Ik ga hem vanavond ophalen. Ik zal kijken of ik er foto's van kan maken.quote:
en, bevalt ie ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:11 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond ophalen. Ik zal kijken of ik er foto's van kan maken.
Komt meer door het trage forum dat ik nog niet gereageerd heb.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:59 schreef IETE het volgende:
jullie zijn allemaal wel erg blij met jullie laserpod he![]()
maar als je een donkere kamer hebt, (lichtjes uitdoen is namelijk niet zoveel moeite) zijn de effecten dan mooi of kijk je liever naar je winamp visualizer?quote:Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Komt meer door het trage forum dat ik nog niet gereageerd heb.
Maar ik moet zeggen dat ik de prijs van 129 euro (normale verkoopprijs) echt veel te hoog zou vinden. De 53 euro die ik ervoor betaalt heb een redelijke prijs.
De laserpod is wel leuk, maar echt spectaculair.. Nee niet echt.
Je hebt echt een donkere kamer nodig om er goed te van kunnen genieten. Voor een woonkamer waar een tv aan staat is hij al niet geschikt. Heb hem dus nu maar op de slaapkamer staan.
Ik vind de lavalamp methode wel erg leuk tijdens bepaalde relationele zaken..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
maar als je een donkere kamer hebt, (lichtjes uitdoen is namelijk niet zoveel moeite) zijn de effecten dan mooi of kijk je liever naar je winamp visualizer?
Hij is best leuk hoor, maar niet de 130 euro waard. Op dit moment vind er op www.inkoopacties.net weer een inkoopactie plaats voor de Laserpod voor een bedrag van 65 euro. Dat vind ik het meer waard.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:30 schreef hardcorekabouter het volgende:
Al met al is dit dus best wel een klote-ding zo te lezen. in ieder geval niet dat geld waard. Jammer, ik zoek nog een leuk sfeerlampje in die trend.
Hmm, misschien koop ik hem dan toch maar. Ik kan me voorstellen dat het met sommige middelen wel lachen is, maar ik doe niks meer, alleen nog alcohol. En met alcohol sloop ik hem waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Hij is best leuk hoor, maar niet de 130 euro waard. Op dit moment vind er op www.inkoopacties.net weer een inkoopactie plaats voor de Laserpod voor een bedrag van 65 euro. Dat vind ik het meer waard.
Zaterdag heb ik de laserpod geprobeerd i.c.m. bepaalde middelen uit dit topic: Explosion - Vragen & Antwoorden Deel 3 en dat was wel erg gaaf...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |