In Frankrijk of franstalig België?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:32 schreef Leep het volgende:
ja ook hier hebben ze csi
het heet alleen les experts
en het is nogal laat dus ik heb t nog niet gezien![]()
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfdequote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef Dafje33 het volgende:
Ben halverwege maar m'n bed ingegaan....
![]()
Op een gegeven moment ben je die herhalingen ook weer beu.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfde![]()
Vind het tegenvallen!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet CSI LV ook maar weer us gaan kijken heb nog 3 afleveringen op mijn pc staan
Ach... het is tijdverdrijfquote:
Wel eens een levend lijk gezien???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:17 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik had nieteens dat mortuarium in gegaan... hahaha bah. toch wel een beetje te veel voor een 12 jarig iemand hoor een dood lijk
uhuh hoe ziek kunnen de ouders zijn om, zoals grissie al zei, een kind voor de ander te plaatsen!
Nee? Ook niet van een overleden familielid ofzo? Ik wel.. was niet eens zo bizar oud. Wat is het toch hè.. dat het mensen blijft trekken om dode mensen te zien. Is dat omdat het niet allerdaags is om te zien? Zo boeiend is het namelijk niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:45 schreef BlueCurl het volgende:
nog nooit een lijk gezien... maar mss in de toekomst
3 avonden nieuwe afleveringen en 1 avond herhaling.. valt best mee toch? en allemaal andere csi's behalve dan lv waarvan ook herhalingen zijn!quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:10 schreef gekke_sandra het volgende:
Damn.. gemistde enige serie die ik écht volg. (ok, ok kijk ook the desperate housewives)
Maar dat csi wordt best opgeblazen.. beetje teveel op tv. Csi blijft het beste.. naast Miami, New York en Law&Order.
jah dat wel. me overgroot oma en 18 jarig vriendinnetje... maar dan zijn ze opgebaard... met make up en alles...quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee? Ook niet van een overleden familielid ofzo? Ik wel.. was niet eens zo bizar oud. Wat is het toch hè.. dat het mensen blijft trekken om dode mensen te zien. Is dat omdat het niet allerdaags is om te zien? Zo boeiend is het namelijk niet.
Ja..quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:16 schreef BlueCurl het volgende:
3 avonden nieuwe afleveringen en 1 avond herhaling.. valt best mee toch? en allemaal andere csi's behalve dan lv waarvan ook herhalingen zijn!
law en order word pas uitgebuit... 4e of 5e spin off al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |