eerst maar eens beslissen of je wel anale sex wil, voordat je gaat denken hoe het te doenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
hallo,
mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???![]()
Dat is een goede vraag die je daar stelt, want het zal zeker (en vooral de eerste keer) gewoon écht pijn doen. Dat gaatje is er niet voor gemaakt en dat zul je voelen ook. Rustig aan beginnen (met een vinger), meteen stoppen als het pijn doet en vooral heel veel glijmiddel gebruiken.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???![]()
t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......quote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag die je daar stelt, want het zal zeker (en vooral de eerste keer) gewoon écht pijn doen. Dat gaatje is er niet voor gemaakt en dat zul je voelen ook. Rustig aan beginnen (met een vinger), meteen stoppen als het pijn doet en vooral heel veel glijmiddel gebruiken.
Eh....laten we het op een aparte ervaring houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Mokkapuntje het volgende:
Nou beste peachy
Om je maar ff flink bang te maken zal ik nu mijn 1e anaalverhaal met je delen....
Vriendje wilde graag via achterdeur naar binnen, maar zoals je zelf al weet dat past niet zo goed eerst een beetje oefenen met de vingers, maar helaas geen succes
Dus wij op de normale manier lekker bezig, niks aan de hand, totdat vriendje de afstand tot juiste gaatje beetje verkeerd inschat en alsnog vanachter binnetreed...(ja doggystyle..in case you were wondering hoe ie zo kon missen)
Het eerstvolgende dat ik me herinner is (PIJN IN MIJN KONT) mn vriendje die heel ongerust boven me hangt en vraagt of ik nog leef..schijn ff tijdje buiten westen geweest te zijn..
Dus ja anaal kan zeer pijnlijk zijn...
maar niet geteurd...heb t daarna nog wel ns gedaan zonder flauw te vallen....misschien lukt jou dat ook...
succes
ja lieverd, maar als je ineens zonder voorspel een lul in je doos krijgt doet het ook pleuris veel pijn, dus das niet zo gek dat dat pijn deed bij jou.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Mokkapuntje het volgende:
*verhaal*
tja heb het met een ex vriendinnetje ook een keer gehad ik was er even uit, zij gaat verliggen, ik had het niet door en zat ook ff verkeerd... was niet echt prettig...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef Aventura het volgende:
Het kan zoals gezegd volkomen pijnloos, kwestie van oefening, zie ook de post van Erodome. En ik snap inderdaad niet hoe het mogelijk is dat je flauwvalt (Mokkapuntje) of duwde hij hem er met 160 kilometer per uur in ofzo? En misschien had je dat beter niet kunnen posten in een topic waarin een beginner klaagt over angst voor pijn..
idd....the key issue bij anaal is veel geduld en veel glijmiddel dus alst op die manier gebeurt....kan ik me goed voostellen dat t allesbehalve prettig is...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ja lieverd, maar als je ineens zonder voorspel een lul in je doos krijgt doet het ook pleuris veel pijn, dus das niet zo gek dat dat pijn deed bij jou.
me too!!nooit gedacht..stond er eerst heel negatief tegenover na een nare ervaring..maar nu ik weet hoe t moet..quote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef ArmaniMania het volgende:
In het begin zal het even wennen zijn. Mijn vriendin vindt het hemels.
Succes
Daarna is het vooral ontzettendquote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |