Thnx, dit gaat een stuk snellerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef Jump het volgende:
op http://games.telenet.be gaat die redelijk snel. Je moet daar wel ingelogd zijn om te downloaden
Is het niet dat je hele kaart kan draaien en dan t huisje kan bouwenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Jump het volgende:
Kan je trouwens tijdens het spelen ook huisjes draaien? Of werkt dit enkel in de scenario editor (in AoM was dat toch zo)
Nee, want dan draait het huisje meequote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is het niet dat je hele kaart kan draaien en dan t huisje kan bouwen
Je kan op een bepaalde plek een Trade Post bouwen en dan worden ze je vriend.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Leuk spel, ik heb echt al de oude feel van AoE te pakkenEn de setting van de demo is ook heerlijk, in het wilde westen enzo.. Alleen een beetje kleine map maar dat zal in de full wel anders zijn. Ik word trouwens wel steeds afgeslacht, heb me leger nog niet op orde ofzo want ze worden binnen de korste keren ingemaakt. Wat triggered trouwens de aanval van de rode partij
Ik twijfel of het nou het advancen naar age IV is of het bouwen van het zuidelijkste stationnetje..
Oh, en hoe wordt je vriendjes met de indianen, moet ik dan die chick er op af sturen ofzo?
Erg mooi gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef ElmarO het volgende:
Is inderdaad een leuk spel. Eerste keer dat ik speelde verloor ik nog, maar in het 2e potje maakte ik de Engelsen in.Speelde wel op Easy om het allemaal een beetje door te krijgen.
[..]
Je kan op een bepaalde plek een Trade Post bouwen en dan worden ze je vriend.
ik kan me in punten 2 en 3 vinden ze hebben alles omgedraaidquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:
naast al die positieve reacties:
Het valt me eigenlijk niet echt mee. De graphics zijn OK, niet meer dan dat IMO, maar ik stoor me aan een paar dingetjes. Ten eerste dat je niet zo ver kunt uitzoomen waardoor je er constant (voor mijn gevoel) te dicht bovenop zit.
Verder kun je niet meer zo makkelijk plantages aanleggen en is het niet meer zo makkelijk te regelen voor mijn gevoel. Overigens is de UI ook WAY te groot imo
Geen spel voor mij dus
Op een farm kan je wel 10 mensen te werk stellen. Op een plantage kan je ook 10 mensen tewerkstellenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:
naast al die positieve reacties:
Het valt me eigenlijk niet echt mee. De graphics zijn OK, niet meer dan dat IMO, maar ik stoor me aan een paar dingetjes. Ten eerste dat je niet zo ver kunt uitzoomen waardoor je er constant (voor mijn gevoel) te dicht bovenop zit.
Verder kun je niet meer zo makkelijk plantages aanleggen en is het niet meer zo makkelijk te regelen voor mijn gevoel. Overigens is de UI ook WAY te groot imo
Geen spel voor mij dus
Waar stel je die knopjes bovenaan in, ik heb enkel dat uiterst linkse.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://img97.imageshack.us/img97/1154/naamloos1kopie9pd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die geven je groep aan. Als je ctrl+9 doet krijg je hem vlak naast je vlag.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Jump het volgende:
[..]
Waar stel je die knopjes bovenaan in, ik heb enkel dat uiterst linkse.
Verder is het kut dat die de screenshot blijkbaar niet automatisch opslaat hierAltijd plakken in ander programma en opsaaln
Als je vijanden verslaat krijgt je expierence punten; Ook bij het afbrken van huizen enzo. Hoeveel punten van welk gebouw kan je zien in de tooltip als je over het icoon gaat waar je het kan bouwen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet ff wennen aan die cards en de decks. Je krijgt xp, (oa door tradehouses), en daarvan kan je steeds cards pakken uit je deck. Zoiets toch?
De introfilmpjes van de campaign vind ik wel slecht. Niet goed afgewerkt.
Ik moet ff wennen aan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |