Valt wat voor te zeggen aan de ene kant. Maar ik dacht dat dit soort dingen in het live topic hoorde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:48 schreef DinoPK het volgende:
Vindt je?
Ik vind het leuker om te lezen dat al het gewauwel tussendoor. Het is ontopic, een xbox game ervaring, dan is dit topic juist een uitermate geschikte plek voor dit soort posts. Als mensen nou eens meer gaan schrijven over hun spel ervaringen, en niet alleen maar's posten op weer een nieuwe screenshot van een gehypte titel (wat naar mijn mening dus meer op games.fok.nl plaatshoort), dan was dit topic echt een stuk leuker om te lezen hoor.
Dat zeker, maar over screens van toekomstige spellen zou idd wat meer gepraat kunnen worden ipv de standaardquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met mijn post; ik vind het een beetje vreemd als iemand een game ervaring post dat er dan een post komt van 'het kan mij geen hol schelen dat je dat meemaakt, pleur het maar in het live topic' (want zo leest pmponer's post wel).
Het xbox topic moet overal over kunnen gaan, hetzij de screenshots en reacties (waar ik dan wat minder fan van ben zoals ik probeerde te omschrijven), hetzij game ervaringen. Live afspraakjes en connectie problemen horen wat meer in het live topic. Imho.
Goed gelezen iigquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met mijn post; ik vind het een beetje vreemd als iemand een game ervaring post dat er dan een post komt van 'het kan mij geen hol schelen dat je dat meemaakt, pleur het maar in het live topic' (want zo leest pmponer's post wel).
Pff, voorlopig eigenlijk even helemaal niets.quote:Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:15 schreef pmponer het volgende:
[offtopic] wat voor baan zoek je Dino[/offtopic]
Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Ik zit eignelijk erg te wachtten op Forza, maar ik denk niet dat ik hem meteen koop en dat ik eerst reviews ga lezen, dit vanwege mijn ervaringen met de demo
Je mist Jade Empire, dat lijkt me echt een geweldig spel worden net zoals star wars Republic Commandoquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.
Games waarnaar ik uitkijk:
- Kotor. Stom genoeg, ik vond het eerste uur van deel 1 vreselijk, maar toch wil ik het nog eens een kans geven. En dan deel 2 er gelijk achteraan (belachelijk late EU release trouwens).
- Brothers in Arms. HET spel waar ik naar uitkijk. Medal of Honor kan ik altijd van genieten, en ik ben een zwaar fan van Band of Brothers. Mijn ultieme game? Zou stiekem best wel eens zo kunnen zijn
- Halo3 : whehehehe
- Fuzion Frenzy 2: Alleen wat is het stil rond deze game...?
Voor de rest zie ik het allemaal wel; Forza, Conker, ze zullen allemaal wel de moeite waard worden , alleen echte pareltjes zijn het nog niet.
Geen idee, ik dacht alleen, ik plant ff wat nieuwe screenshots hier...quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef pmponer het volgende:
Vol 3 ziet er goed uit voor zover.
Ik vraag me alleen af of het meerwaarde gaat bieden bij mensen die vol 2. al hebben.
Komt er online play in?
Ik zit echt te wachtten op een goede (realistische) racegame.. en hoop ook dat forza dat waar kan maken
Dino heeft mail![]()
Jammer dat er nog geen screens te vinden zijn...quote:Interview with a Made Man is based on real-world events and will allow players to assume the role of Joey Verola as he is indoctrinated into the dark world of organized crime and relive his life – every moment, every kill – as he rises through the ranks to become a "Made Man".
Game created in conjunction with David Fisher, an accomplished author and respected authority on the Mafia, who possesses unparalleled knowledge and access into the inner workings of organized crime;
Authentic Mafia-inspired gameplay scenarios, including bookmaking, racketeering, loan sharking, hijacking, assassinations, numbers running and high body count family wars;
Over 25 weapons to master, including a Beretta, shotgun, machine gun and more;
Full complement of melee weapons; chairs, pool cues and balls, bats, telephones in the environments that can be used to wreak havoc, unleash pain and gain respect;
Human shield/disarm mechanics for taking cover and getting out of sticky situations;
Cinematic camera direction, celebrity voice talent (to be announced shortly) and a licensed music soundtrack from the 60's, 70's and 80's;
Picture in Picture system, providing the player with greater awareness of the in-game action;
Motion-captured animations from leading stunt men for greater realism;
20 diverse and fully-deformable environments;
Acclaim Studios' proprietary physics and rendering engine, resulting in ultra-realistic character behaviors, lighting and environments;
al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Customization opties Forza :
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
Ik vond dat juist het verslavende aspect aan GT serie.. kopen, sparen, tunen, racen..quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maar
Anders gaan we even mierenneuken?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
(dr staat trouwens wel een gruwelijke typo in de TT)
Ik constateerde slechtsquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders gaan we even mierenneuken?
Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
Gaat tegenwoordig echt nergens meer over, iedereen loopt op elkaar te zeiken!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???![]()
ga huilen dan krijg je een fietsquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
Gaat tegenwoordig echt nergens meer over, iedereen loopt op elkaar te zeiken!
Hoe is de eerste unreal eigenlijk ?? Is die het waard om 15 euro aan uit te geven ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien al oud, maar :
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In 1 hard woordquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe is de eerste unreal eigenlijk ?? Is die het waard om 15 euro aan uit te geven ?
Dat is wel weinigquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
Ben er gisteravond achter gekomen dat ik een backlog heb van 43 games45 is een mooi rond getal
![]()
Ik was anders behoorlijk geschockeerd door het aantalquote:
Ik moet nog meer dan de helft van mijn spellen uitspelenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was anders behoorlijk geschockeerd door het aantalHeb gewoon een N64 thuis inclusief spelletjes, waar ik nooit op gespeeld heb
![]()
Koop een gamecube.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef maestro1980 het volgende:
weet er ook iemand een lijst van spellen die kan selecteren op eigenschappen (bijvoorbeeld 4-player split screen.) ben nl op zoek naar spellen de je met z'n 2-en en/of 4-en kan spelen.
aha...quote:
Ik geloof dat dat aantal wel iets hoger ligt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet nog meer dan de helft van mijn spellen uitspelenEerst nog Halo 2 uitspelen als ik zin heb
Kan bijna niet wachten op de release van deze game.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien al oud, maar :
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
aha...
en daar kan ik dan een lijst op vinden met alle 2 en 4 player (split screen) games voor de x-box?
als jij ze nou uitspeelt dan kan tain hier met de eer gaan strijkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat aantal wel iets hoger ligt.![]()
Unreal championship lijkt nogal op ut2k3. Beetje zonde om die dus te halen. UC2 word wel helemaal nieuwquote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hey allemaal, laatst een Xbox met Halo 2 gekocht! Geweldig! Met kerstmis krijg ik nog Fable en Burnout 3.
Maar, welke andere games zijn cool, voor maximum 30 euro, liefst 20. Ik speel graag (snelle, geen FSW ofzo) shooters, racegames, action-adventures(dus geen point&click ,zijn die er wel op XBox?), platformgames(zijn er ook weinig goede denk ik), partygames(als Mario Party, Mario Kart voor GC, heb echter al een gamecube). Ik heb geen Xbox Live.
En nog 1 vraagje. Ik heb Unreal Tournament 2004 voor PC, lijkt Unreal Championship daar niet wat erg op? En is dat een leuk in splitscreen?
Dank bij voorbaat![]()
quote:...Top Spin, Need For Speed Underground (2), Ninja Gaiden
De eerste wel, de tweede ook, mits je het eerste deel neemt, de derde: nee, ninja gaiden is gewoon 60 piekquote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Eikelpiercing het volgende:
[..]
En kan je die alle drie voor 30 euro of minder vinden?
WOOOWWquote:Op dinsdag 14 december 2004 07:54 schreef Chevalric het volgende:
Voor alle Halo 2 stats-freaks: een Excel spreadsheet die allerlei leuke dingen doet met je Halo 2 stats. Je kunt grafieken krijgen en allerlei overzichten. Het werkt momenteel alleen nog met Excel 2003, maar een nieuwe versie zou ook met oudere versies moeten gaan werken.
Het is gemaakt door een MS programmeur. Nadat z'n collega's bij MS het ontdekt hadden, is het helemaal gaan lopen.
Je kunt 'm downloaden van http://www.isamrad.com/Halo2RSS/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |