Vanmorgen was de trein naar eindhoven te laat, wat bleek... er had iemand zich, in de tunnel van Best, voor de intercity naar Den Bosch gegooit...quote:ns.nl
08:32 uur Eindhoven<->Den Bosch/Tilburg Door een aanrijding rijden er tussen Boxtel en Best geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.p
ja nu je het zegt, kwist alleen ff geen betere titel.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:41 schreef DzjieDub het volgende:
Maar technisch is 't dus een voetgangersongeluk. Waar de trein rijdt ligt volkomen vast - die kan niet uitwijken of binnen 100 meter stilstaan (als-ie op snelheid is uiteraard).
Dat is ook zo, wat zeik je nu politiek correct?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:41 schreef DzjieDub het volgende:
Verschrikkelijk dat iemand zich zo depressief kan voelen dat hij/zij denkt dat zelfmoord een uitweg is.
Macho gedrag. Gedraag je eens ofzo, je hoeft niet stoer te doen voor een stel onzinners ofzo hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:52 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wat zeik je nu politiek correct?
Ik weerleg alleen zijn argument. Meer niet.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:56 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Macho gedrag. Gedraag je eens ofzo, je hoeft niet stoer te doen voor een stel onzinners ofzo hoor.![]()
Je weerleg helemaal niets, hij spreekt namelijk vanuit zijn gevoelens.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:58 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik weerleg alleen zijn argument. Meer niet.
Hey. Ik heb ook gevoelens hoor!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:02 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Je weerleg helemaal niets, hij spreekt namelijk vanuit zijn gevoelens.
Nee, jij probeert je omhoog te werken in een kansloze groep.quote:
Ach, dat hoeft allang niet meer. En daarbij ís zelfmoord gewoon de meest effectieve manier om van je zware depressiviteit af te komen. Hoe je het ook went of keert.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:05 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nee, jij probeert je omhoog te werken in een kansloze groep.
Getver. MSN.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:06 schreef NorthernStar het volgende:
Oi! Ga even msn'en of iets van dien aard.
Nou mij niet bahquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef Darkster het volgende:
lijkt me we een geweldig spektakel om te zien, zo'n trein versus mens.
ja maar doe het dan op een andere manier.. zodat iemand anders je niet bij elkaar hoeft te rapen of de machinist er een trauma aan over houdt!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:07 schreef Bioslock het volgende:
En daarbij ís zelfmoord gewoon de meest effectieve manier om van je zware depressiviteit af te komen. Hoe je het ook went of keert.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:35 schreef danko het volgende:
[..]
ja maar doe het dan op een andere manier.. zodat iemand anders je niet bij elkaar hoeft te rapen of de machinist er een trauma aan over houdt!
ik heb er ook nog over gedacht om te gaan kijken maar ik vond het niet echt nodig, denk dat het niet echt een prettig aanzicht is. Bovendien hoorde ik van andere mensen dat er niet meer te zien was al een schoen en een bult met wat vuilniszakken eroverheen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:37 schreef paullo het volgende:
Heb dat een keer op station van driebergen gezien lagen allemaal stukje schedel en mens tussen de rails en stenen. Best vreemd als je dat dan ziet. Maar aan de andere kant wilde ik het ook best wel eens een keer zien.(en nee ik ben niet ziek)
ik kom ook uit best,quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Nee dat toch niet. Er stonden wel wat mensen over te praten, maar ik heb ook geen idee wie het is (kom uit Best).
Maar gezien de opruimwerkzaamheden tot dusver, zouden ze nu wel klaar moeten zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef Darkster het volgende:
lijkt me we een geweldig spektakel om te zien, zo'n trein versus mens.
Ja die van 8.24.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:20 schreef danko het volgende:
@ zandschep,
heb je iets kunnen zien van de persoon?
man/vrouw, leeftijd, lenge, kleding...
vraag me namelijk wel af wie het is, ik hoop geen bekende...
ps: 08:24 bedoel je denk ik?
Als je zover bent dat je zelfs niets meer om je eigen leven geeft dan zul je je waarschijnlijk ook niet meer zo druk maken over een paar slapeloze nachten voor de conducteurquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:35 schreef danko het volgende:
[..]
ja maar doe het dan op een andere manier.. zodat iemand anders je niet bij elkaar hoeft te rapen of de machinist er een trauma aan over houdt!
inderdaad, maar veel mensen hier zijn nou eenmaal zo simpel dat ze niet begrijpen dat zelfmoord iets is dat je wel ff doet.. je bent dan helemaal WEG, je denkt aan niks aan niemand meer, niet eens meer aan jezelf.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als je zover bent dat je zelfs niets meer om je eigen leven geeft dan zul je je waarschijnlijk ook niet meer zo druk maken over een paar slapeloze nachten voor de conducteur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |