komen januari, februari en maart teveel spellen uit, jade empire, kotor2, conker, splinter cell 3...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. maar tot die tijd zijn er andere zoethouders
KOTOR 2 en helemaaaal Splinter Cell 3 zullen niet voorrang krijgen. Ik wil Jade Empire en Conker het liefst... Merkte het toen ik SC2 gamede.... vond het een beetje eentonig wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:49 schreef HomerJ het volgende:
Kotor 2 en Splinter cell 3 ga ik zeker halen.
Over Conker ben ik aan het twijfelen
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Splinter Cell 3 sla ik over, is toch alleen maar meer van hetzelfde. Lineaire gameplay en een slecht verteld verhaal.![]()
Ik werd daar in deel 2 ineens heel moe van je. Verhaal wordt ook zo choatisch gebracht. Weet soms niet wat ik doequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Splinter Cell 3 sla ik ZEKER over.
Ik haat trial & error gameplay...
ik vond het ook wel een leuk spel, alleen jammer dat we maanden van te voren lekker werden gemaakt met fantastische verhalen van de developers over de grote vrijheid die in het spel zou komen, maar toen kwam het spel uit, en moest je in een kleine wereld op de paden lopenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
Fable is ook echt superleuk om te spelen, alleen de koek is veel te snel op én het spel heeft de moeilijkheidsgraad van de rekensom 1 + 1. Erg jammer, er had meer in kunnen zitten naar mijn idee
Dat is op de helft denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben bij die White Balverine attack, dus vast nog niet zo ver...
Hmmm, ok, dan is het inderdaad nogal kort jaquote:
Fable 2quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
Fable is ook echt superleuk om te spelen, alleen de koek is veel te snel op én het spel heeft de moeilijkheidsgraad van de rekensom 1 + 1. Erg jammer, er had meer in kunnen zitten naar mijn idee
EA heeft alleen de NFL licentie voor 5 jaar, dus NHL en NBA komen nog steeds van ESPNquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:47 schreef Brasco125 het volgende:
Over de ESPN reeks: er stond opeens in mijn FOK!games RSS feed dat de gehele ESPN reeks op 14 januari in de nederlandse winkels ligt. helaas wordt het dus blijkbaar de laatste jaargang.
Hmm ik weet niet of er nu op zit te wachten om 14 januari in de auto te springen om naar wintersport te gaan. Ik wil live met ESPN NHL
Ik ga Splinter cell 3 ook zeker niet halen voor de Single playerquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Splinter Cell 3 sla ik over, is toch alleen maar meer van hetzelfde. Lineaire gameplay en een slecht verteld verhaal.![]()
Nu nog niet. Maar in het betreffende persbericht was ook te lezen dat ze bezig waren met NBA en NHL. EA kennende en hun portemonee kennende zal dat geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
EA heeft alleen de NFL licentie voor 5 jaar, dus NHL en NBA komen nog steeds van ESPN
Maar ik denk dat ESPN gewoon nog uitkomt volgend jaar alleen dan niet met het naampje NFL erin, dan doen ze wel college teams en het spel wordt er dan echt niet slechter opquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Nu nog niet. Maar in het betreffende persbericht was ook te lezen dat ze bezig waren met NBA en NHL. EA kennende en hun portemonee kennende zal dat geen enkel probleem zijn.
De vraag is of de NHL bestaat volgend jaarEen nieuwe kleinere league zal denk ik ook vatbaarder zijn voor exclusive licences
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |