ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:18 schreef vdo28 het volgende:
Even voor de luisteraars thuis, hoe werkt dat bookmarken?
het staat al uitgelegdquote:Op donderdag 16 december 2004 00:04 schreef cleany het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar....
Zelfs als man geloof ik nog steeds niet in het 'per ongeluk' maar je hebt het wel getroffen Monkster... msischien moet ik het in de kerstvak ook maar eens proberen...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef Monkster het volgende:
Bij ons gebeurde het eigelijk ook best plotseling... (nooit eerder met vinger ofzo gedaan) en ook geen glijmiddel...
We lagen relax lepeltje/lepeltje een beetje te vrijen. En toen had ik hem perongeluk in het andere gaatje gestoken, maar een klein stukje omdat het zo langzaam ging.
Geil zijn helpt jaquote:Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef Monkster het volgende:
Zoals al eerder gezegd is het belangrijkste denk ik dat je vooral geil bent en het heel relax doet![]()
Ik heb ook hele erge moeite met dat per ongeluk in het verkeerde gaatje zitten, dat dat gebeurt nadat ik al flink anaal bezig ben geweest ok, maar als er nog niets gebeurt is daar nee, perongelijk gaat je echt niet lukken, de boel is dan veelste strak om je te vergissen.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Keksi het volgende:
[..]
Zelfs als man geloof ik nog steeds niet in het 'per ongeluk' maar je hebt het wel getroffen Monkster... msischien moet ik het in de kerstvak ook maar eens proberen...![]()
Oeps sorry my dear: nu kan je 3 dagen niet meer zitten zonder pijn... lastig zo vlak voor kerst![]()
Doorgaan tot je het gewoontjes word....voel je niks meerquote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......![]()
Mijn droomvrouw.....quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
Nee nee en nogeens NEE, niet doorgaan totdat het gewoon wordt, gewoon net zo lang spelen en proberen tot het pijnloos gaat, door de pijn heenbijten is pure nonses en ja dat weet ik HEEL zeker....
nee presies! Anaal hoeft helemaal geen pijn te doen, dit is echt z'n onzin.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
Nee nee en nogeens NEE, niet doorgaan totdat het gewoon wordt, gewoon net zo lang spelen en proberen tot het pijnloos gaat, door de pijn heenbijten is pure nonses en ja dat weet ik HEEL zeker....
Dan vrees ik dat ik 1: of straalbezopen moet zijn @: of ik kom meteen klaar.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
nee presies! Anaal hoeft helemaal geen pijn te doen, dit is echt z'n onzin.
Kijk je vriend moet hem er gewoon niet gelijk in 1 keer inrammen!
Gewoon steeds een stukje verder gaan (en nee niet gelijk de eerste keer doorwillen gaan tot het einde en dan even een flinke haal nemen....gewoon opbouwen...)
Uhm.. Tja ik zou als ik in jouw schoentjes stond proberen te ontspannen, je vriiend moet het ook rustig aan doen... Doe het Veilig!!! en gebruik glijmiddel als je datr niet bij de hand hebt, vaseline help je ook door de moeilijke weg heen.... Succes en geniet er van!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
hallo,
mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |