Ik hoop het zo...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniaal,...Ach hij komt echt wel Noot
Het duurt gewoon nog even !
Conkerquote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het zo...![]()
Als dat spel tegen valt dan neem ik een enkeltje Rare en trap ik de verantwoordelijke persoon een Xbox in zijn reetIk zit nu al zo lang op die game te wachten
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ConkerBLIND kopen
Dat wordt het eerste meesterwerkje van ze ! En dan de multiplayer helemaal links laten liggen. Ga die SP ervaren
Voor de xbox danquote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat wordt het eerste meesterwerkje van ze !
Eensch, en niet zozeer omdat ik wel of geen live heb maar meer omdat het zo een "clubje" wordt die inside grappen maken of ruzies hier proberen uit te vechten. Dan moet je dus als toeschouwer je door 4 a 5 paginas slowchat worstelen om ook maar iets van info te vinden. {sub] en idd ik bezoek games.fok.nl ook bijna nooit [/sub] Verder haatte ik ook altijd post in de trant van: "Twi, kom je online" en dan dus verder helemaal niks. Dus liever daar ook niet in te vervallen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef rockstah het volgende:
Doe maar niet, ik weet nog dat ik het altijd stront irritant vond dat het hele xbox topic vol met live en slowchat posts zat toen ik nog geen live had, en ik ben vast niet de enige.
maar je hebt idd gelijk...een half jaar terug was het xbox topic nog 6 bladzijdes gameinfo + screenshots.quote:Op donderdag 9 december 2004 07:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Verder haatte ik ook altijd post in de trant van: "Twi, kom je online" en dan dus verder helemaal niks. Dus liever daar ook niet in te vervallen.Doe ik al een hele tijd niet meer..ik was toen nog n00b man
Mijn vraag aan gamedaemon en Gina is dan ook om de zaak te laten rustten of het via msn of mail uit te vechtten. Want inmiddels is al wel gebleken dan jullie er hier samen niet uit komenToen ik hierboven neerzetten dat het mijn laatste post erover was meende ik dat ook
Verder kom ik nog steeds met plezier in dit topic, maar eigenlijk moet het maar over een ding gaan. De xbox en haar games![]()
Uiteraard,... Op de N64 hebben ze zich al bewezenquote:
Mooiquote:Op donderdag 9 december 2004 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar je hebt idd gelijk...een half jaar terug was het xbox topic nog 6 bladzijdes gameinfo + screenshots.
maargoed ook dat zal wel weer goed komen, kheb der vertrouwen in
Ik ook niet, schandalig lage snelheid voor een race-spel....quote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Forza... Ik hoop dat het spel echt stukken beter wordt dan de demo...
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in.
demo? demoquote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Forza... Ik hoop dat het spel echt stukken beter wordt dan de demo...
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in.
Veel servers kicken je als je dinges uit staat.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook niet, schandalig lage snelheid voor een race-spel....
Oh, en voor die mensen die klagen over gescheld op Live, waarom zetten jullie de headset niet uit ?
Nergens last meer van....
Die game beurs in Sept. heb je hem kunnen spelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:58 schreef kepler het volgende:
[..]
demo? demo
waar kan ik die krijgen ?
Ik klikte ff inderdaadquote:
Triest....quote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Veel servers kicken je als je dinges uit staat.
De groene blokjes zijn Xbox (dus interessant voor jou) nieuws.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klikte ff inderdaad
Maar zoveel nieuws wat niet intressant is voor mij. Kan er niet gesorteert worden op console gerelateerde nieuwssubmits? Misschien een X teken voor de intressante nieuwtjes zetten?
mwah, gebeurde vooral veel in RBS3. In halo 2 heb je dat niet meer dankzij matchmaking. Maar sowieso, live is nog niet half zo leuk zonder headset dan met.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Triest....
Blij dan dat ik geen Live heb.....
Ik speel via Xlink online, en ik zou absoluut GEEN headset willen....quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
mwah, gebeurde vooral veel in RBS3. In halo 2 heb je dat niet meer dankzij matchmaking. Maar sowieso, live is nog niet half zo leuk zonder headset dan met.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |