ik vind trouwen gewoon de kroon op een relatiequote:Op maandag 6 december 2004 17:49 schreef chibibo het volgende:
Behalve de mogelijke financiele voordelen, zie ik het nut van trouwen ook niet echt, maar ik ben er ook niet principieel tegen. Als Nadine per se met mij zou willen trouwen, zou ik geen bezwaar hebben.
O-Ren en Brown nog gefeliciteerd trouwens! (ik lees het nu pas)
wat was haar reactie danquote:Op maandag 6 december 2004 17:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
ik had een weekendje Brugge geregeld en Rens wist hier niks van, dus vrijdag had ik al kleren van haar in de auto gelegd enzo en zaterdag zijn we dus naar Brugge gereden..... toen we voor het hotel stonden had ze pas door dat we niet meer naar huis gingen 's avonds uit eten geweest, wilde het eigenlijk daar vragen, maar de mensen in het restaurant waren niet zo leuk dus daar had ik geen zin in. Ik heb het dus gewoon gevraagd op de kamer Ik had het aan haar ouders de dag ervoor gevraagd en die hadden dus op een kaart hun gelukwensen enzo geschreven voor Rens.... de zondag had ik nog geregeld dat we de sauna en zwembad voor onszelf hadden voor anderhalf uur en daarna naar huis..... dat was het zo'n beetjeBlijf het cool van je vinden
Reactie van Renske ook
![]()
Ga ik hier niet neer zettenquote:
Als ik mezelf ken ben ik echt kapot zenuwachtig op me bruiloftquote:Op maandag 6 december 2004 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Ach,.. de een doet het voor de financiele voordelen de ander omdat ze het romantisch vinden en weer anderen doen het helemaal nietIk vond het iig een fantastische dag en op Daan's geboortedag (en de release van FFVII
) na de mooiste dag uit mijn leven !
![]()
jij kent je dataquote:Op maandag 6 december 2004 18:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Als ik mezelf ken ben ik echt kapot zenuwachtig op me bruiloft
Ow, FFVII werdt gereleased op 24 nov.Niet 17 sept.
Heb nog het boekje van Intertoys waar de release datum instaatquote:
Ik heb iets met datumsquote:
Ik heb trouwens nog wat voor jequote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb nog het boekje van Intertoys waar de release datum instaat
En het huurbonnetje van FFVII(had hem eerst gehuurd)
27 december 1997...
Aeris...
Een mapquote:Op maandag 6 december 2004 18:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat dan ?
Wanneer hou je weer 'Aeris rouwdag' ?
Dat is coolquote:
Hoe is het verder met je chickquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 18:17 schreef Chocobo het volgende:
Dat is coolHeb je een mooie boom Gijs ?
Dat klonk wel apart die vraag
quote:
Beetje, gedoe op het werk.quote:
Ik heb ook een bouwpakketquote:Op maandag 6 december 2004 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Is wel mooie jaWel een neppert dus het is een groot bouwpakket.
Precies, en met de prijs van kerstbomen had ik die van mij na 3 jaar al terugverdient.quote:Op maandag 6 december 2004 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook een bouwpakketPrima spul,.. ik trek echte naalden niet. Vindt je na een half jaar nog terug
quote:
En wie moet hem elk jaar in elkaar zettenquote:Op maandag 6 december 2004 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook een bouwpakketPrima spul,.. ik trek echte naalden niet. Vindt je na een half jaar nog terug
En graag wel weer een foto. Net als vorig jaarquote:
Het valt nu toch best mee, of niet?quote:Op maandag 6 december 2004 19:06 schreef Quinny het volgende:
Zo zijn de topic's niet vooruit te branden en zo vliegen ze voorbij
We hebben geloof ik wel eens een week over 1 topic gedaanquote:Op maandag 6 december 2004 19:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het valt nu toch best mee, of niet?
Ik vind het wel jammer dat ik overdag bijna nooit tijd heb om te FOK!ken, 's avonds is het bij de Gijsjes toch altijd minder druk.
Volgens mij waren Cho, Surfer en Brown toen op vakantie.quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef Quinny het volgende:
We hebben geloof ik wel eens een week over 1 topic gedaan
quote:
Ja een blanke prinsquote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar het beest heeft ene prachtige persoonlijkheid en verandert later in een mooie prins
Hij werd blank inderdaadquote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Nadientje het volgende:
maar het beest heeft ene prachtige persoonlijkheid en verandert later in een mooie prins
Paar tintjes lichter enzoquote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zoveel mazzel heeft die echt nietquote:
die bevestiging dat die dus nu niet mooi isquote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Schaatsenquote:Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef Chocobo het volgende:
Mini ijstijd binnen nu en 100 jaar in Nederland![]()
Was net op het nieuws
Vergis je niet,... hij heeft hier en daar misschien wat mooie (blanke) eigenschappen maar verder is het echt dequote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
En alle mensen die normaal van zon houden gaan misschien wegquote:
Die krijgen gesubsidieerde geitenwollensokken.quote:Op maandag 6 december 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:
En alle mensen die normaal van zon houden gaan misschien weg![]()
Heb het ook gezien! Lijkt me nog best cool.quote:Op maandag 6 december 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Nee was net echt op het nieuws.... in Nederland hele hele strenge winters en die trekken tot de lente door met Siberische temperaturen
Vool niet maar wel coolquote:Op maandag 6 december 2004 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb het ook gezien! Lijkt me nog best vool.![]()
![]()
Ach,.. de v zit naast de c dusquote:
"Shut Up, Fool."quote:Op maandag 6 december 2004 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Ach,.. de v zit naast de c dusIk moest alleen direct aan B.A. denken foooool
![]()
ga eens aan het werk mijn zoonquote:Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vergis je niet,... hij heeft hier en daar misschien wat mooie (blanke) eigenschappen maar verder is het echt de![]()
Hoe willen ze dat nou gaan doen als het steeds warmer gaat worden de komende jaren? Ze weten het gewoon niet meerquote:Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef Chocobo het volgende:
Mini ijstijd binnen nu en 100 jaar in Nederland![]()
Was net op het nieuws
Heeft er geloof ik mee te maken dat wanneer al het ijs op de Noordpool verdwijnt het zwartepunt van de aarde verandert, wij maken dan een zwiep naar het Noorden. Tenminste ooit eens ergens gelezen.quote:Op maandag 6 december 2004 20:21 schreef Bastard het volgende:
Hoe willen ze dat nou gaan doen als het steeds warmer gaat worden de komende jaren? Ze weten het gewoon niet meer
Een zwiep ookquote:Op maandag 6 december 2004 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft er geloof ik mee te maken dat wanneer al het ijs op de Noordpool verdwijnt het zwartepunt van de aarde verandert, wij maken dan een zwiep naar het Noorden. Tenminste ooit eens ergens gelezen.![]()
Heb me vergist, dit was Einstein's theorie van de shifting terrestrial crust. Gebeurt juist wanneer het ijs toeneemt.quote:Op maandag 6 december 2004 20:24 schreef Bastard het volgende:
Een zwiep ook
Trouwens, die tijd dat je hier lult.. ik ben online met halo
Zwartepunt *emo*quote:Op maandag 6 december 2004 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft er geloof ik mee te maken dat wanneer al het ijs op de Noordpool verdwijnt het zwartepunt van de aarde verandert, wij maken dan een zwiep naar het Noorden. Tenminste ooit eens ergens gelezen.![]()
elke week weerquote:Op maandag 6 december 2004 20:30 schreef Bastard het volgende:
Die brown... komt live.. in zn menu, not joinable.. niet reageren op uitnodigingen, niet op voice messages... HWHAHAHAHHAHA
Moest je daar ook zo om lachen,... zag Nederland in een mental image echt naar boven zwiepen op de wereldbol,... iedereen's spullen in huis door de warquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest je daar ook zo om lachen,... zag Nederland in een mental image echt naar boven zwiepen op de wereldbol,... iedereen's spullen in huis door de war![]()
![]()
![]()
Iedereen zich vastklampen![]()
En ineens ijs en ijskoudquote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook
Zag flats afbreken en iedereen van zn plaats af zwiepen![]()
Volgens Einstein zou het in een eeuw kunnen gebeuren. Dit is geologisch gezien een zwiep.quote:
Klok, klepelquote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens Einstein zou het in een eeuw kunnen gebeuren. Dit is geologisch gezien een zwiep.![]()
whahahahaha,... ja maar het klinkt zo cool Gijsquote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens Einstein zou het in een eeuw kunnen gebeuren. Dit is geologisch gezien een zwiep.![]()
Lang geleden dat ik die Discovery documentaire heb gezien Gijs, leg jij anders eens even uit hoe het ook alweer in elkaar zat.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die Discovery documentaire heb gezien Gijs, leg jij anders eens even uit hoe het ook alweer in elkaar zat.![]()
Heeft hij nog geen topic in TRU geopend?quote:
Geen Halo 2 vandaag voor jou Gijs ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft hij nog geen topic in TRU geopend?
Wat is het nou ?quote:
Die rokende bitch ?quote:Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef Nadientje het volgende:
oinet jouw vrouw mijn vrouw gezien.... de programmamakers hadden de ruil gewoon gestopt omdat ze zich niet aan de afspraak hielden en flippen die vrouw
echt vet
![]()
![]()
Gijs, we gingen morgenavondquote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Morgen werken en s'avonds met die bolle limburger naar Incredibles en dan...heb ik weekend
Arme Strol, ze denken allemaal dat je een spraakgebrek hebt vanavond.quote:Op dinsdag 7 december 2004 06:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet vandaag voor het UWV naar Doorn, presentatie geven en een workshop leiden.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:14 schreef Bastard het volgende:
Arme Strol, ze denken allemaal dat je een spraakgebrek hebt vanavond.
Woensdagquote:Op dinsdag 7 december 2004 06:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, we gingen morgenavond![]()
Moet vandaag voor het UWV naar Doorn, presentatie geven en een workshop leiden.![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Morgen werken en s'avonds met die bolle limburger naar Incredibles en dan...heb ik weekend
quote:
je sucked weerquote:
[nsb mode]eehhhhh is er een mod in de buurt????quote:
quote:
Wat modernquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:11 schreef mr_Brown het volgende:
ik krijg die software van mijn telefoon niet aan de praat, krijg dat mp3tje er niet op
![]()
Na de installatie van die klote service pack 2quote:
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeespectquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
Na de installatie van die klote service pack 2ik wil die sig van Ker als mijn beltoon
![]()
maar dat lukt dus nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeespect![]()
![]()
![]()
Heb je geen nerd in de buurt aan wie je het kunt vragen?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen nerd in de buurt aan wie je het kunt vragen?
quote:Op maandag 6 december 2004 22:27 schreef Bastard het volgende:
Brown, struik en ik in de jeep, dikke past er niet meer bij.. Schreeuwt nog iets na "ik hoop dat jullie ontploffen!!!" En brown stuurt ons zo op een raket af....![]()
zooooooooooooooo gelachen hierom hahahahaha ik rij die heuvel af en zie daar een gast met een rocketlauncher staan BOEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMM whahahahaha 3 man doodquote:
Nooi van gehoord.. maar jij was de main act?quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:55 schreef Magneet het volgende:mogguh Gijsjes. Gisteren naar 3FM presenteerd Hard Gelach geweest en ik heb idd hard gelachen, was supergaaf daar in de Melkweg
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooi van gehoord.. maar jij was de main act?
waren optredens van Rooyakkers kamps & kamps. Claudia de Breij, Niet Schieten, Javier Guzman, Klaas van der Eerden en Ernst van der Pasch alles werd aan elkaar geluld door Gerard Ekdom en Corné Klijn zorgde voor muziek tussendoor. Miranda had bij 3fm kaartjes gewonnen hiervoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooi van gehoord.. maar jij was de main act?
Dat was zo droog inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooooooooooooooo gelachen hierom hahahahaha ik rij die heuvel af en zie daar een gast met een rocketlauncher staan BOEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMM whahahahaha 3 man dood![]()
![]()
Ja hahahahaha gijs... je kon me opvegen toen ik die Jeep de luch in zag vlieg met 3 lichamen er achteraanquote:
geen discussie meer mogelijk toch??quote:
Nee?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen discussie meer mogelijk toch??![]()
quote:
Oh... gaan we op die toer ...quote:
ahhhh pleaseeequote:Op dinsdag 7 december 2004 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh... gaan we op die toer ...
Vlgs mij had je dat afgesproken met het andere team, want het was wel heel toevallig!quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja hahahahaha gijs... je kon me opvegen toen ik die Jeep de luch in zag vlieg met 3 lichamen er achteraan![]()
Zo'n droog gezicht...![]()
"Ik hoop dat jullie ontploffen" ..................... ....................... *BOOOOOEEEEEEEEMMMMM*
Nee?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=page+cannot+be+displayed&lr=
ik heb daarom zoooo moeten lachen man Ik hoop dat jullie ontploffen BOEEEEEEEMMMMMMMMMMM WHAHAAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij had je dat afgesproken met het andere team, want het was wel heel toevallig!![]()
ja leukquote:
Jij reed he hahahahaahha...quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb daarom zoooo moeten lachen man Ik hoop dat jullie ontploffen BOEEEEEEEMMMMMMMMMMM WHAHAAHAHAHAHA![]()
Nee ik zat er naastquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij reed he hahahahaahha...
Was je een 360 aan het doen ofzo
ik ben meerdere keren uitgestapt toen ik beschoten werd hoor. Is trouwens best lachen ja bij iemand van het andere team in de jeep gaan zittenquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik zat er naast![]()
Maar als je beschoten word kun je niet uit de jeep stappen kwam ik achter.
Die ene gast ook van het andere team die bij me in de jeep kwam zittenWe rijden 100 meter en ik denk hee.. dus stap uit en begin op hem te schieten, hij kon geen kant op!
quote:
Voetballer verliest vinger bij doelpunt
Voetballer Paulo Diogo heeft in een duel van Servette tegen Schaffhausen (4-1) zijn linkerringvinger verloren uit enthousiasme over een goal.
Dat gebeurde tijdens een competitiewedstrijd in de hoogste Zwitserse divisie. De 29-jarige aanvaller, onlangs getrouwd, sprong na het derde doelpunt van Servette in de hekken.
Toen de van oorsprong Portugese aanvaller er weer vanaf wilde springen, bleef hij met zijn trouwring haken achter een stalen punt en scheurden de bovenste twee kootjes van zijn vinger af. De scheidsrechter had hem even daarvoor de gele kaart getoond voor zijn uitbundige gedrag.
In het ziekenhuis van Zürich konden de artsen zijn vinger niet meer redden. Zij adviseerden amputatie van het resterende stompje.
HOLY SHITTTTTTTTTTquote:
nee, wij rijden net over zo'n heuveltje en ik zie recht voor me iemand net een raket afvurenquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij reed he hahahahaahha...
Was je een 360 aan het doen ofzo
Ja je vrouw en ik werden net wakker. We gaan zo even romantisch ontbijten... hoe laat ben je thuis ?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Daan's eerste echte Sinterklaas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo was het vorig jaar![]()
[afbeelding]
om 6 uur pasquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja je vrouw en ik werden net wakker. We gaan zo even romantisch ontbijten... hoe laat ben je thuis ?
Wat gaat dat hardquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is gevlogen Gijs,... geen idee waar die tijd is geblevenquote:
Gijs ik vrij netjesquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
om 6 uur paswil je wel het beddengoed verschonen, ik heb geen zin om vanavond weer in jou drap te liggen
Maar het kan ook zo zijn dat je vrouw eens goed klaarkomtquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar het kan ook zo zijn dat je vrouw eens goed klaarkomt
[..]
wat een superventjequote:Op dinsdag 7 december 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah wat een hummeltje was het toen hequote:Op dinsdag 7 december 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een goedenmiddagquote:
Haiquote:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai
Ik heb met je aanstaande een afspraak gemaakt voor zondag. En als tip geef ik je... neem je zwemkleding mee
Ja... je gaat de sloot in zondagquote:
Nee, een olievlek imiteren in de Noordzeequote:Op dinsdag 7 december 2004 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... je gaat de sloot in zondag![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, een olievlek imiteren in de Noordzee
droog....... kurkdroogquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, een olievlek imiteren in de Noordzee
Donequote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen Kep en Noot
Kunnen jullie even je adres mailen naar sjo?
sgoed, maar pas vanavond. Zit nu op de TU en heb sjo zijn mail adres hier nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen Kep en Noot
Kunnen jullie even je adres mailen naar sjo?
is goedquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:39 schreef kepler het volgende:
[..]
sgoed, maar pas vanavond. Zit nu op de TU en heb sjo zijn mail adres hier niet
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Denk je aan hongerig Afrika als je zit te schransen.
Neequote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mocht jij vroeger ook nooit restjes laten staan?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mocht jij vroeger ook nooit restjes laten staan?
En noot schept 2x opquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:55 schreef Bastard het volgende:
Daarom ben ik ook zo dik.. alles wat ik opschep moet ik opeten
*SPLET*quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:47 schreef Bastard het volgende:
Ff kijken of het hier ook werkt
"Ik hoop dat jullie ontploffen!!!!"
WHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:47 schreef Bastard het volgende:
Ff kijken of het hier ook werkt
"Ik hoop dat jullie ontploffen!!!!"
Mijn huisgenoten geven altijd commentaar dat ik mijn bord juist niet leeg eetquote:
Na je 3de bord zekerquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten geven altijd commentaar dat ik mijn bord juist niet leeg eet
dit was idd wel een hele open doel zegquote:
quote:
Jij hebt duidelijk nog nooit een combinatie op van cous-cous, courgette, pesto en vegotroep.quote:
quote:Je hebt een buzzer ontvangen!
Gelukkig Nieuwjaaaaarrrrrrr zegt:
houdt toch op met die buzzer man
hahahaha
Je hebt een buzzer verzonden!
Je hebt een buzzer ontvangen!
... Renske ... zegt:
ik ga zo oke effies naar de boekwinkel
... Renske ... zegt:
dikke kus renske
... Renske ... zegt:
hahahahah ja natuurlijk van mij
ok schatje
... Renske ... zegt:
hahahahaha
love you
hahaha
idioot
Val je contactpersoon niet te vaak lastig!
Val je contactpersoon niet te vaak lastig!
... Renske ... schrijft:
Nope, ik liet jou en O-Ren maar even alleenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, ik liet jou en O-Ren maar even alleen
had ik ipvquote:>msiexec.exe /i wisepad.msi /TRANSFORMS=:wisepad.mst
aaaaaaaaaaaaaaargh ben gewoon een half uur aan het zoeken geweestquote:>msiexec.exe /i wisepad.msi TRANSFORMS=:wisepad.mst
Iets voor jou http://www.eo.nl/portals/(...)72695&season=5460651quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Val je contactpersoon niet te vaak lastig!dit ook
quote:
Jjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gaat dit kloteforum weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Dat is cool Gijsquote:Op dinsdag 7 december 2004 18:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, neem een kratje bier mee van werk voor `m
dan vraag ik me toch af wat je intypte in google: kinderen aftrekkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Iets voor jou http://www.eo.nl/portals/(...)72695&season=5460651![]()
Thanxsquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
You ain't nothing more than a bag of potatoe chips
gaaf, met zo'n flippo ding erin ook? Of alleen maar chips?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
You ain't nothing more than a bag of potatoe chips
wat suckten wequote:
maar het was zo coolquote:
En wat voor een hé, werd wakker en dacht wtf is het weekend weer voorbijquote:
Oh ja joh.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En wat voor een hé, werd wakker en dacht wtf is het weekend weer voorbijWat heb ik gedaan gisteren
Hoezo vast geslapen
![]()
Ongesteldquote:Op woensdag 8 december 2004 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waar heb jij last van dan, zit er een scheet dwars?
UWVquote:Op woensdag 8 december 2004 08:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Waar heb jij last van dan, zit er een scheet dwars?
Wij gaan rond die tijd ook boeken denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
vakantie nog niet geboekt nee, Mlou krijgt in Januari pas een bevestiging van haar vakantie
Hell yeah !!!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt nog allemaal lang verdorrie.![]()
Ik moet nog een bestemming kiezen.quote:
mwah .....quote:Op woensdag 8 december 2004 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Bruin
Suckte je gisteren weer in Halo 2?![]()
Thooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrr, heerlijk lustobject van me!quote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Ik ga dus gister op tijd naar bed (zeg maar gerust VROEG), ik zet mijnquote:
En nog steeds nuchter ??quote:Op woensdag 8 december 2004 10:27 schreef ChOas het volgende:
Geen idee hoe ze daar zijn terechtgekomen, maar ik heb mijn bril terug!
Nope, moest gaan borrelen bij de buurman. Zijn net terug van hun vakantie en wij hadden hun post enzo bijgehoudenquote:
Had maandagavond toen jij wegging nog ff doorgespeeld met Brown en Surfer, clanmatch.quote:
nee.... ikke welquote:
Kanonquote:Op woensdag 8 december 2004 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, moest gaan borrelen bij de buurman. Zijn net terug van hun vakantie en wij hadden hun post enzo bijgehoudenvroeg of we biertje kwamen doen
3 flessen het kanon op, was helemaal kachel
Dat had ik al snel door, maar was wel erg lachenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met die jongens win je geen oorlogen
Nee?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee.... ikke welmet Kep en Zeus en Soos was wel cool.... we suckten weer
quote:
Hierquote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Waar zijn Kep en Roy dan, allebei offline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |