Het is toch een "Wij houden van buitenlanders" topic.... ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Heeft niemand ineens een mening meer?
NEEEEEEEEE,quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:48 schreef Angeliquetje het volgende:
Idd. techno lusten ze ook wel die duitsers
[Maat 420 schoen pakt en jou eens de wereld over wil schoppen - mode]quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:51 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik vind die marokaantjes altijd zo lief in de bus... die altijd je zo lief aan spreken met lekkerwijf etc.
Ze kunnen ook zo geweldig mede pasagiers de gek aan steken. heerlijk gewoon dat ze zich al zo thuis voelen !
houd jij er niet van als mensen het grappig vinden dat andere mensen met iemand de gek aan steken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:52 schreef mechatronics het volgende:
[..]
[Maat 420 schoen pakt en jou eens de wereld over wil schoppen - mode]
Een buitenlander bash-topic. Dat heb je leuk verzonnen meisje. Kruip nou maar weer in je hol.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:59 schreef Angeliquetje het volgende:
ontopic blijven please.
We hebben t hier over buitenlanders, niet over fokkers
eerlijk gezegd, weet ik niet eens wat met iemand de gek aan steken nou echt betekend hoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
houd jij er niet van als mensen het grappig vinden dat andere mensen met iemand de gek aan steken?
Nee sorry, niet echt...quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:07 schreef Angeliquetje het volgende:
Komop geef `t maar toe.... stiekum houden we van die zwartjes.
Polen ook dat zijn prachtige mensen... En dan de Duitsers in de vakantie en omstreken.
Wat vinden jullie van buitenlanders over het algemeen?
niet uit mijn reacties iigquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:49 schreef Angeliquetje het volgende:
Kan ik conculderen dat er hier in Nederland, de buitenlanders niet zo geliefd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |