Goed idee!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
Cool dit werk inderdaad, tot op zekere hoogte, beeld en geluid lopen nu gelijk, speelt het ondersteboven en in spiegelbeeld af........quote:Op maandag 17 januari 2005 07:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Probeer ffdshow (te vinden met google) te installeren. De bestanden van LoL zijn xvids en je moet de nieuwste codecs installeren. Ik had dit probleem ook een tijd geleden en dat kwam doordat mijn codec al verouderd was.
Succes!
In Nederland zendt Net5 ook seizoen 2 uit, dus om de topics uit elkaar te halen, maakt dat niet uit.quote:Op maandag 17 januari 2005 18:54 schreef Hellrazor het volgende:
ik denk dat de topicnaam beter kan worden verandert naar Season 2 ofzo
aha dat wist ik nietquote:Op maandag 17 januari 2005 19:33 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
In Nederland zendt Net5 ook seizoen 2 uit, dus om de topics uit elkaar te halen, maakt dat niet uit.
Amen! Ik had dat ook nog niet willen weten eigenlijk (hoewel ik de spoiler ook las, maar goed, dan kan ik boos zijn op mijzelf).quote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)
Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.
Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.
Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?
Ok ik hoop dat het duidelijk is
Het was laat en ik had van vrijdag op zaterdag 4, en van zaterdag op zondag 3 uur geslapen, maar het is inderdaad een vrij ernstige foutquote:Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand
quote:Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...
Danku, dat is idd een stuk beterquote:Op maandag 17 januari 2005 12:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
Tsja, als ze dr nu nou laten terugkomen, dan is het kind nog niet bevallen. Dan zou het misschien kunnen bewerken dat het een miskraam wordt. Hoe lang duurde het ook alweer voordat zijn broer vrijkomt? Creativiteit vind ik bij the OC nog wel gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop inderdaad dat je gelijk hebt, en dat ze niet de makkelijke weg kiezen. Misschien dat wanneer ze inspiratieloos worden, dit gewoon als back-up houden, om even makkelijk wat om heen te breien
Maar nu ik dit typ zit ik eigenlijk al weer met m'n hoofd te schudden omdat ik denk dat Amerikanen helemaal niet zo creatief zijn als het om zulke series gaatIJdele hoop is ook hoop, denken we dan maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhm heb jij een andere episode dan ik? Ik heb toch echt geen heftige actie gezien, alleen een heel klein "momentje".quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel toevallig zei ik gisteren nog tegen iemand dat het wel erg vet zou zijn als er tussen Marissa & Alex wat zou gebeuren, en warempel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door glannie op 22-01-2005 02:33:56 (smilie :)) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |