abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30390235
Met wat voor specs draaien jullie de demo?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  Lieve Belg donderdag 8 september 2005 @ 16:33:27 #227
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30390513
AMD Athlon 64 3000+
ATi Radeon 9600XT
1 gigje ram

En in de demo staat alles op High van kwaliteit.

Kan je trouwens tijdens het spelen ook huisjes draaien? Of werkt dit enkel in de scenario editor (in AoM was dat toch zo)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_30390922
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef Jump het volgende:
op http://games.telenet.be gaat die redelijk snel. Je moet daar wel ingelogd zijn om te downloaden
Thnx, dit gaat een stuk sneller
We sure are cute for two ugly people.
pi_30391005
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Jump het volgende:
Kan je trouwens tijdens het spelen ook huisjes draaien? Of werkt dit enkel in de scenario editor (in AoM was dat toch zo)
Is het niet dat je hele kaart kan draaien en dan t huisje kan bouwen
Where facts are few, experts are many.
  Lieve Belg donderdag 8 september 2005 @ 17:20:38 #230
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30392009
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Is het niet dat je hele kaart kan draaien en dan t huisje kan bouwen
Nee, want dan draait het huisje mee
pi_30392352
oh mooi zie toch daT DIE specs overdreven waren kan hem nog soepel draaien op mijn 3 jaar oude desktop

met 1,8 ghz en 768 mb ram en 128 mb videokaart

en voor mijn nieuwe laptop moet het helemaal geen probleem zijn

1,86 ghz pentium m 1024 ram 64mb videokaart (met nu 320 mb hypermemory ingeschakeld)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_30393275
Als ik de demo van AoE 3 wil opstarten, dan wilt hij het introfilmpje laden, en dan valt een van mijn twee schijven opeens uit. Ik heb al geprobeerd om de demo van alle twee de schijnven op te starten, maar telkens protesteerd een van de twee schijven en valt hij weer uit. Dan start mijn systeem gewoon op en krijg ik de melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Mijn systeem:

Amd Athlon 64 3000+
MSI Neo K8N Platinum (S754)
Sapphire ATi Radeon X800 XT-PE (Omega 2.6.53)
Western Digital 160GB (Master)
Maxtor Diamond.... 9/10 250GB (Slave)
Windows XP Home SP2
Ich bin der Führer.
pi_30393775
Wat een geweldig spel is dit. Oke het is dan een demo, maar het speelt erg goed.
pi_30394221
Is inderdaad een leuk spel. Eerste keer dat ik speelde verloor ik nog, maar in het 2e potje maakte ik de Engelsen in. Speelde wel op Easy om het allemaal een beetje door te krijgen.
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Leuk spel, ik heb echt al de oude feel van AoE te pakken En de setting van de demo is ook heerlijk, in het wilde westen enzo.. Alleen een beetje kleine map maar dat zal in de full wel anders zijn. Ik word trouwens wel steeds afgeslacht, heb me leger nog niet op orde ofzo want ze worden binnen de korste keren ingemaakt. Wat triggered trouwens de aanval van de rode partij Ik twijfel of het nou het advancen naar age IV is of het bouwen van het zuidelijkste stationnetje..

Oh, en hoe wordt je vriendjes met de indianen, moet ik dan die chick er op af sturen ofzo?
Je kan op een bepaalde plek een Trade Post bouwen en dan worden ze je vriend.
pi_30394409
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef ElmarO het volgende:
Is inderdaad een leuk spel. Eerste keer dat ik speelde verloor ik nog, maar in het 2e potje maakte ik de Engelsen in. Speelde wel op Easy om het allemaal een beetje door te krijgen.
[..]

Je kan op een bepaalde plek een Trade Post bouwen en dan worden ze je vriend.
Erg mooi gedaan

@Atreidez: Je moet het dus hier bouwen...

[ Bericht 15% gewijzigd door _moder8or_ op 08-09-2005 18:49:21 ]
pi_30395948
naast al die positieve reacties:
Het valt me eigenlijk niet echt mee. De graphics zijn OK, niet meer dan dat IMO, maar ik stoor me aan een paar dingetjes. Ten eerste dat je niet zo ver kunt uitzoomen waardoor je er constant (voor mijn gevoel) te dicht bovenop zit.

Verder kun je niet meer zo makkelijk plantages aanleggen en is het niet meer zo makkelijk te regelen voor mijn gevoel. Overigens is de UI ook WAY te groot imo

Geen spel voor mij dus
  Lieve Belg donderdag 8 september 2005 @ 19:53:00 #237
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30396548
Welke toets voor screenshot? F11 ofzo zeker?
  donderdag 8 september 2005 @ 19:54:16 #238
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_30396584
Print screen
The night hides a world, but unveils a universe
pi_30398534
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:
Het valt me eigenlijk niet echt mee. De graphics zijn OK, niet meer dan dat IMO, maar ik stoor me aan een paar dingetjes. Ten eerste dat je niet zo ver kunt uitzoomen waardoor je er constant (voor mijn gevoel) te dicht bovenop zit.

Verder kun je niet meer zo makkelijk plantages aanleggen en is het niet meer zo makkelijk te regelen voor mijn gevoel. Overigens is de UI ook WAY te groot imo

Geen spel voor mij dus
ik kan me in punten 2 en 3 vinden ze hebben alles omgedraaid
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_30399139
Ben nu aan het downen, 229 kb/sec.

Post eens allemaal screenies joh

Ik moet nog Engels leren , maar eerst eens zien of die demo uberhaupt wel gespeeld kan worden op mn pc.
Children of the night. What music they make.
  Lieve Belg donderdag 8 september 2005 @ 21:10:22 #241
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30399375
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:

Geen spel voor mij dus
Op een farm kan je wel 10 mensen te werk stellen. Op een plantage kan je ook 10 mensen tewerkstellen

Enkel zou ik ook verder willen uitzoemen.

En hopelijk kan je experience punten meenemen naar de volledige versie
pi_30399461
Wat een tof spel is dat die demo !!
Ik heb de graphics op het begin maar op low gezet.. het speelt zo wel lekker maar kan ik met mijn 2400mhz 512ram nvdia fx5200 hem op high spelen?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_30399605
Probeer het, zou ik zeggen
pi_30401390
Hier zijn de reacties aardig positief, op andere fora lees ik het tegenovergestelde. Als het waar is dat het spel amper is verbeterd op haar voorgangers, op de graphics na, dan start ik Rome wel weer op.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30401522
  Lieve Belg donderdag 8 september 2005 @ 22:13:49 #246
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30401984
quote:
Waar stel je die knopjes bovenaan in, ik heb enkel dat uiterst linkse.

Verder is het kut dat die de screenshot blijkbaar niet automatisch opslaat hier Altijd plakken in ander programma en opsaaln
pi_30402066
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Jump het volgende:

[..]

Waar stel je die knopjes bovenaan in, ik heb enkel dat uiterst linkse.

Verder is het kut dat die de screenshot blijkbaar niet automatisch opslaat hier Altijd plakken in ander programma en opsaaln
Die geven je groep aan. Als je ctrl+9 doet krijg je hem vlak naast je vlag.
pi_30402395
Ik moet ff wennen aan die cards en de decks. Je krijgt xp, (oa door tradehouses), en daarvan kan je steeds cards pakken uit je deck. Zoiets toch?

De introfilmpjes van de campaign vind ik wel slecht. Niet goed afgewerkt.

Ik moet ff wennen aan alles.
  Lieve Belg donderdag 8 september 2005 @ 22:28:29 #249
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30402531
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet ff wennen aan die cards en de decks. Je krijgt xp, (oa door tradehouses), en daarvan kan je steeds cards pakken uit je deck. Zoiets toch?

De introfilmpjes van de campaign vind ik wel slecht. Niet goed afgewerkt.

Ik moet ff wennen aan alles.
Als je vijanden verslaat krijgt je expierence punten; Ook bij het afbrken van huizen enzo. Hoeveel punten van welk gebouw kan je zien in de tooltip als je over het icoon gaat waar je het kan bouwen.

Als die balk van XP vol is, kan je daar een "kit" nemen.

Je kan maximum zo 20 cards (dus die kits) per spel nemen. Dus als je verder zit kan je 60 cards hebben, maar er maar 20 mogen gebruiken. Dus je kiest wat je het nuttigs lijkt

Hoeveel cards je krijgt hangt af van geen idee. Zzl wel in boekje van de full staan
pi_30403177
Zo, zojuist thuisgekomen. Nu maag AoE spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')