abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30403180
Hm, heb een hekel aan kaarten in spellen. Onzinnig gedoe.
Ook ik ben niet echt overdonderd door vreugde van de demo, echt goed ziet het er niet uit. Wel ok en de gebouwen naar de klote schieten ziet er ruig uit. Maar de rest is wat matig.
Verder lopen de units alsof ze lood in de schoenen hebben, kan aan mij liggen, maar ik stoor me er een beetje aan.
En het gebrek aan een fatsoenlijke tutorial in de demo zodat ik weet wat ik met hometown etc. kan doen
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_30404018
Een fatsoenlijke tutorial komt vast wel in de echte versie...
maar ik heb em ook wel nodig eigenlijk (Age of Empires 2 is lang geleden..)
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_30404398
Ik speel nu nog steeds AOE2 omdat het simpel, snel en leuk is. De graphics zijn perfect, niet lelijk en niet zo mooi dat je er een beest van een pc voor nodig hebt.
De gameplay is simpel, maar ontzettend leuk, vooral met meerdere mensen.

De ontwikkeling van AOE3 heb ik best wel gevolgd en ik was dan ook best benieuwd naar de demo, maar hij valt me toch behoorlijk tegen.
Bijna alle punten die ik hierboven genoemd heb zitten niet meer in het spel.
Het is traag, je zit er te dicht op en het vervelendste: het is niet meer simpel. Ik moet ineens allerlei ingewikkelde dingen doen om hetzelfde te bereiken als in AOE2, bovendien spreekt dat hele deck idee me voor geen meter aan.

Kortom, ik denk dat ik kan gaan fluiten naar toffe oldskool rts games en gewoon AOE, AOE2 en Red Alert 2 kan blijven spelen...
pi_30404501
Wat is er mis met AoM dan neverstop?
pi_30404785
Die vindt ik leuker dan AOE3, maar bevat naar mijn idee nog teveel gecompliceerde dingen. Zoals die hero's die ik moet gaan babysitten. Waar ik dus geen zin in heb, waardoor ik binnen 2 seconden in de pan wordt gehakt omdat iemand anders wel op zo'n "speciale unit wil gaan letten".

Ik ben meer van de, maak 200 mannetjes en attack!
Misschien dat ik dan ook niet de doorsnee rts speler ben. 3D vind ik er namelijk ook helemaal niet bij passen, maakt het alleen maar onoverzichtelijker. Bovendien zorgt het er dus voor dat de systeemeisen omhoog vliegen. Kan je AOE2 nog op je oude P2 233 spelen, heb je voor AOE3 een Athlon XP 3200+ nodig. Terwijl ik rts games juist leuk vind om samen te spellen samen met iemand anders op de extra pc die je nog over hebt.

Maarja ik denk dat ik op een gegeven moment gewoon met de tijd mee moet...
pi_30411832
Hele vette demo die van AoE III. Ik kan helaas niet alles uit het spel halen met mijn computer maar gelukkig blijft het leuk om te spelen. Vooral het geluid vind ik prachtig.
pi_30411972
AOE 1

Daar had je ook zo'n cheat waarbij je een auto kreeg en alles naar de tering kon schieten Erg leuk als je gefrustreerd bent na 10 uur spelen.. Aoe 2 heb ik ook echt heel veel gespeeld Leukste aspect daarvan vond ik dat je poorten kon maken, die de vijand dan vervolgens aan kwam vallen met stormrammen enzo
Age of Mythology vond ik niet zo geweldig eigenlijk. Maar dit deel ziet er weer erg gelikt uit Gisteravond even de demo gedowload, dus vanavond ga ik hem testen
pi_30413566
Als ik eerlijk ben, is mijn eerste indruk niet zo goed. AoE 1 en 2 waren zo goed, vanwege de gameplay. Die was zo goed en eenvoudig dat het heerlijk was om te spelen. De demo is m.i. nogal wazig, omdat de tutorial ontbreekt. Wellicht dat mijn opinie na een aantal uren spelen bijstelt, maar mijn eerste indruk is niet zo goed.
We sure are cute for two ugly people.
pi_30416005
Trouwens. Die evoluties zijn wel gaaf zeg (I, II, III, IV, V). En de snelheid is ook al zo heerlijk.
pi_30419429
je kan de gameplay-snelheid aanpassen bij opties...
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:47:55 #261
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30422430
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Jump het volgende:

[..]

Nee, want dan draait het huisje mee
Probeer met dezelfde muisknop die je gebruikt om het huisje neer te zetten: ingedrukt houden en dan slepend ronddraaien. In een ander spel C&C Generals kon dat ook.
The Internets, I needs it..
pi_30424047
Net ff gespeeld.. mn main city is nu lvl 9 ik begin het met decks enzo nu een beetje door te krijgen...
ik ben trouwens de engelsen, dat capital ding is echt fijn

en trade routes ook btw

pi_30424080
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef jorryt het volgende:
je kan de gameplay-snelheid aanpassen bij opties...
Ik heb hem gewoon op normaal gezet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:40:27 #264
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_30424173
Is er een unit limit?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_30424211
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef jorryt het volgende:
Net ff gespeeld.. mn main city is nu lvl 9 ik begin het met decks enzo nu een beetje door te krijgen...
ik ben trouwens de engelsen, dat capital ding is echt fijn

en trade routes ook btw

[afbeelding]
Je moet je trade route upgraden naar een trein man. Dan gaat het veel sneller
pi_30424287
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Je moet je trade route upgraden naar een trein man. Dan gaat het veel sneller
heb ik ook alleen was die op de screen van de vijand

en ja er is een unit limit maar ik heb nog niet gevonden waar die staat
  Lieve Belg vrijdag 9 september 2005 @ 16:28:59 #267
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30425856
Ooh, je kan trouwens niet hoger dan level 9 ind e demo. Want ik heb nog -82161 XP punten nodig voor level 10
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef jorryt het volgende:

[..]

Op de screenshot hierboven. Bij mij staat de units aantal boven het aantal food. En onderaan het aantal coins/gold ook nog hoeveel villagers enzo
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_30426078
Ik heb gewonnen met difficulty Sandbox

Ik weet zeker dat het met meer schieten leuker wordt
Het hoeveelheid geweld in mijn spel was een beetje matig. Maar hoe meer schieten, hoe meer onoverzichtelijk het wordt want je moet ook op alles gaan counteren, wil je winnen. Dus steeds kijken met wat voor mannetjes de vijand komt en daarop anticiperen, terwijl je ook moet letten op villagers en je vooraden voedsel e.d.
Children of the night. What music they make.
  Lieve Belg vrijdag 9 september 2005 @ 16:41:59 #269
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30426259
Links van het voedsel, hout en goud zie ik hoeveel mensen er bezig zijn met het verzamelen ervan. Onderaan hoeveel villagers, links is het aantal idle villagers en kan ik er ook op klikken om er naartoe te gaan. En bovenaan de unit limit

pi_30426957
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef jorryt het volgende:

[..]

Oh ok, dan heb ik niets gezegd
pi_30427729
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef Jump het volgende:
Links van het voedsel, hout en goud zie ik hoeveel mensen er bezig zijn met het verzamelen ervan. Onderaan hoeveel villagers, links is het aantal idle villagers en kan ik er ook op klikken om er naartoe te gaan. En bovenaan de unit limit

[afbeelding]
Hoe heb jij dat dan gekregen? Want ik heb dat niet
  Lieve Belg vrijdag 9 september 2005 @ 18:03:18 #272
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30428558
Bij "Help and options", "UI Options".

Bij "Gaming UI Options", alles aanvinken behalve "Friends of Foe Colors"
pi_30428662
Straks even de demo proberen. En zodra ik terug ben uit Thailand ga ik hem zeker halen en spelen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30428698
Argh!! Heb ik weer: Verhuizing! Ik zit nu een in soort noodwoning, een tussenwoning, omdat de scholen hier al begonnen zijn, maar ons huis pas opgeleverd kan worden in begin December. Ik mag al blij zijn dat ik hier Internet heb, maar mijn eigen PC staat in opslag. De reden hiervan is redelijk ingewikkeld, dus laat ik het kort houden: Verzekeringsshizzle. Nu kan ik dus geen AoE III spelen, omdat ik alleen een laptop ter beschikking heb. Balen!!
  Lieve Belg vrijdag 9 september 2005 @ 18:10:33 #275
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30428757
Na 1 dagje spelen heb ik het al gehad voor voorlopig. Maar 2 campaigns, dus rap uitgespeeld, en in skirmisch mode maar 2 mappen, dusja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')