ik zou er zelfs een dag voor spijbellen of thuis blijven ervoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:18 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaah, of net zoals ze eens bij ER gedaan hebben, een marathon!
Gewoon 24 uur CSI kijken, zucht......![]()
ik zou zeggen. post hier een standaard mail/brief en het adres erbij en misschin word het watquote:Op woensdag 29 december 2004 13:27 schreef Dafje33 het volgende:
Ik denk dat ik dit ideetje maar eens naar RTL ga sturen!!!
(misschien zijn ze wel gevoelig voor wat meer fans?)
amenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:50 schreef Dafje33 het volgende:
Laten we er ééntje nemen op dat er nog maar veel CSI's mogen komen!![]()
![]()
![]()
quote:Auto-ongeluk maandag 03-01, 21:30 uur
Een oudere vrouw komt met haar auto midden in een restaurant terecht. Grissom en Nick onderzoeken een mogelijke koolmonoxidevergiftiging van een vrouw in haar huis.
ook jij de beste csi wensenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef hydraulix het volgende:
Beste CSI-wensen![]()
De verhaallijn rond de oude vrouw die de restaurant binnenrijdt ken ik wel ja, alleen staan me nog vage dingen ervan bij: verzekeringsmaatschappij, autonavigatiesysteem)
Die van de koolmonoxidevergiftiging kan ik me niet meer herinneren.
Ik merk om eerlijk te zijn dat ik CSI veel leuker vind dan CSI Miami (heb ik amper gevolgd, maar doe ook niet echt de moeite meer)... Opzicht wel jammer, want ik zit nu te twijfelen of ik dan echt de dvd-box zal aanschaffen![]()
Zie nu die site van Lady Heather staan
Vooral die zweepgeluidjes erbij!
Sarah heeft goede momenten in seizoennen en slechte vind ikquote:Hallo RTL,
Een vraagje! Ik ben benieuwd naar wanneer het 5e seizoen van CSI word uitgezonden en wanneer het 3e seizoen van CSI Miami word uitgezonden...
Bij de meest gevraagde vragen staat wel dat CSI: NY in maart 2005 word gestart.. maar niet wanneer de nieuwe seizoenen van beide andere CSI series worden uitgezonden. Daar ben ik best benieuwd naar
Als trouwe kijker alvast grote dank!
Doei Doei!
BlueCurl's echte naam
jah die was ook van Miami... die heeft ook een topicquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:42 schreef hydraulix het volgende:
Ben benieuwd! Aflevering van gisteren was weer goed!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:42 schreef hydraulix het volgende:
ja die staat in het CSI: Miami topicquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef hydraulix het volgende:
[..]![]()
(die van Miami had ik overigens al eerder gezien en vond ik ook wel goed).
Zielig van die oma trouwens! Heb je trouwens al een mail gehad van RTL?
*doet internet site tjekken*quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:04 schreef Dafje33 het volgende:
Hééé, ik zie in de gids dat CSI weer naar zaterdag gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |