SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziete r wel naar uit!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:30 schreef Dafje33 het volgende:
Voortaan zaterdag nog herhalingen en maandag de nieuwe?
je moet je nieuwe home cinema set sjit ook niet testen met nieuwe afleveringen van CSIquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:47 schreef foksuk1981 het volgende:
Schrok ik me toch even toen die zwerver in dat riool wakker werd.......... nu had ik me geluid ook wel extreem hard aan staan
daar ben ik ook nog niet achterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
En wat was dat trouwens met Warrick en Catherine???
ik vind juist 2 moorden beterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:40 schreef milagro het volgende:
ik schreef in het CSI NY topic "soms vind ik het wel jammer (en dat geldt dus voor alle CSI's) dat er niet eens een keer maar 1 moord behandeld wordt, zodat er de aanloop naar de ontknoping niet zo snel gaat "
werd dus op mijn wenken bediend
goede aflevering, mogen ze vaker doen dus, 1 zaak behandelen
Oh dat vond ik echt zo'n 'oh no!'-momentquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
En wat was dat trouwens met Warrick en Catherine???
In Frankrijk of franstalig België?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:32 schreef Leep het volgende:
ja ook hier hebben ze csi
het heet alleen les experts
en het is nogal laat dus ik heb t nog niet gezien![]()
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfdequote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef Dafje33 het volgende:
Ben halverwege maar m'n bed ingegaan....
![]()
Op een gegeven moment ben je die herhalingen ook weer beu.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfde![]()
Vind het tegenvallen!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet CSI LV ook maar weer us gaan kijken heb nog 3 afleveringen op mijn pc staan
Ach... het is tijdverdrijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |