Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
Coole Jade Empire hands-on
http://www.gamespot.com/x(...)s_xbox_topslot_click
[afbeelding]
Het is eigenlijk godsgeklaagd. Zeker aangezien EA niet goed met hun licenties omgaan. Nu werden de ESPN games al niet meer in nederland verkocht, maar de US versie van zowel NHL, NBA en NFl hebben mijn voorkeur. Het andere probleem is dat EA voor de europese releases geen Live implementeert. Waarschijnlijk omdat ze geen goede oplossing hebben voor de europese servers die dan niet genoeg gebruikt zouden worden. Maar goed het getuigd weer van een penisnijd eerste klas. Concurrentie maakt een hoop achterstand goed en EA trekt dan maar extra veel poen uit de kast om eerlijke concurrentie onmogelijk te maken. Stelletje shijtluizen. Zal hier misschien ook nog wat oud zeer zitten met betrekking tot de MD/Dreamcast jaren. EA heeft na de MD Sega echt catagorisch dwars gezeten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:45 schreef DinoPK het volgende:
Idd leuk die excel sheet, alleen erg jammer dat het alleen werkt in .2003 .
Slecht nieuws wederom voor ons gamers:
http://sports.ign.com/articles/572/572886p1.html
Wederom een geval van exclusive licensing.
Net zoals Sony de F1 games om zeep heeft geholpen, EA met Fifa jarenlang marktaandeel van Pro Evo heeft afgesnoept, zo is er dan nu denk ik ook een einde gekomen aan de ESPN sportreeks. Aangezien deze serie draait op het succes van ESPN NFL (huge in de VS), en er vanaf nu alleen Madden en NFL street games uit zullen komen...
Erg jammer, EA kan 5 jaar lang weinig vernieuwingen doorvoeren, ze worden toch niet meer gekieteld door de concurrentie.
Voor Europa heeft dit niet super veel gevolgen, de NFL/NBA/NFL games verkopen hier niet meer dan een gemiddelde game, voor Amerika is dit echt een mega deal. En wat is nog het ergste?: EA aast ook op de NBA en NHL licenses.... (indien dit doorgaat betekend dit dus geen ESPN NHL (met afstand de beste NHL game die er is), geen ESPN NBA (ook veel beter dan Live), geen NBA JAM, geen NHL/NFL blitz... ).
De NFL en EA hebben gewonnen, de gamers hebben verloren.
ik krijg "gta: is not a registered protocol"quote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Tain het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2172!
quote:[ Bericht 30% gewijzigd door Notorious_Roy op 17-12-2004 01:20 (Tain, n00b) ]
Juni hequote:Op vrijdag 17 december 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Wilde het GTA nieuws ook posten maar ik zie dat ik erg laat ben![]()
Wel erg goed nieuws... ik moet deze versie ook hebben
Ik ook.. maar tot die tijd zijn er andere zoethoudersquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:43 schreef DinoPK het volgende:
grrr irritant bugje op fok dat je een kilometer af en toe naar boven moet scrollen om eindelijk wat tekst te zien, maar goed.
Eigenlijk moeten we gewoon nog een half jaar wachten zeg, das best lang
Een mens wordt gemiddeld maar 80 jaar, dan is het wel even 1/160e deel van je vermoedelijke levensduur dat je gewoon zit te wachten op een port van een game...
* DinoPK heeft GTA SA liever vandaag dan morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |