Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga de DVD wel direct kopen
Ik vond vooral de chemie tussen Pitt & Jolie echt goed!
sterker nog.. ik heb de dvd alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.
Ik ook al 2 weken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
sterker nog.. ik heb de dvd al![]()
Ja dus? Fijn voor je maar ik koop films gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.
Je bent een loser omdat je weer even moet vermelden dat je een DVD-R hebt. Iedereen weet onderhand wel dat er rips verkrijgbaar zijn en iedereen met een klein beetje verstand van het internet kan die zooi ook wel krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik ook al 2 weken.
En voor iedereen die mij een loser vindt omdat ik me bedien van DVD's.
Je krijgt mij met geen 10 paarden meer een Amsterdamse bioscoop binnen. Alleen maar geteisem. Geef mij maar een goede rip, lekker nootjes op de bank, geluid hard en genieten geblazen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent een loser omdat je weer even moet vermelden dat je een DVD-R hebt. Iedereen weet onderhand wel dat er rips verkrijgbaar zijn en iedereen met een klein beetje verstand van het internet kan die zooi ook wel krijgen.
Maar om daar nu over te gaan opscheppen![]()
met hard van nederland ertussendoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Wiehoe het volgende:
Ik kijk hem over een paar jaar wel op sbs6. Ik denk dat het niet veel bijzonders is.
Hmm.. dat was mijn vooroordeel alquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een doorsnee actie-comedy, met doorsnee acteerwerk, doorsnee humor en doorsnee actie-scenes. In zijn eigen genre dus ook doorsnee.
Wel een van de beste films van Jolie
Als je de photoshop en de 10 lagen makeup weghaalt blijft er weinig over behalve afschuwelijk dikke lippen en 10 tattoos...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Acteren?/ Wie heeft het hier over acteren??!?!?
Het is een ultra geil wijf! *zucht*
Zij is juist een van de weinige actrices die er op paparazzi foto's nog steeds bloedmooi uitzietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als je de photoshop en de 10 lagen makeup weghaalt blijft er weinig over behalve afschuwelijk dikke lippen en 10 tattoos...
De meest hilarische scene OOIT!!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Angelina: "Who's your Daddy, now.."
Dan heb jij heel slecht de film gevolgd. D'r is toch wel een paar keer voorgekomen waar meneertje z'n wapens verstopt..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef koenvd het volgende:
hey ! Waar verbergt Mr Smith zijn wapens? Mrs. Smith in de oven heb ik begrepen, maar hij ?!
In de kelder van het schuurtje, via een luik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef koenvd het volgende:
hey ! Waar verbergt Mr Smith zijn wapens? Mrs. Smith in de oven heb ik begrepen, maar hij ?!
helemaal mee eens. Erg middelmatige doorsnee filmpje, waar veel meer inzat dan er uit gehaald is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een doorsnee actie-comedy, met doorsnee acteerwerk, doorsnee humor en doorsnee actie-scenes. In zijn eigen genre dus ook doorsnee.
Niet meteen een film waarvan ik denk: "Ooooh jaaaaa, leuk, die wil ik nog eens zien!", wanneer hij ooit op TV komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |