Wel als je in kentucky woont ofzo,quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
premiere? Dat ding loopt toch al een week of 2?
Gisteravond de voorpremierequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Wel als je in kentucky woont ofzo,
Nee vanavond was de premiere in Nederland...
Haha.. Chemie tussen die 2? Absoluut niet. Het enige wat die 2 koppelt is een cliche-matig dialoog. Beetje sarcasme, en haha, het publiek denkt dat het wel goed zit. Mensen, dit is gewoon een b-film met a-acteurs die zich als b-acteurs gedragen. Zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteren gezien en heb me erg vermaakt. De chemistry tussen Pitt en Jolie is duidelijk aanwezig. De humor van vooral Pitt is erg cool en droog en het verhaal is leuk
Aanrader
ook b-films kunnen heel leuk zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef drugsgebruiker het volgende:
Mensen, dit is gewoon een b-film met a-acteurs die zich als b-acteurs gedragen. Zonde van mijn tijd.
Helemaal mee eens. Topfilmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteren gezien en heb me erg vermaakt. De chemistry tussen Pitt en Jolie is duidelijk aanwezig. De humor van vooral Pitt is erg cool en droog en het verhaal is leuk
Aanrader
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |