Probeer met dezelfde muisknop die je gebruikt om het huisje neer te zetten: ingedrukt houden en dan slepend ronddraaien. In een ander spel C&C Generals kon dat ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, want dan draait het huisje mee
Ik heb hem gewoon op normaal gezet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef jorryt het volgende:
je kan de gameplay-snelheid aanpassen bij opties...
Je moet je trade route upgraden naar een trein man. Dan gaat het veel snellerquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef jorryt het volgende:
Net ff gespeeld.. mn main city is nu lvl 9 ik begin het met decks enzo nu een beetje door te krijgen...
ik ben trouwens de engelsen, dat capital ding is echt fijn
en trade routes ook btw
[afbeelding]
heb ik ook alleen was die op de screen van de vijandquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet je trade route upgraden naar een trein man. Dan gaat het veel sneller
Op de screenshot hierboven. Bij mij staat de units aantal boven het aantal food. En onderaan het aantal coins/gold ook nog hoeveel villagers enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef jorryt het volgende:
[..]
heb ik ook alleen was die op de screen van de vijand
en ja er is een unit limit maar ik heb nog niet gevonden waar die staat![]()
Oh ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef jorryt het volgende:
[..]
heb ik ook alleen was die op de screen van de vijand
en ja er is een unit limit maar ik heb nog niet gevonden waar die staat![]()
Hoe heb jij dat dan gekregen? Want ik heb dat nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef Jump het volgende:
Links van het voedsel, hout en goud zie ik hoeveel mensen er bezig zijn met het verzamelen ervan. Onderaan hoeveel villagers, links is het aantal idle villagers en kan ik er ook op klikken om er naartoe te gaan. En bovenaan de unit limit
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |