whehe dat had ik toen ik het net keek ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan aan het haar van Greg Sanders altijd zien of ik met een oude of nieuwe aflevering te maken heb
[afbeelding]
zo te zien wordt woensdag rustdagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
Na wat e-mail verkeer te hebben gahd met de publieksvoorlichting van RTL (RTL4, RTL5 en Yorin) heb ik eindelijk de informatie gehad die ik wilde hebben over de nieuwe seizoenen van alle 3 de CSI series.
Alle drie de series beginnen vanaf Maart. ergens aan het begin van de maand. De exacte datums zijn nog niet bekend. Wel de dagen, tijden en zenders. Hier volgen ze.
CSI: Las Vegas seizoen 5 op Ma om 21:30 op RTL4
CSI: Miami seizoen 3 op Di om 20:30 op Yorin
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
RTL heeft licenties gekregen van CBS Amerika en die gaan pas in vanaf Maart. Daarom heeft het even geduurd!
Idereen weer happy? ik wel
same here maar ik ben helemaal vergeten te kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:29 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dan weet ik welke avonden ik vrij moet gaan houden.
Enne, deze week weer twee keer CSI:LV!!!![]()
Vanavond om 10.00 uur en maandag ook weer! (volgens mijn tv gids)
Da's in elk geval een goede reden!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef BlueCurl het volgende:
same here maar ik ben helemaal vergeten te kijken!
was aan het programmeren voor mijn CSI: Miami site :S
danku danku.quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:29 schreef Leep het volgende:
jamaar gister extra
soms kom je er wel door heen en soms niet. soms gewoon ff F5 drukken en dan lukt het ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:38 schreef Dafje33 het volgende:
Hé Hé, eindelijk kan ik weer eens op het forum! Kwam er al dagen niet doorheen.
Lady Heather was weer zeer ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond:
[..]
Bron: TvGids.nl
Aflevering uit het tweede seizoen... met Lady Heather
CSI: NY komt op yorin, als je nog niet wistquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
Gister film zitten kijken... speelde wel een csi-er in... Paul Guilfoyle (Jim Brass). Maar Lady Heather zijn indd wel sterke afleveringen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lady Heather was weer zeer ok.
Wel vaag dat ze de afleveringen niet in chronologische volgorde uitzenden.
Lady Heather's Box (seizoen 3, aflevering 15) was een paar weken geleden al op de buis.
Warm houden noemen ze zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2005 09:54 schreef BlueCurl het volgende:
Ik snap zoiezo niet waar ze twee keer per week herhalingen uitzenden en dan beide uit verschillende seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |