abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23997078
klik op het mapje, helemaal bovenaan het topic, naast de nsb knop [srrie weet even geen andere naam], dat gele driehoekje dus.
volgens mij wijst de rest zich vanzelf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_23997134
Dank u!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23997239
Bij ons gebeurde het eigelijk ook best plotseling... (nooit eerder met vinger ofzo gedaan) en ook geen glijmiddel...

We lagen relax lepeltje/lepeltje een beetje te vrijen. En toen had ik hem perongeluk in het andere gaatje gestoken, maar een klein stukje omdat het zo langzaam ging. Maar, het ging echt heel makkelijk. En toen keek ze me geil aan en zei "ga maar verder". En dus steeds met kleine stapjes, stukje voor stukje verder. En ja zij vindt het zalig dus al het zonder glijmiddel al pijnloos kan, dan moet met veel glijmiddel helemaal goed gaan. Zoals al eerder gezegd is het belangrijkste denk ik dat je vooral geil bent en het heel relax doet
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_24002735
ja ja per ongeluk
pi_24002764
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:18 schreef vdo28 het volgende:
Even voor de luisteraars thuis, hoe werkt dat bookmarken?
ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar....
pi_24002778
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:04 schreef cleany het volgende:

[..]

ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar....
het staat al uitgelegd
bovenaan deze pagina
pi_24002812
sorry moppie...dank je
pi_24002819
geeft niet
pi_24009699
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef Monkster het volgende:
Bij ons gebeurde het eigelijk ook best plotseling... (nooit eerder met vinger ofzo gedaan) en ook geen glijmiddel...

We lagen relax lepeltje/lepeltje een beetje te vrijen. En toen had ik hem perongeluk in het andere gaatje gestoken, maar een klein stukje omdat het zo langzaam ging.
Zelfs als man geloof ik nog steeds niet in het 'per ongeluk' maar je hebt het wel getroffen Monkster... msischien moet ik het in de kerstvak ook maar eens proberen...

Oeps sorry my dear: nu kan je 3 dagen niet meer zitten zonder pijn... lastig zo vlak voor kerst
Danmark: more usefull every day!
pi_24010912
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef Monkster het volgende:
Zoals al eerder gezegd is het belangrijkste denk ik dat je vooral geil bent en het heel relax doet
Geil zijn helpt ja
Ik ook eerste keer zonder glijmiddel dat was al suup. Maar met glijmiddel =

Je moet je vriend gewoon heel erg vertrouwen, als je dat nog niet hebt moet je het niet doen.
Ik ben er ondertussen verslaafd aan
pi_24018629
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Keksi het volgende:

[..]

Zelfs als man geloof ik nog steeds niet in het 'per ongeluk' maar je hebt het wel getroffen Monkster... msischien moet ik het in de kerstvak ook maar eens proberen...

Oeps sorry my dear: nu kan je 3 dagen niet meer zitten zonder pijn... lastig zo vlak voor kerst
Ik heb ook hele erge moeite met dat per ongeluk in het verkeerde gaatje zitten, dat dat gebeurt nadat ik al flink anaal bezig ben geweest ok, maar als er nog niets gebeurt is daar nee, perongelijk gaat je echt niet lukken, de boel is dan veelste strak om je te vergissen.
Tis me dan ook echt nog nooit gebeurt dat een man hem perongelijk anaal parkeerde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24020738
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......
Doorgaan tot je het gewoontjes word....voel je niks meer
pi_24020888
Nee nee en nogeens NEE, niet doorgaan totdat het gewoon wordt, gewoon net zo lang spelen en proberen tot het pijnloos gaat, door de pijn heenbijten is pure nonses en ja dat weet ik HEEL zeker....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24021241
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
Nee nee en nogeens NEE, niet doorgaan totdat het gewoon wordt, gewoon net zo lang spelen en proberen tot het pijnloos gaat, door de pijn heenbijten is pure nonses en ja dat weet ik HEEL zeker....
Mijn droomvrouw.....
pi_24021438
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
nee presies! Anaal hoeft helemaal geen pijn te doen, dit is echt z'n onzin.
Kijk je vriend moet hem er gewoon niet gelijk in 1 keer inrammen!

Gewoon steeds een stukje verder gaan (en nee niet gelijk de eerste keer doorwillen gaan tot het einde en dan even een flinke haal nemen....gewoon opbouwen...)
pi_24022057
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

nee presies! Anaal hoeft helemaal geen pijn te doen, dit is echt z'n onzin.
Kijk je vriend moet hem er gewoon niet gelijk in 1 keer inrammen!

Gewoon steeds een stukje verder gaan (en nee niet gelijk de eerste keer doorwillen gaan tot het einde en dan even een flinke haal nemen....gewoon opbouwen...)
Dan vrees ik dat ik 1: of straalbezopen moet zijn @: of ik kom meteen klaar.
Opbouwen?Alsof ik het kraantje kan dichtdraaien.
Jullie vrouwen hebben makkelijk praten maar als je anaal neukt dan is dat zo strak dan van opbouwen geen spraken is....laten we dan maar zuipen.
Dan gaat dat zeker lukken.... en heeeeeeeeeeeeel langzaam opbouwen.....voor minimaal een halfuur.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 december 2004 @ 22:17:35 #67
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24023149
Ontspannen is echt het toverwoord in deze.

Als ik niet echt goed geil ben, doet het pijn... als ik echt onwijs geil ben, kunnen er zo drie vingers in (een keer zelfs vier).
En ik ben het inderdaad met Erodome eens, anaal hoeft geen pijn te doen!
pi_24023480
Idd, een tijd geleden was ik al blij als ik een keertje kon neuken zonder dat het auw deed, anaal dan, laatst had mijn man er 4 vingers in zonder dat ik het echt opmerkte...

Hij heeft er zelfs al meer in gehad om eerlijk te zijn, 2 handen gebruiken
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 december 2004 @ 22:41:47 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24023896
Vriendinnetje van mij kon een jaar of twee geleden nog geen pink hebben. Nu zegt ze als ze een man tegenkomt die wat groot geschapen is "Neem me maar liever anaal, dat kan ik beter hebben dan vaginaal"
  donderdag 16 december 2004 @ 23:19:13 #70
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_24024890
Heel gewoon rustig wat proberen met wat glijmiddel. En niet te groot gelijk. Maar dat zieden er al meer. En vooral geen drank vooraf drinken, want dan weet je misschine niet helemaal meer wat je aan het doen bent.
pi_24047774
Drank helpt ontspannen. Zowel algemeen als 'ter plekke' zeg maar. Bovendien maakt drank ook geil... dus dan heb je driedubbel effect.

Bij mijn ex was drank wat dat betreft het recept voor het betere anale werk. Dat vond ze doorgaans niet zo heel lekker, maar als er wat alcohol in zat was het een heel ander verhaal.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:06:38 #72
110259 Mashi-Maro
What goes up, must come down
pi_24048089
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
hallo,

mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
Uhm.. Tja ik zou als ik in jouw schoentjes stond proberen te ontspannen, je vriiend moet het ook rustig aan doen... Doe het Veilig!!! en gebruik glijmiddel als je datr niet bij de hand hebt, vaseline help je ook door de moeilijke weg heen.... Succes en geniet er van!!!
"I live my life a quarter mile at a time.
For those ten seconds or least I'm free nothing else matter"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')