Is goed joh. Gelukkig zeg jij wel erg zinvolle dingen, dat dan weer wel! Ik helaasniet. Ik heb in de afgelopen 7 topics nog niets gezegd. Sorry. Ik blijf de argumenten van jou wel lezen hoor.... dat besnijdenis van vrouwen in dit land helemaal geen probleem is bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
Het gebruikelijke wegduiken dus, als je echt iets wordt gevraagd. Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op deze relevante vragen, je ontkent de werkelijkheid en voert een soort filosofische rituele dans op, die ook nog eens gebaseerd is op ontkenning en leugens. Ja, dan diskwalificeer je jezelf nogal.
Vooroordelen, vooroordelen. Het was SCH die dat erbij haalde. Niet bepaald de Moslimbasher die je in gedachte had zeker?quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
en de vrouwenbesnijdenis wordt er ook even bijgehaalt.
Laffe reactie wederom. Je hebt er nog geen enkel bewijs voor geleverd dat er nu meer over vrouwenmishandeling wordt gesproken dan eerst. Kan ook niet want het is niet zo.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is goed joh. Gelukkig zeg jij wel erg zinvolle dingen, dat dan weer wel! Ik helaasniet. Ik heb in de afgelopen 7 topics nog niets gezegd. Sorry. Ik blijf de argumenten van jou wel lezen hoor.... dat besnijdenis van vrouwen in dit land helemaal geen probleem is bijvoorbeeld...
Dat deed je toch al niet dus laat dat verhevenen maar achterwegequote:Op dinsdag 7 december 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Ik reageer niet meer op Extec, dus bespaar je de moeite.
Een gebrek aan doordachte argumenten wordt nu al opgevoerd als 'ontwikkelen'.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:00 schreef Re het volgende:
[..]
ja zo zie je maar, ik ontwikkel me in een discussie terwijl jij stug vastblijf zitten in je eenzijdig denken... geeft niet, iedereen heeft zijn zwakte...
Je bedoeld zoals hooghartig roepen dat je maar niet meer reageerd, als er gevraagd word om een structurele oplossing te geven bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gebruikelijke wegduiken dus, als je echt iets wordt gevraagd.
Heb je nu over jezelf, SCH?quote:Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op deze relevante vragen, je ontkent de werkelijkheid en voert een soort filosofische rituele dans op, die ook nog eens gebaseerd is op ontkenning en leugens. Ja, dan diskwalificeer je jezelf nogal.
Ach, de afgelopen 7 topics op FOK is al een kleine indicatie. En ook erg veel mensen om me heen discussieren er veel over. Verder gaat Submission de hele wereld over, dus ook dat zegt me wel wat. Maar dat alles zegt volgens jou niets natuurlijk. Nou, dan zijn we dus uitgepraat. Maar ik ben dan verblind door de film en jij niet door je afkeer van Ayaan natuurlijk. Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Laffe reactie wederom. Je hebt er nog geen enkel bewijs voor geleverd dat er nu meer over vrouwenmishandeling wordt gesproken dan eerst. Kan ook niet want het is niet zo.
Je bent blijkbaar verblind door deze film en dat leg je niet uit helaas.
En vrouwenbesnijdenis is in ons land geen islamitisch probleem, zoals HA zegt, en dat blijft een feit inderdaad.
Niet 1-2-3 gezien,quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Re het volgende:
[..]sorry meneer plebs (dat was een ractie op een ietwat domme post van luke nogwat), ik zie geen argumenten van jou, alleen pogingen tot flamen, dat is prima. Dus voor de duidelijkheid, ik vind dat AHA een discussie aangaat met haar target groep op de verkeerde manier iets wat contraproductief werkt, dat jij dat misschien niet vindt mag, maar ik kijk alleen naar wat eromheen gebeurd, blijkbaar vindt haar target groep dat ze denigrerend/provocerend bezig is. In haar optiek is dat misschien niet zo maar als ze echt zo begaan is met het oplossen van dit specifiek probleem is een andere weg misschien een beter optie.
Lijkt me duidelijk ja. Vooral dat stug blijven volhouden dat er nu niet meer over gepraat wordt dan voorheen is lachwekkendquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:26 schreef ExTec het volgende:
Heb je nu over jezelf, SCH?
Er wordt gepraat over de film, maar wordt er ook gepraat over vrouwenmishandeling????quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, de afgelopen 7 topics op FOK is al een kleine indicatie. En ook erg veel mensen om me heen discussieren er veel over. Verder gaat Submission de hele wereld over, dus ook dat zegt me wel wat. Maar dat alles zegt volgens jou niets natuurlijk. Nou, dan zijn we dus uitgepraat. Maar ik ben dan verblind door de film en jij niet door je afkeer van Ayaan natuurlijk. Zo werkt dat.
De film gaat notabene over vrouwenmishandelingquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wordt gepraat over de film, maar wordt er ook gepraat over vrouwenmishandeling????
Kom op nou.
Door types als jij niet nee. Jij kunt alleen maar praten over hoe slecht en provocerend de film wel niet is. Gelukkig sta jij niet model voor de gemiddelde Nederlander en zijn er ook veel mensen die wel verder kunnen kijken en op de boodschap ingaan ipv de wijze waarop die verpakt is. Maar blijf dat vooral volhouden. Daar bereik je wel wat mee.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
Er wordt gepraat over de film, maar wordt er ook gepraat over vrouwenmishandeling????
Tja, het is inderdaad om moedeloos van te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
De film gaat notabene over vrouwenmishandeling
Zal daar dus effectief meer over gepraat worden, dan wanneer die film er niet was geweest? Nou, wie zal het zeggen...
Moeilijke vraag...
Flauwe reactie en niet inhoudelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door types als jij niet nee. Jij kunt alleen maar praten over hoe slecht en provocerend de film wel niet is. Gelukkig sta jij niet model voor de gemiddelde Nederlander en zijn er ook veel mensen die wel verder kunnen kijken en op de boodschap ingaan ipv de wijze waarop die verpakt is. Maar blijf dat vooral volhouden. Daar bereik je wel wat mee.
Niet inhoudelijk? Je lult echt zomaar wat in het wilde weg. Jij zegt dat er niet over de boodschap gepraat wordt... en ik zeg je dus van wel! Dat merk ik dagelijks om me heen. Jouw stelling klopt dus niet. Dan ben ik toch vrij inhoudelijk dacht ik zo.quote:
Nogmaals, JIJ misschien niet nee, maar gelukkig zijn er ook mensen die verder kijken dan de verpakking en ook op de inhoud ingaan. En dat dat er dus genoeg zijn merk ik om me heen en op de vele sites op het internet over de film. Maar vooral blijven ontkennen!quote:Er wordt gewoon nauwelijks over de inhoud gesproken, slechts over de vorm. Dat kun je toch niet ontkennen?????
Waar is dan over de inhoud gesproken? Noem eens wat vervolggesprekken in de media die over de inhoud gingen en niet over de vorm?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk? Je lult echt zomaar wat in het wilde weg. Jij zegt dat er niet over de boodschap gepraat wordt... en ik zeg je dus van wel! Dat merk ik dagelijks om me heen. Jouw stelling klopt dus niet. Dan ben ik toch vrij inhoudelijk dacht ik zo.
Hou toch op, er is nog steeds nauwelijks aandacht voor.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef nikk het volgende:
En sowieso is de aandacht voor vrouwenmishandeling de afgelopen jaren enorm gegroeid. Mede dankzij Hirsi Ali.
uhmm nee, ik zet gewoon duidelijk iets neer, waar zijn jouw argumenten...?, je kan wel bezig blijven en ik kan je telkens op wijzen wat mijn argumentatie is maar als jij er niet op ingaat zoals je in een normale discussie schijnt te horen te doen blijven je opmerkingen vrij nutteloos. Iets vaker herhalen maakt het nog niet beter.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een gebrek aan doordachte argumenten wordt nu al opgevoerd als 'ontwikkelen'.
Van een nood een deugd maken, noemen we dat.
persoonlijk denk ik dat ze denigrerend is omdat het zo wordt opgevat (kwestie van definitie), wat ik erzelf over vind is in deze discussie van minder belang, er zijn in mijn opinie betere manieren om haar einddoel te bereikenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet 1-2-3 gezien,
Maar ok,
Vind jij dat HA zich denigrerend uitlaat over moslims dan?
Ja, de knuffelmethode die helpt echt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat ze denigrerend is omdat het zo wordt opgevat (kwestie van definitie), wat ik erzelf over vind is in deze discussie van minder belang, er zijn in mijn opinie betere manieren om haar einddoel te bereiken
Tuurlijk SCH, er is op dit moment nauwelijks aandacht voor het probleem. Het is je ontgaan dat er wetten in de maak zijn om ervoor te zorgen dat de pleger van huiselijk geweld uit het huis geplaatst kan worden?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op, er is nog steeds nauwelijks aandacht voor.
Daarom krijgen de opvanghuizen nauwelijks geld van deze regering bedoel je???
welke knuffelmethode?, als je niet weet waarover het gaat, blijf dan weg ofzo...quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:49 schreef MarcellusW het volgende:
[..]
Ja, de knuffelmethode die helpt echt.![]()
* deedeetee gniffelt : de pot verwijt de ketel......quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:52 schreef Re het volgende:
[..]
welke knuffelmethode?, als je niet weet waarover het gaat, blijf dan weg ofzo...
Dat komt omdat er vanuit de kamer niet voldoende aandacht voor is. Iets wat AHA beter zou kunnen gaan veranderen dan zich te concentreren op een nieuwe film. Van mij mag ze gerust een nieuwe film maken, maar maak dan ook aub plaats voor een ander kamerlid die wel wenst kiezers te vertegenwoordigen binnen het democratische stelsel.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom krijgen de opvanghuizen nauwelijks geld van deze regering bedoel je???
Ja, die discussie loopt al een decennium ongeveer, doe nou niet alsof er nou ineens extra veel aandacht voor is.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Tuurlijk SCH, er is op dit moment nauwelijks aandacht voor het probleem. Het is je ontgaan dat er wetten in de maak zijn om ervoor te zorgen dat de pleger van huiselijk geweld uit het huis geplaatst kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |