Hoe is de eerste unreal eigenlijk ?? Is die het waard om 15 euro aan uit te geven ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien al oud, maar :
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In 1 hard woordquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe is de eerste unreal eigenlijk ?? Is die het waard om 15 euro aan uit te geven ?
Dat is wel weinigquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
Ben er gisteravond achter gekomen dat ik een backlog heb van 43 games45 is een mooi rond getal
![]()
Ik was anders behoorlijk geschockeerd door het aantalquote:
Ik moet nog meer dan de helft van mijn spellen uitspelenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was anders behoorlijk geschockeerd door het aantalHeb gewoon een N64 thuis inclusief spelletjes, waar ik nooit op gespeeld heb
![]()
Koop een gamecube.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef maestro1980 het volgende:
weet er ook iemand een lijst van spellen die kan selecteren op eigenschappen (bijvoorbeeld 4-player split screen.) ben nl op zoek naar spellen de je met z'n 2-en en/of 4-en kan spelen.
aha...quote:
Ik geloof dat dat aantal wel iets hoger ligt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet nog meer dan de helft van mijn spellen uitspelenEerst nog Halo 2 uitspelen als ik zin heb
Kan bijna niet wachten op de release van deze game.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien al oud, maar :
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
aha...
en daar kan ik dan een lijst op vinden met alle 2 en 4 player (split screen) games voor de x-box?
als jij ze nou uitspeelt dan kan tain hier met de eer gaan strijkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat aantal wel iets hoger ligt.![]()
Unreal championship lijkt nogal op ut2k3. Beetje zonde om die dus te halen. UC2 word wel helemaal nieuwquote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hey allemaal, laatst een Xbox met Halo 2 gekocht! Geweldig! Met kerstmis krijg ik nog Fable en Burnout 3.
Maar, welke andere games zijn cool, voor maximum 30 euro, liefst 20. Ik speel graag (snelle, geen FSW ofzo) shooters, racegames, action-adventures(dus geen point&click ,zijn die er wel op XBox?), platformgames(zijn er ook weinig goede denk ik), partygames(als Mario Party, Mario Kart voor GC, heb echter al een gamecube). Ik heb geen Xbox Live.
En nog 1 vraagje. Ik heb Unreal Tournament 2004 voor PC, lijkt Unreal Championship daar niet wat erg op? En is dat een leuk in splitscreen?
Dank bij voorbaat![]()
quote:...Top Spin, Need For Speed Underground (2), Ninja Gaiden
De eerste wel, de tweede ook, mits je het eerste deel neemt, de derde: nee, ninja gaiden is gewoon 60 piekquote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Eikelpiercing het volgende:
[..]
En kan je die alle drie voor 30 euro of minder vinden?
WOOOWWquote:Op dinsdag 14 december 2004 07:54 schreef Chevalric het volgende:
Voor alle Halo 2 stats-freaks: een Excel spreadsheet die allerlei leuke dingen doet met je Halo 2 stats. Je kunt grafieken krijgen en allerlei overzichten. Het werkt momenteel alleen nog met Excel 2003, maar een nieuwe versie zou ook met oudere versies moeten gaan werken.
Het is gemaakt door een MS programmeur. Nadat z'n collega's bij MS het ontdekt hadden, is het helemaal gaan lopen.
Je kunt 'm downloaden van http://www.isamrad.com/Halo2RSS/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |