Haha.. Chemie tussen die 2? Absoluut niet. Het enige wat die 2 koppelt is een cliche-matig dialoog. Beetje sarcasme, en haha, het publiek denkt dat het wel goed zit. Mensen, dit is gewoon een b-film met a-acteurs die zich als b-acteurs gedragen. Zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteren gezien en heb me erg vermaakt. De chemistry tussen Pitt en Jolie is duidelijk aanwezig. De humor van vooral Pitt is erg cool en droog en het verhaal is leuk
Aanrader
ook b-films kunnen heel leuk zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef drugsgebruiker het volgende:
Mensen, dit is gewoon een b-film met a-acteurs die zich als b-acteurs gedragen. Zonde van mijn tijd.
Helemaal mee eens. Topfilmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteren gezien en heb me erg vermaakt. De chemistry tussen Pitt en Jolie is duidelijk aanwezig. De humor van vooral Pitt is erg cool en droog en het verhaal is leuk
Aanrader
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga de DVD wel direct kopen
Ik vond vooral de chemie tussen Pitt & Jolie echt goed!
sterker nog.. ik heb de dvd alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.
Ik ook al 2 weken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
sterker nog.. ik heb de dvd al![]()
Ja dus? Fijn voor je maar ik koop films gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.
Je bent een loser omdat je weer even moet vermelden dat je een DVD-R hebt. Iedereen weet onderhand wel dat er rips verkrijgbaar zijn en iedereen met een klein beetje verstand van het internet kan die zooi ook wel krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik ook al 2 weken.
En voor iedereen die mij een loser vindt omdat ik me bedien van DVD's.
Je krijgt mij met geen 10 paarden meer een Amsterdamse bioscoop binnen. Alleen maar geteisem. Geef mij maar een goede rip, lekker nootjes op de bank, geluid hard en genieten geblazen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent een loser omdat je weer even moet vermelden dat je een DVD-R hebt. Iedereen weet onderhand wel dat er rips verkrijgbaar zijn en iedereen met een klein beetje verstand van het internet kan die zooi ook wel krijgen.
Maar om daar nu over te gaan opscheppen![]()
met hard van nederland ertussendoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Wiehoe het volgende:
Ik kijk hem over een paar jaar wel op sbs6. Ik denk dat het niet veel bijzonders is.
Hmm.. dat was mijn vooroordeel alquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een doorsnee actie-comedy, met doorsnee acteerwerk, doorsnee humor en doorsnee actie-scenes. In zijn eigen genre dus ook doorsnee.
Wel een van de beste films van Jolie
Als je de photoshop en de 10 lagen makeup weghaalt blijft er weinig over behalve afschuwelijk dikke lippen en 10 tattoos...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Acteren?/ Wie heeft het hier over acteren??!?!?
Het is een ultra geil wijf! *zucht*
Zij is juist een van de weinige actrices die er op paparazzi foto's nog steeds bloedmooi uitzietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als je de photoshop en de 10 lagen makeup weghaalt blijft er weinig over behalve afschuwelijk dikke lippen en 10 tattoos...
De meest hilarische scene OOIT!!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Angelina: "Who's your Daddy, now.."
Dan heb jij heel slecht de film gevolgd. D'r is toch wel een paar keer voorgekomen waar meneertje z'n wapens verstopt..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef koenvd het volgende:
hey ! Waar verbergt Mr Smith zijn wapens? Mrs. Smith in de oven heb ik begrepen, maar hij ?!
In de kelder van het schuurtje, via een luik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef koenvd het volgende:
hey ! Waar verbergt Mr Smith zijn wapens? Mrs. Smith in de oven heb ik begrepen, maar hij ?!
helemaal mee eens. Erg middelmatige doorsnee filmpje, waar veel meer inzat dan er uit gehaald is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een doorsnee actie-comedy, met doorsnee acteerwerk, doorsnee humor en doorsnee actie-scenes. In zijn eigen genre dus ook doorsnee.
Niet meteen een film waarvan ik denk: "Ooooh jaaaaa, leuk, die wil ik nog eens zien!", wanneer hij ooit op TV komt.
Nou ik denk dat hoe deze film valt best wel afhangt van welke je verwachtingen er voor hebt. Als je hele lage verwachtingen hebt dan is die kan die nog best eens veel leuker zijn dan verwacht. Maar zelf had ik aan de hand van de trailer, de namen Jolie en Pitt en het hele plot iets meer van de film verwacht. En vond hem dus een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond het eigenlijk een verassend leuke film, had ik niet durven hopen van te voren. Maar zo te zien sta ik daar vrij alleen in hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik erheen ging had ik de verwachting dat ik naar een simpele Hollywood film ging met twee topacteurs en zo’n film was het ook. Maar wel een hele leuke. Ik heb genoten
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Als je hele lage verwachtingen hebt dan moet je de film gewoon niet kijken.. Je gaat toch ook niet een verroest wrak van een auto kopen alleen maar zodat je kan zeggen "ik verwacht niet dat ik er uberhaubt mee thuis kom, dus dan kan hij best nog eens verder komen dan ik had verwacht"quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou ik denk dat hoe deze film valt best wel afhangt van welke je verwachtingen er voor hebt. Als je hele lage verwachtingen hebt dan is die kan die nog best eens veel leuker zijn dan verwacht.
Jij kijkt alleen maar pracht films en nooit naar standaard actie films of komedies, waarvan je weet dat ze niet meer dan vermakelijk zijn? En je vergelijking slaat natuurlijk kant noch wal, aangezien een film niet een gebruiksvoorwerp is dat een bepaald doel moet halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:05 schreef BdR het volgende:
[..]
Als je hele lage verwachtingen hebt dan moet je de film gewoon niet kijken.. Je gaat toch ook niet een verroest wrak van een auto kopen alleen maar zodat je kan zeggen "ik verwacht niet dat ik er uberhaubt mee thuis kom, dus dan kan hij best nog eens verder komen dan ik had verwacht"
Dat is de Hitchcock uit 1941quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:06 schreef OnaNia het volgende:
Hij begint over een kwartiertje op BBC2.
Idd, er zat ook veel (flauwe) humor in de film... vond ik echt grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het een geweldige film, leuke humor.. misschien vind k m zo leuk omdat ik er eigenlijk niet zo kritisch naar kijk ofzo, maar k vond m![]()
had het niet beter kunnen verwoordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |