ik heb op zich wel interessequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:50 schreef flappiewappie het volgende:
eind deze maand ong.
¤ 2.750,00quote:Op zondag 16 januari 2005 08:41 schreef SiGNe het volgende:
uiteraard, maar wat kost ie?
De inkoopactie is in de afrondingsfase wat betekend dat je geen bestellingen meer kan doen, maar er komt nog een IA, maar die zal alleen iets duurder zijn aangezien het een commerciele inkoopactie betreft. Houd dus de site www.inkoopactie.net in de gaten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:52 schreef IETE het volgende:
zijn ze nog steeds te koop voor 69 euro? dan heb ik ook zeker wel intressen!
bedankt voor de info,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:01 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
De inkoopactie is in de afrondingsfase wat betekend dat je geen bestellingen meer kan doen, maar er komt nog een IA, maar die zal alleen iets duurder zijn aangezien het een commerciele inkoopactie betreft. Houd dus de site www.inkoopactie.net in de gaten.
Ze zijn overigens geen 69 euro, maar 53 euro exclusief verzenden. Die 69 euro was de prijs die een fokker hem hier aanbood.
overdrijven is ook een vak, ik heb dat ding op een beurs gezien en ik vind ze best leuk, maar om dat te vergelijken metquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:03 schreef Snoop_Dogg het volgende:
De Laserpod laat de DJ Tiësto lichtshow-achtige apparaten eruit zien als stoplichten
als ik de mijne niet leuk vind, mag je de mijne wel hebben voor dat geld..., heb je alleen wel een geopende doos, maar ik zal hem proberen netjes op te maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:56 schreef IETE het volgende:
[..]
bedankt voor de info,
dat de inkoopactie afelopen was, had ik ook al gevonden, maar ik dacht, misschien weet iemand al
wanneer de volgende komt, of dat er nog een fokker was, die er 1 kon aanbieden
ik zal de site in de gaten houden, en hoor ook hier graag wat jullie allemaal vad de pod vinden, als jullie hem van de week thuis hebben![]()
Het zelfde hierquote:Op maandag 24 januari 2005 18:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Als iemand er niet kapot van is wil ik 'm wel overnemen, anders hou ik even in de gaten of er nog een inkoopactie komt!
Vrijdag of Maandag komt de eerste zending van laserpods aan bij de IA-organisator. Dan moeten ze nog verstuurd of opgehaald worden. Dus in de loop van de volgende week zullen de eerste ervaringen hier staan denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:38 schreef IETE het volgende:
Hebben de meeste fokkers de laserpod nu al thuis? zoja,
vertel dan even hoe die bevalt
ondertussen al een poos verder, nog geen post ofzo gehad, wat een gigantisch matige bedrijfsvoering....quote:Op maandag 24 januari 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
hmm, ik heb via mn werk contact gehad met de leverancier, dus ik verwacht vandaag of morgen meer erover te weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |