VAST WEL. kijk ff in de lokale tv gidsquote:Op maandag 31 januari 2005 10:57 schreef Leep het volgende:
Zou er in frankrijk ook csi worden uitgezonden??![]()
Daar ben ik toch veel te lam voor!quote:Op maandag 31 januari 2005 06:42 schreef BlueCurl het volgende:
mail ze ffje hebt hun e-mail adres toch?
uhuh maar die is vast nog niet van maartquote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lam voor!![]()
In elk geval wel volgens mijn tv gids. (ook in die van volgende week)
beterschap! ennuh ik ben zo gek dat ik elke dag een paar keer op fok kijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:38 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, dat niet![]()
(sorry voor de late reactie, lig met griep in m'n nest)
jah en dan is t strax nagesynchroniseerdquote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
VAST WEL. kijk ff in de lokale tv gids
moi aussi!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:26 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaah, Greg in het frans!
Je t'aime Greg!![]()
oops vergeten te kijken :Squote:Op zondag 6 februari 2005 11:28 schreef Dafje33 het volgende:
Nou had hij toch bijna een date met Sarah!![]()
welkom! hey zeg zit jij ook ergens anders op een engelstalige forum?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:15 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Hai allemaal,
Als CSI fan vind ik het absoluut niet vervelend dat er herhaald wordt op de zaterdag en de maandag, ik kijk er graag naarIk heb tot dusver ook alle seizoen 5 afleveringen gezien die er te zien waren en moet zeggen, "they still rock"
![]()
Ben in ieder geval wel blij om te horen dat we binnenkort ook hier seizoen 5 te zien krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:58 schreef khazad het volgende:
Over 5x14:Nou dan wil ik wel wat met der gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorja Fox a.k.a Sara Sidle is echt de leukste uit de serie
Maar de CSI aflevingen L.V. of Miami zijn allemaal geweldig. Zit elke maandag, dinsdag en zaterdag trouw op de bank voor de televisie
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:58 schreef khazad het volgende:
Over 5x14:Aan de andere kant, zou je het leuk vinden als die twee wat kregen samen? (ik niet, ik vind het niet bij de personages passen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
neeuh, dat boeit verder niet, maar die arme Sara doet zo d'r bestquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zou je het leuk vinden als die twee wat kregen samen? (ik niet, ik vind het niet bij de personages passen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |