Dat zou misschiien wel kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:40 schreef PeuRac het volgende:
door die bout aan te draaien de snaar strakker spannen??
Meestal zijn dat soort bouten excentrisch, waardoor ze bij het aandaaien de boel beter spannen, maar er lopen genoeg Citrofielen hier rond om t je te vertellen.
Het is een 1900, een TGI geloof ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:15 schreef Alcyone het volgende:
Vertel even welk type motor je hebt alsjeblieft. De pomp zit bij een 16V en turbodiesel elders dan bij een 1600 of 1900, of bij een 1400.
En kom even naar het http://www.citroen-forum.nl/index.php voor echte kennis ipv fok.
Ik weet wel zeker dat het de hydropomp is, omdat ie pas begint te piepen als ie omhoog gekomen is.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:31 schreef Metro2005 het volgende:
weet je zeker dat het de snaar van je hydro pomp is en niet van je dynamo?
dynamo is vrij simpel zelf te stellen. hydropomp zit meestal op de meest onmogelijke plaatsen.
maar kom inderdaad eens naar citroenforum toe, daar is meer kennis aanwezig als hier op fok...
je kunt ook wat v-snaar spray kopen "ergens" en dat er op spuitenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het de hydropomp is, omdat ie pas begint te piepen als ie omhoog gekomen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |