Gezelliquote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je er morgen bent kun je uitlopen, ik ben er dan niet
Voor nu dus gezellig naast je zit
Jammer Funmasterquote:Op donderdag 9 december 2004 22:25 schreef funmaster het volgende:
Oja, morgen én overmorgen ben ik er niet
Dat is niet best. Ik ben er namelijk morgen en overmorgen ook nietquote:
Anders lukt het je een volgende keer vast wel om voor me te komen, ik ga tegenwoordig al uit mijn dak als ik 3 posts kan plaatsen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Gezelli
Ik weet nog niet of ik er morgen ben....![]()
Ach, dan blijf ik nog iets langer 2e, dat is niet erg hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is niet best. Ik ben er namelijk morgen en overmorgen ook niet
Sterker nog. Arcee is er al 2 dagen niet, en als dat nog een paar dagen door gaat sta je dadelijk opeens eerste.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dan blijf ik nog iets langer 2e, dat is niet erg hoor![]()
Vooral om die traagheid de laatste tijd, is bij mij de drang niet meer zo groot om hier om 22:22 uur te posten, ben drastisch aan het afbouwen!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Anders lukt het je een volgende keer vast wel om voor me te komen, ik ga tegenwoordig al uit mijn dak als ik 3 posts kan plaatsen.
Zeg het maar!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat deze nog vol vanavond ??
Vóór die tijd komt Arcee wel weer hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sterker nog. Arcee is er al 2 dagen niet, en als dat nog een paar dagen door gaat sta je dadelijk opeens eerste.
Het is idd een stuk minder leuk om mee te doen dan toen het nog wel snel ging.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:37 schreef Urnie het volgende:
[..]
Vooral om die traagheid de laatste tijd, is bij mij de drang niet meer zo groot om hier om 22:22 uur te posten, ben drastisch aan het afbouwen!
Nog minder dan 10 te gaan en ik heb de openingspost voor de volgende maar alvast gemaakt (omdat Arcee afwezig is)quote:
Scheelt nog maar 15 puntjes hoor Stu. Ff een goeie DP reeks en je bent er!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vóór die tijd komt Arcee wel weer hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |