abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23835503
hallo,

mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
United as one
pi_23835591
Zover ik weet veel glij middel en klein beginnen
Eerst 1 vinger en als dat goed gaat een tweede en als dat goed kan je voorzichtig verder gaan.
En als het pijn doet meteen stoppen!!

Maar mischien belangerijker wil jij dit wel?
Als je dit niks lijkt ,dan ook niet doen.
Zijn nog zat ander leuke dingen.
pi_23835621
idd als jij dat niets vind doe je het toch lekker niet.
face your fears.. live your dreams..
  woensdag 8 december 2004 @ 17:01:12 #4
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_23835644
zie je kont maar als een ferrari, het is ff moeilijk doen, maar het schuurt behoorlijk lekker
Ex nihilo nihil fit
  woensdag 8 december 2004 @ 17:07:55 #5
99254 enigma70
Life is a jigsaw puzzle
pi_23835765
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
hallo,

mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
eerst maar eens beslissen of je wel anale sex wil, voordat je gaat denken hoe het te doen
Rage. Rage. Against the dying of the light
  woensdag 8 december 2004 @ 17:10:11 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23835807
het enige antwoord bestaat uit twee woorden: oefenen en glijmiddel, niet gelijk teveel willen, eerst een vinger, dan een tweede vinger en dan de lul (flink ingesmeerd), zo is het bij ons gegaan.

maar het belangrijkste is dat jullie het alletwee lekker vinden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23836203
Als jij geen anale sex wilt, dan komt er dus geen anale sex. Simpel zat.

Als je het toch wilt doen, zorg dan in elk geval dat je ontspannen bent (wat waarschijnlijk moeilijk is als je ergens bang voor bent). Rek de boel eerst wat op voor dat je vriend je penetreert. Doe maar wat Klonk zei
pi_23836538
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
Dat is een goede vraag die je daar stelt, want het zal zeker (en vooral de eerste keer) gewoon écht pijn doen. Dat gaatje is er niet voor gemaakt en dat zul je voelen ook. Rustig aan beginnen (met een vinger), meteen stoppen als het pijn doet en vooral heel veel glijmiddel gebruiken.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:54:06 #9
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_23836701
http://forum.fok.nl/fok/search_lite

Zoekt en gij zult vinden. 10 miljoen gelijknamige topics gingen u voor
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:08:52 #10
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_23836931
Als eerste: niet bang zijn!, als je bang bent span je alles aan en gaat het ook pijn doen
spreek af dat hij stopt of pauzeert zodra het pijn doet, en begin er pas mee als je flink geil bent door andere bezigheden
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_23836976
gewoon eerst een beetje oprekken met verschillende buttplugs
pi_23838979
Ik wil niet veel zeggen, maar het filmpje wat hierin stond was misschien nog wel eens het beste wat er tot nu toe in stond ! Misschien dat TS daar toch wel wat aan heeft !
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23839039
Ergste offtopic en lolbroeken reactie's verwijdert, mensen reageer normaal of reageer niet.

BVD

Ontopic...

Pijn hoort het zeer zeker niet te doen, rustig aan opbouwen en glijmiddel gebruiken doen een heleboel.
Begin eens met de anus plagen, beetje strelen, beetje doen, dan een vingertopje erin, als dat goed gaat misschien rustig aan een hele vinger en zo bouw je het langzaam uit totdat je je gewoon lekker kan ontspannen, dit moet je dus niet in 1 dag doen allemaal, neem je tijd...

Met die opbouw kun je gelijk ook kijken of je het wel lekker vind, dat is ook nogeens een voordeel.

Bij pijn stoppen, er wordt weleens gezegd je moet er even doorheen, dat is zware nonses, als je het goed doet doet het helemaal geen pijn.

Kijk bv eens nina hartley's guide to anal sex, daar wordt vrij veel uitgelegd, laten ze het ook nog eens zien en je ziet vele verschillende manieren van anale stimulatie...
Een edacutieve en aardig geile film dus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:19:35 #14
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23842685
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag die je daar stelt, want het zal zeker (en vooral de eerste keer) gewoon écht pijn doen. Dat gaatje is er niet voor gemaakt en dat zul je voelen ook. Rustig aan beginnen (met een vinger), meteen stoppen als het pijn doet en vooral heel veel glijmiddel gebruiken.
t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 8 december 2004 @ 22:35:25 #15
108790 Mokkapuntje
A blonde leading the blondes!!
pi_23843230
Nou beste peachy

Om je maar ff flink bang te maken zal ik nu mijn 1e anaalverhaal met je delen....
Vriendje wilde graag via achterdeur naar binnen, maar zoals je zelf al weet dat past niet zo goed eerst een beetje oefenen met de vingers, maar helaas geen succes
Dus wij op de normale manier lekker bezig, niks aan de hand, totdat vriendje de afstand tot juiste gaatje beetje verkeerd inschat en alsnog vanachter binnetreed...(ja doggystyle..in case you were wondering hoe ie zo kon missen)

Het eerstvolgende dat ik me herinner is (PIJN IN MIJN KONT) mn vriendje die heel ongerust boven me hangt en vraagt of ik nog leef..schijn ff tijdje buiten westen geweest te zijn..
Dus ja anaal kan zeer pijnlijk zijn...

maar niet geteurd...heb t daarna nog wel ns gedaan zonder flauw te vallen....misschien lukt jou dat ook...
succes
  woensdag 8 december 2004 @ 22:45:00 #16
84328 Lllaura
painting pictures
pi_23843523
Damn, dat heb ik ook wel 's gehad!

PLOEP! En ja, het ging écht per ongeluk.

Gelukkig spande ik niet opeens aan, maar bleef ik me ontspannen, waardoor de schade beperkt bleef...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:47:28 #17
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_23843592
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Mokkapuntje het volgende:
Nou beste peachy

Om je maar ff flink bang te maken zal ik nu mijn 1e anaalverhaal met je delen....
Vriendje wilde graag via achterdeur naar binnen, maar zoals je zelf al weet dat past niet zo goed eerst een beetje oefenen met de vingers, maar helaas geen succes
Dus wij op de normale manier lekker bezig, niks aan de hand, totdat vriendje de afstand tot juiste gaatje beetje verkeerd inschat en alsnog vanachter binnetreed...(ja doggystyle..in case you were wondering hoe ie zo kon missen)

Het eerstvolgende dat ik me herinner is (PIJN IN MIJN KONT) mn vriendje die heel ongerust boven me hangt en vraagt of ik nog leef..schijn ff tijdje buiten westen geweest te zijn..
Dus ja anaal kan zeer pijnlijk zijn...

maar niet geteurd...heb t daarna nog wel ns gedaan zonder flauw te vallen....misschien lukt jou dat ook...
succes
Eh....laten we het op een aparte ervaring houden
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_23843700
nina hartley's guide to anal sex? Link?
Danmark: more usefull every day!
  woensdag 8 december 2004 @ 22:53:15 #19
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23843761
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Mokkapuntje het volgende:
*verhaal*
ja lieverd, maar als je ineens zonder voorspel een lul in je doos krijgt doet het ook pleuris veel pijn, dus das niet zo gek dat dat pijn deed bij jou.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:03:58 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23844029
Het kan zoals gezegd volkomen pijnloos, kwestie van oefening, zie ook de post van Erodome. En ik snap inderdaad niet hoe het mogelijk is dat je flauwvalt (Mokkapuntje) of duwde hij hem er met 160 kilometer per uur in ofzo? En misschien had je dat beter niet kunnen posten in een topic waarin een beginner klaagt over angst voor pijn..
pi_23844195
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef Aventura het volgende:
Het kan zoals gezegd volkomen pijnloos, kwestie van oefening, zie ook de post van Erodome. En ik snap inderdaad niet hoe het mogelijk is dat je flauwvalt (Mokkapuntje) of duwde hij hem er met 160 kilometer per uur in ofzo? En misschien had je dat beter niet kunnen posten in een topic waarin een beginner klaagt over angst voor pijn..
tja heb het met een ex vriendinnetje ook een keer gehad ik was er even uit, zij gaat verliggen, ik had het niet door en zat ook ff verkeerd... was niet echt prettig...
  woensdag 8 december 2004 @ 23:11:13 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23844227
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:53 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ja lieverd, maar als je ineens zonder voorspel een lul in je doos krijgt doet het ook pleuris veel pijn, dus das niet zo gek dat dat pijn deed bij jou.
idd....the key issue bij anaal is veel geduld en veel glijmiddel dus alst op die manier gebeurt....kan ik me goed voostellen dat t allesbehalve prettig is...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 23:13:08 #23
47213 ArmaniMania
pi_23844281
Wat ook wel belangrijk is, is dat je geil bent. Als mijn vriendin niet geil genoeg is en ik neem haar anaal, krijg ik een klap voor mijn bek.

De kunst is ook een beetje om te duwen, alsof je een drol uitduwt, klinkt raar maar zo rek je je anus een beetje uit. En natuurlijk glijmiddel.

In het begin zal het even wennen zijn. Mijn vriendin vindt het hemels.

Succes
  woensdag 8 december 2004 @ 23:19:01 #24
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23844444
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef ArmaniMania het volgende:

In het begin zal het even wennen zijn. Mijn vriendin vindt het hemels.

Succes
me too!!nooit gedacht..stond er eerst heel negatief tegenover na een nare ervaring..maar nu ik weet hoe t moet..
pi_23844852
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......
Daarna is het vooral ontzettend
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')