

Meestal zijn dat soort bouten excentrisch, waardoor ze bij het aandaaien de boel beter spannen, maar er lopen genoeg Citrofielen hier rond om t je te vertellen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_23836494
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:40 schreef PeuRac het volgende:
door die bout aan te draaien de snaar strakker spannen??

Meestal zijn dat soort bouten excentrisch, waardoor ze bij het aandaaien de boel beter spannen, maar er lopen genoeg Citrofielen hier rond om t je te vertellen.
Dat zou misschiien wel kunnen.

Ik durf die bouten nu niet los te draaien , als het niet excentrisch is dan ben ik verder van huis.
pi_23837028
Vertel even welk type motor je hebt alsjeblieft. De pomp zit bij een 16V en turbodiesel elders dan bij een 1600 of 1900, of bij een 1400.

En kom even naar het http://www.citroen-forum.nl/index.php voor echte kennis ipv fok.

[ Bericht 38% gewijzigd door Alcyone op 08-12-2004 18:20:31 ]
pi_23837323
weet je zeker dat het de snaar van je hydro pomp is en niet van je dynamo?
dynamo is vrij simpel zelf te stellen. hydropomp zit meestal op de meest onmogelijke plaatsen.
maar kom inderdaad eens naar citroenforum toe, daar is meer kennis aanwezig als hier op fok...
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23837509
Waar zijn de citroen fappers als je ze nodig hebt

Oh ik zie al dat een citrofapper heeft gereageerd
pi_23838578
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:15 schreef Alcyone het volgende:
Vertel even welk type motor je hebt alsjeblieft. De pomp zit bij een 16V en turbodiesel elders dan bij een 1600 of 1900, of bij een 1400.

En kom even naar het http://www.citroen-forum.nl/index.php voor echte kennis ipv fok.
Het is een 1900, een TGI geloof ik.

Kom even gezellie langs op het forum, thanx
pi_23838612
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:31 schreef Metro2005 het volgende:
weet je zeker dat het de snaar van je hydro pomp is en niet van je dynamo?
dynamo is vrij simpel zelf te stellen. hydropomp zit meestal op de meest onmogelijke plaatsen.
maar kom inderdaad eens naar citroenforum toe, daar is meer kennis aanwezig als hier op fok...
Ik weet wel zeker dat het de hydropomp is, omdat ie pas begint te piepen als ie omhoog gekomen is.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:54:47 #9
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_23839260
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat het de hydropomp is, omdat ie pas begint te piepen als ie omhoog gekomen is.
je kunt ook wat v-snaar spray kopen "ergens" en dat er op spuiten
maakt het een beetje plakkerig en dus meer grip
Hebben we ook wel met shovels hiero.. v-snaar staat strak.. maarjah... zodra je de airco en alle 14 of 16 lampen aan doet dan gaat ie mekkeren zodra je gas geeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')