abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:11:11 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23872925
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:48 schreef DinoPK het volgende:
Vindt je?
Ik vind het leuker om te lezen dat al het gewauwel tussendoor. Het is ontopic, een xbox game ervaring, dan is dit topic juist een uitermate geschikte plek voor dit soort posts. Als mensen nou eens meer gaan schrijven over hun spel ervaringen, en niet alleen maar 's posten op weer een nieuwe screenshot van een gehypte titel (wat naar mijn mening dus meer op games.fok.nl plaatshoort), dan was dit topic echt een stuk leuker om te lezen hoor.
Valt wat voor te zeggen aan de ene kant. Maar ik dacht dat dit soort dingen in het live topic hoorde.
Ik vind het namelijk niet echt boeiend om te lezen wie welke kill wanneer maakte.
Zeker omdat ik de mensen die het gespeeld hebben niet ken of nooit tegen gespeeld heb.
Game ervaringen vind ik wel okay en ja bij de xbox hoort daar ook live bij. Maar ik lees dan liever iets over wat je kan en waar en wanneer enzo. (is wat moeilijk uit te leggen) lijkt wat op user-reviews zeg maar.
Kijk tis niet dat ik me stoor aan posts van G-daemon en zo wel dan scroll ik er gewoon overheen. Maar ik vond typisch zo een post die vergelijkbaar is met of je ook komt gamen enzo.
Wat ik nu graag zou zien in dit topic is bijvoorbeeld voor de mensen die forza al hebben gespeeld wat ze ervan vonden en of ze denken dat het een gt 4 beater kan worden. Of tips van spellen die niet gehyped worden maar toch heel erg leuk zijn. Of games warvan je veel verwacht maar gewoon geen durability hebben (Flatout). Maar goed, dat vind ik
Drop you like an ill, bad habit
pi_23872932
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met mijn post; ik vind het een beetje vreemd als iemand een game ervaring post dat er dan een post komt van 'het kan mij geen hol schelen dat je dat meemaakt, pleur het maar in het live topic' (want zo leest pmponer's post wel).

Het xbox topic moet overal over kunnen gaan, hetzij de screenshots en reacties (waar ik dan wat minder fan van ben zoals ik probeerde te omschrijven), hetzij game ervaringen. Live afspraakjes en connectie problemen horen wat meer in het live topic. Imho.
Dat zeker, maar over screens van toekomstige spellen zou idd wat meer gepraat kunnen worden ipv de standaard posts
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:12:42 #123
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23872944
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met mijn post; ik vind het een beetje vreemd als iemand een game ervaring post dat er dan een post komt van 'het kan mij geen hol schelen dat je dat meemaakt, pleur het maar in het live topic' (want zo leest pmponer's post wel).
Goed gelezen iig Maar goed, ik doe al wat water bij de wijn, ik zal niet meer op dat soort post reageren.
pi_23872949
Allebei volledig mee eens

Ff ontopic:

Flatout: had ik al niet veel van verwacht maar uiteindelijk is er ook echt geen hol aan. De physics engine is aardig, alleen het past niet zo bij een spel als dit, dat hoort meer arcade te zijn. Ook zit er gewoon erg weinig variatie in het spel. Het kopen echt totaal niet waard. Een veel betere koop zou, naar mijn mening, is Test Drive Eve of Destruction. Veel meer variatie, dat arcade gevoel en gewoon een leuker spel om te spelen. Ondergewaardeerd.

Forza: Gebaseerd op de demo, die zeker niet volledig was:
Klote geluid, grafisch aardig maar zeker niet top. Al zijn er wel een boel dingetjes erg leuk gedaan die je op het eerste gezicht niet opvallen (scratchmarks op de muur, de schade etc). Het rijgedrag vergt erg veel gewenning, het is zeker geen arcade racer. Het gevoel van snelheid ontbrak een beetje, ook met de GT auto's.
Wat mij persoonlijk erg tegenviel:
Laguna Seca heb ik vaker gezien, en veel beter ook. Sfeerloos.
De AI was echt bedroevend slecht, ga er maar eens met 20km/uur voorrijden. Jawel, treintje spelen.
Het spel dient heel wat te verbeteren wil het in de buurt komen van Gran Turismo 3 (3 ja...). Maar het was een vroege demo (release vorige maand).

[ Bericht 86% gewijzigd door DinoPK op 10-12-2004 10:21:59 ]
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:15:55 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23872976
[offtopic] wat voor baan zoek je Dino[/offtopic]

Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Ik zit eignelijk erg te wachtten op Forza, maar ik denk niet dat ik hem meteen koop en dat ik eerst reviews ga lezen, dit vanwege mijn ervaringen met de demo
pi_23873028
NBA Street vol.3

quote:
Pff, voorlopig eigenlijk even helemaal niets.

Vermaak me de komende maanden wel met de games die ik al heb !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23873141
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:15 schreef pmponer het volgende:
[offtopic] wat voor baan zoek je Dino[/offtopic]

Ik zit eignelijk erg te wachtten op Forza, maar ik denk niet dat ik hem meteen koop en dat ik eerst reviews ga lezen, dit vanwege mijn ervaringen met de demo
Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.

Games waarnaar ik uitkijk:
- Kotor. Stom genoeg, ik vond het eerste uur van deel 1 vreselijk, maar toch wil ik het nog eens een kans geven. En dan deel 2 er gelijk achteraan (belachelijk late EU release trouwens).
- Brothers in Arms. HET spel waar ik naar uitkijk. Medal of Honor kan ik altijd van genieten, en ik ben een zwaar fan van Band of Brothers. Mijn ultieme game? Zou stiekem best wel eens zo kunnen zijn
- Halo3 : whehehehe
- Fuzion Frenzy 2: Alleen wat is het stil rond deze game...?
Voor de rest zie ik het allemaal wel; Forza, Conker, ze zullen allemaal wel de moeite waard worden , alleen echte pareltjes zijn het nog niet.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:35:12 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23873224
Vol 3 ziet er goed uit voor zover.
Ik vraag me alleen af of het meerwaarde gaat bieden bij mensen die vol 2. al hebben.
Komt er online play in?

Ik zit echt te wachtten op een goede (realistische) racegame.. en hoop ook dat forza dat waar kan maken
Verder lijkt fifa street me ook de moeite waard.

Dino heeft mail

[ Bericht 25% gewijzigd door pmponer op 10-12-2004 10:41:24 ]
pi_23873237
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:29 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.

Games waarnaar ik uitkijk:
- Kotor. Stom genoeg, ik vond het eerste uur van deel 1 vreselijk, maar toch wil ik het nog eens een kans geven. En dan deel 2 er gelijk achteraan (belachelijk late EU release trouwens).
- Brothers in Arms. HET spel waar ik naar uitkijk. Medal of Honor kan ik altijd van genieten, en ik ben een zwaar fan van Band of Brothers. Mijn ultieme game? Zou stiekem best wel eens zo kunnen zijn
- Halo3 : whehehehe
- Fuzion Frenzy 2: Alleen wat is het stil rond deze game...?
Voor de rest zie ik het allemaal wel; Forza, Conker, ze zullen allemaal wel de moeite waard worden , alleen echte pareltjes zijn het nog niet.
Je mist Jade Empire, dat lijkt me echt een geweldig spel worden net zoals star wars Republic Commando
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23873340
Jade Empire trekt mij wat minder. Als Star Wars fan is Kotor dan gewoon wat aantrekkelijker. Vind ik de kotor games nu wel leuk, dan zal ik zeker ook naar Jade Empire kijken. Nu nog ff niet.
Vanzelfsprekend lijkt Republic Commance mij inderdaad wel cool. De trailer zag er zeer sterk uit. Was ik ff vergeten.
Ook erg leuk misschien: The movies. Ook al werkt zo'n spel beter op de pc, ik kijk er echt wel naar uit om zsm mijn eigen studio op te bouwen . Dit soort tijdverdrijf gepaard met de humor en designtalent van Mollineux heeft bij mij altijd al een zwak gehad.
pi_23873408
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef pmponer het volgende:
Vol 3 ziet er goed uit voor zover.
Ik vraag me alleen af of het meerwaarde gaat bieden bij mensen die vol 2. al hebben.
Komt er online play in?

Ik zit echt te wachtten op een goede (realistische) racegame.. en hoop ook dat forza dat waar kan maken

Dino heeft mail
Geen idee, ik dacht alleen, ik plant ff wat nieuwe screenshots hier...

Trouwens ff upcoming releases bekeken, ik zou evt. wachten op de volgende titels :

Capcom Fighting Jam, Conker, Destroy All Humans, Far Cry Instincts, Interview with a Made Man, Mercenaries, Pilot Down, Spy vs Spy, en The Movies.

Eigenlijk niet 1 titel die ik blind zal kopen iig.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:51:34 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23873463
Ik las net op ign dat vol 3 live zal gaan dat is zeker een pluspunt
verder ook een create a court functie en een slamdumk contest. Misschien dat het toch de moeite waard wordt om hem erbij te kopen.

Capcom Fighting Jam heb ik nog niets over gelezen. Is dat een 2D figther?
Ah ja dus het wordt dus eigenlijk een Capcom vs streetfighter vs snk met veel characters
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:14:38 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23873925
He lekker, er word weer op nivo gecommuniceerd hier.

Maar wat betreft LIVE ervaring.. ja daar is een apart topic voor duss... maar ik zeg het, vlgs mij kan dat topic wel weg en gewoon hierbij worden gevoegd. Hou je echte SC over, die gaat naar SC topic toe.

Ps. Conker is bij voorbaat al een juweeltje.. de humor lijkt me vooral erg gaaf. Maar ook gewoon weer es lekker platform.
The truth was in here.
pi_23874177
Dat ''Interview with a Made Man'' klinkt wel tof eigenlijk.
quote:
Interview with a Made Man is based on real-world events and will allow players to assume the role of Joey Verola as he is indoctrinated into the dark world of organized crime and relive his life – every moment, every kill – as he rises through the ranks to become a "Made Man".

Game created in conjunction with David Fisher, an accomplished author and respected authority on the Mafia, who possesses unparalleled knowledge and access into the inner workings of organized crime;

Authentic Mafia-inspired gameplay scenarios, including bookmaking, racketeering, loan sharking, hijacking, assassinations, numbers running and high body count family wars;

Over 25 weapons to master, including a Beretta, shotgun, machine gun and more;
Full complement of melee weapons; chairs, pool cues and balls, bats, telephones in the environments that can be used to wreak havoc, unleash pain and gain respect;

Human shield/disarm mechanics for taking cover and getting out of sticky situations;

Cinematic camera direction, celebrity voice talent (to be announced shortly) and a licensed music soundtrack from the 60's, 70's and 80's;

Picture in Picture system, providing the player with greater awareness of the in-game action;

Motion-captured animations from leading stunt men for greater realism;

20 diverse and fully-deformable environments;

Acclaim Studios' proprietary physics and rendering engine, resulting in ultra-realistic character behaviors, lighting and environments;
Jammer dat er nog geen screens te vinden zijn...
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:55:18 #135
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_23874704
Ah, dus er komt een nieuwe Spy vs Spy. Dat vond ik vroeger altjd 1 van de meest intrigerende spellen op mijn C64, maar ik snapte er werkelijk geen hol van. Is er hier iemand die wel eens wat nuttigs in die game heeft weten te doen? Ik herinner me alleen dat je met 2 spelers speelde, 1 de bovenkant van t scherm en 1 de onderkant en dan moest je schijnbaar vallen voor elkaar zetten ofzo, maar ik ben nooit verder gekomen dan in een gat vallen geloof ik

Poging van mij om screens te plaatsen:

Weet niet of ze ooit al gepost waren, maar ik had ze nog niet gezien. Vind het er wel erg tof uitzien hoor. Kan weleens een leuk gamepje worden, zeker als ie ook Live gaat.
Fok! Groentje
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:57:10 #136
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23874740
Lijkt me best "apart" spel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:57:59 #137
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_23874763
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:57 schreef HomerJ het volgende:
Lijkt me best "apart" spel
Zeg maar gerust een "MAD" spel :p
Fok! Groentje
pi_23874825
Customization opties Forza :

voor

na

voor

na

voor

na
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:11:56 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23875037
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Customization opties Forza :

voor
[afbeelding]

na
[afbeelding]

voor
[afbeelding]

na
[afbeelding]

voor
[afbeelding]

na
[afbeelding]
al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maar
The line is a dot to you!
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:44:21 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23875735
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef kepler het volgende:

[..]

al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maar
Ik vond dat juist het verslavende aspect aan GT serie.. kopen, sparen, tunen, racen..
Maar ik zie wel dat ik de paint job achterwege laat
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:53:47 #141
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_23875930
ik snap de TT niet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:09:15 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23876277
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:53 schreef Rahl het volgende:
ik snap de TT niet
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:10:38 #143
51794 Rahl
pi_23876315
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

(dr staat trouwens wel een gruwelijke typo in de TT)
last.fm
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:17:10 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23876486
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef Rahl het volgende:

[..]

(dr staat trouwens wel een gruwelijke typo in de TT)
Anders gaan we even mierenneuken?
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:23:31 #145
51794 Rahl
pi_23876658
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Anders gaan we even mierenneuken?
Ik constateerde slechts
last.fm
pi_23876956
Wat een kut topic
Gaat tegenwoordig echt nergens meer over, iedereen loopt op elkaar te zeiken!
Xbox Live: Anormius
pi_23876997
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???
pi_23877556
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:59:14 #149
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23877629
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
ga huilen dan krijg je een fiets

het begin in dit topic is idd kut, maar daarna gaat het wel de goede kant op zeker nu iedereen weer gewoon info over games post

en vanaf nu reageer ik ook alleen daar maar op.... het is maar een forum hoor! Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om dingen, alsof je anders dood gaat Maar nu doe ik dus precies hetzelfde het virus heeft me te pakken
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:59:55 #150
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23877645
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2063

de kans voor de Xbox... te laat...
pi_23877876
Misschien al oud, maar :

Unreal Championship 2

pi_23878219
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien al oud, maar :

Unreal Championship 2

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe is de eerste unreal eigenlijk ?? Is die het waard om 15 euro aan uit te geven ?
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:23:33 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23878261
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef GinaG het volgende:

[..]

Hoe is de eerste unreal eigenlijk ?? Is die het waard om 15 euro aan uit te geven ?
In 1 hard woord

JA!
The truth was in here.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:42:06 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23878705
Waarom zou je nu nog UC kopen als je Halo 2 al in huis hebt en UC2 eraan komt?

Overigens is mijn mening over UC in 1 hard woord

NEE! Alhoewel, voor 15 eurootjes, is niet veel...maar toch, nutteloos met Halo 2 in huis.
pi_23878753
Ben er gisteravond achter gekomen dat ik een backlog heb van 43 games 45 is een mooi rond getal
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:45:52 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23878803
HALO2 kun je niet echt vergelijken met het geweld in UC.. dat gaat veel sneller.
The truth was in here.
pi_23879056
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
Ben er gisteravond achter gekomen dat ik een backlog heb van 43 games 45 is een mooi rond getal
Dat is wel weinig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23879133
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:57 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat is wel weinig
Ik was anders behoorlijk geschockeerd door het aantal Heb gewoon een N64 thuis inclusief spelletjes, waar ik nooit op gespeeld heb
pi_23879356
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik was anders behoorlijk geschockeerd door het aantal Heb gewoon een N64 thuis inclusief spelletjes, waar ik nooit op gespeeld heb
Ik moet nog meer dan de helft van mijn spellen uitspelen Eerst nog Halo 2 uitspelen als ik zin heb
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23884334
weet er ook iemand een lijst van spellen die kan selecteren op eigenschappen (bijvoorbeeld 4-player split screen.) ben nl op zoek naar spellen de je met z'n 2-en en/of 4-en kan spelen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:58:38 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23884414
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef maestro1980 het volgende:
weet er ook iemand een lijst van spellen die kan selecteren op eigenschappen (bijvoorbeeld 4-player split screen.) ben nl op zoek naar spellen de je met z'n 2-en en/of 4-en kan spelen.
Koop een gamecube.
The truth was in here.
pi_23884555
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Koop een gamecube.
aha...
en daar kan ik dan een lijst op vinden met alle 2 en 4 player (split screen) games voor de x-box?
pi_23884826
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik moet nog meer dan de helft van mijn spellen uitspelen Eerst nog Halo 2 uitspelen als ik zin heb
Ik geloof dat dat aantal wel iets hoger ligt.
''Going mental on the Wabbu''
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:35:49 #164
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_23884942
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien al oud, maar :

Unreal Championship 2

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Kan bijna niet wachten op de release van deze game.
En je kan Halo niet vergelijken met UC, UC is toch een stuk vlotter.
Hopen dat Midway het goed doet.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_23884951
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef maestro1980 het volgende:

[..]

aha...
en daar kan ik dan een lijst op vinden met alle 2 en 4 player (split screen) games voor de x-box?
pi_23885626
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:28 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat aantal wel iets hoger ligt.
als jij ze nou uitspeelt dan kan tain hier met de eer gaan strijken
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:24:02 #167
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_23885795
4 weken vakantie moet lukken.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_23948532
Hey allemaal, laatst een Xbox met Halo 2 gekocht! Geweldig! Met kerstmis krijg ik nog Fable en Burnout 3.
Maar, welke andere games zijn cool, voor maximum 30 euro, liefst 20. Ik speel graag (snelle, geen FSW ofzo) shooters, racegames, action-adventures(dus geen point&click ,zijn die er wel op XBox? ), platformgames(zijn er ook weinig goede denk ik), partygames(als Mario Party, Mario Kart voor GC, heb echter al een gamecube). Ik heb geen Xbox Live.
En nog 1 vraagje. Ik heb Unreal Tournament 2004 voor PC, lijkt Unreal Championship daar niet wat erg op? En is dat een leuk in splitscreen?

Dank bij voorbaat
  maandag 13 december 2004 @ 19:34:42 #169
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23948602
Halo 1, Project Gotham Racing 2, Top Spin, Need For Speed Underground (2), Ninja Gaiden.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 13 december 2004 @ 20:10:06 #170
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23949591
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hey allemaal, laatst een Xbox met Halo 2 gekocht! Geweldig! Met kerstmis krijg ik nog Fable en Burnout 3.
Maar, welke andere games zijn cool, voor maximum 30 euro, liefst 20. Ik speel graag (snelle, geen FSW ofzo) shooters, racegames, action-adventures(dus geen point&click ,zijn die er wel op XBox? ), platformgames(zijn er ook weinig goede denk ik), partygames(als Mario Party, Mario Kart voor GC, heb echter al een gamecube). Ik heb geen Xbox Live.
En nog 1 vraagje. Ik heb Unreal Tournament 2004 voor PC, lijkt Unreal Championship daar niet wat erg op? En is dat een leuk in splitscreen?

Dank bij voorbaat
Unreal championship lijkt nogal op ut2k3. Beetje zonde om die dus te halen. UC2 word wel helemaal nieuw
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23954185
quote:
...Top Spin, Need For Speed Underground (2), Ninja Gaiden

En kan je die alle drie voor 30 euro of minder vinden?
pi_23954331
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Eikelpiercing het volgende:

[..]

En kan je die alle drie voor 30 euro of minder vinden?
De eerste wel, de tweede ook, mits je het eerste deel neemt, de derde: nee, ninja gaiden is gewoon 60 piek
  dinsdag 14 december 2004 @ 07:54:01 #173
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_23960574
Voor alle Halo 2 stats-freaks: een Excel spreadsheet die allerlei leuke dingen doet met je Halo 2 stats. Je kunt grafieken krijgen en allerlei overzichten. Het werkt momenteel alleen nog met Excel 2003, maar een nieuwe versie zou ook met oudere versies moeten gaan werken.
Het is gemaakt door een MS programmeur. Nadat z'n collega's bij MS het ontdekt hadden, is het helemaal gaan lopen.

Je kunt 'm downloaden van http://www.isamrad.com/Halo2RSS/
  dinsdag 14 december 2004 @ 07:58:21 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23960594
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 07:54 schreef Chevalric het volgende:
Voor alle Halo 2 stats-freaks: een Excel spreadsheet die allerlei leuke dingen doet met je Halo 2 stats. Je kunt grafieken krijgen en allerlei overzichten. Het werkt momenteel alleen nog met Excel 2003, maar een nieuwe versie zou ook met oudere versies moeten gaan werken.
Het is gemaakt door een MS programmeur. Nadat z'n collega's bij MS het ontdekt hadden, is het helemaal gaan lopen.

Je kunt 'm downloaden van http://www.isamrad.com/Halo2RSS/
WOOOWW Dat ziet er lekker uit!!

Downen maar
The truth was in here.
  dinsdag 14 december 2004 @ 08:01:21 #175
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23960610
Vet die excel shit
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_23962316
Idd leuk die excel sheet, alleen erg jammer dat het alleen werkt in .2003 .

Slecht nieuws wederom voor ons gamers:
http://sports.ign.com/articles/572/572886p1.html

Wederom een geval van exclusive licensing.
Net zoals Sony de F1 games om zeep heeft geholpen, EA met Fifa jarenlang marktaandeel van Pro Evo heeft afgesnoept, zo is er dan nu denk ik ook een einde gekomen aan de ESPN sportreeks. Aangezien deze serie draait op het succes van ESPN NFL (huge in de VS), en er vanaf nu alleen Madden en NFL street games uit zullen komen...
Erg jammer, EA kan 5 jaar lang weinig vernieuwingen doorvoeren, ze worden toch niet meer gekieteld door de concurrentie.

Voor Europa heeft dit niet super veel gevolgen, de NFL/NBA/NFL games verkopen hier niet meer dan een gemiddelde game, voor Amerika is dit echt een mega deal. En wat is nog het ergste?: EA aast ook op de NBA en NHL licenses.... (indien dit doorgaat betekend dit dus geen ESPN NHL (met afstand de beste NHL game die er is), geen ESPN NBA (ook veel beter dan Live), geen NBA JAM, geen NHL/NFL blitz... ).
De NFL en EA hebben gewonnen, de gamers hebben verloren.
pi_23962887
Godverdomme, Xbox Live is ermee gekapt.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:28:13 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23963171
AUW...

dat is echt KLOTE nieuws

Niet dat ik een fan ben van NFL games, maar mocht dit ook voor NBA/NHL games doorgaan dan is dat zeer spijtig
pi_23964449
WTF IS ER AAN DE HAND MET HET GODVERDOMDE XBOX LIVE?!
pi_23965009
Een storing of onderhoud. Net als afgelopen weekend. Is dat nou zo erg? De kabel valt vaker uit dan xboxlive hoor, en daar hoor ik niemand zo achterlijk over blêren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')