SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh CSI: NY is ipv donderdag op zondag avond. De eerste keer dat het word uitgezonden is op 6 maart. echter zijn er wel steeds reclame spotjes te zien van CSI NY ik denk dat dat de verwarring is de meeste mensen
Maar even voor de duidelijkheid. het kan niet voor die tijd op de tv verschijnen omdat ze het niet eerder MOGEN uitzenden!
quote:Op zondag 13 februari 2005 09:55 schreef BlueCurl het volgende:
greg en sarah moeten wat met elkaar krijgennormaal ben ik niet van de koppel-de-karakters achtige...
Da's goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker straks een avondje CSI erbij
Pimp my Daf!
uhuh heerlijk.. za, zo, ma en diquote:Op zondag 13 februari 2005 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Da's goed nieuws!![]()
Lekker straks een avondje CSI erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, dat was helemaal niet als romantisch bedoeld zoals zovele schijnen te denken...SARA: "Would you like a copy?"
GRISSOM: "I don't need one. I have you."
--Sara and Grissom, Blood Lust
Die van gister had ik toevallig nog niet gezien.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:40 schreef rembrand20 het volgende:
Ik ben wel weer toe aan wat nieuwe afleveringen, die nu op maandag avond zijn heb ik allemaal al gezien
Heheh. volgens mij ben jij net zo erg als mij...Ik kijk alle afleveringen van CSI, CSI : Miami en CSI: NY meteen de dag ernaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:17 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga NY ook op de NL buis volgen en niet via amerikawhehehe zeg ik nu
heb de eerste 8 of 9 al gezien
whehehe met NY ben ik na 8e of 9e aflevering gestopt...komt wel weer...quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:21 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Heheh. volgens mij ben jij net zo erg als mij...Ik kijk alle afleveringen van CSI, CSI : Miami en CSI: NY meteen de dag erna![]()
wanneer komt deel 2 van deze aflvering erop dan vond het nog wel spannendquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand de aflevering van gisteravond gezien?
Ik vind het een mooie serie, hoor! Al vind ik CSI Miami iets beter als Las Vegas.
Ben ook erg benieuwd naar New York, gaan we zeker kijken!!
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wanneer komt deel 2 van deze aflvering erop dan vond het nog wel spannend
Ik heb het al gevonden niet zaterdag maar Maandag komt het vervolg er pas op.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijken....
Maar goed, was wel een leuke aflevering gisteren![]()
foksukquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijken....
Maar goed, was wel een leuke aflevering gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |