Daarom haalde ik dat voorbeeld aan.quote:Op maandag 6 december 2004 23:09 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Die mongool met tieten is gewoon verder gegaan onder een kloon..
Dude, we blijven ervoor op!quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef Tiemie het volgende:
tuurlijk wel, nu maar hopen dat geen mod hem open durft te laten.
Ja. En Sinterklaas bestaat.quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Daarom haalde ik dat voorbeeld aan. Of ben jij z'n kloon?
quote:
De rest van de randmogolen moet hem nog komen verdedigenquote:Op maandag 6 december 2004 23:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Deze blijft tot het einde der dagen
Nope.quote:Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef Boschjesman het volgende:
De url van die foto's tussen spoilertags, mag dat wel?
*F5*
Nee dat mag niet, als je hem aan wilt pakken op zijn manier van posten, be my guest, maar foto's posten is not done!quote:Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef Boschjesman het volgende:
*F5*
Als een foetus in de soep, zo ziet 'ie er uit.quote:Op maandag 6 december 2004 23:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kan iemand de foto van DePresident nog eens posten? Ik ben verdomme telkens net te laat, ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.
quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rest van de randmogolen moet hem nog komen verdedigen
Mail maar.quote:Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef Boschjesman het volgende:
*F5*
Ik wacht nog ff.quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
eej je vergeet de rest van de benamingenquote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe een groepje verbaal incontinente nerds door een wals overreden wordt terwijl ik in de cabine een vrolijk wijsje fluit.quote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
"bob de bouwer.... kunnen wij het maken?quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe een groepje verbaal incontinente nerds door een wals overreden wordt terwijl ik in de cabine een vrolijk wijsje fluit.
Heeft Yvonne je speciaal hiervoor unbanned?quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zie voor me hoe een groepje verbaal incontinente nerds door een wals overreden wordt terwijl ik in de cabine een vrolijk wijsje fluit.
Het is bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |