abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24610985
quote:
Op maandag 17 januari 2005 12:06 schreef Gorro het volgende:

[..]

Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
Goed idee!
  maandag 17 januari 2005 @ 12:57:18 #202
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_24611601
quote:
Op maandag 17 januari 2005 07:19 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Probeer ffdshow (te vinden met google) te installeren. De bestanden van LoL zijn xvids en je moet de nieuwste codecs installeren. Ik had dit probleem ook een tijd geleden en dat kwam doordat mijn codec al verouderd was.
Succes!
Cool dit werk inderdaad, tot op zekere hoogte, beeld en geluid lopen nu gelijk, speelt het ondersteboven en in spiegelbeeld af........ wat kan ik hier aan doen?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_24611774
je kunt ze gewoon in MEDIAPLAYER afspelen. ik zal ff de precieze link opzoeken voor de codecs. als je deze installeerd speel ie m gewoon goed af.
<hr>
pi_24611807
<hr>
pi_24613942
ik denk dat de topicnaam beter kan worden verandert naar Season 2 ofzo
pi_24614033
quote:
Op maandag 17 januari 2005 18:54 schreef Hellrazor het volgende:
ik denk dat de topicnaam beter kan worden verandert naar Season 2 ofzo
In Nederland zendt Net5 ook seizoen 2 uit, dus om de topics uit elkaar te halen, maakt dat niet uit.
And there was much rejoicing.
pi_24614169
quote:
Op maandag 17 januari 2005 19:33 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

In Nederland zendt Net5 ook seizoen 2 uit, dus om de topics uit elkaar te halen, maakt dat niet uit.
aha dat wist ik niet
  maandag 17 januari 2005 @ 23:49:00 #208
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24616842
quote:
Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)

Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.

Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.

Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?

Ok ik hoop dat het duidelijk is
Amen! Ik had dat ook nog niet willen weten eigenlijk (hoewel ik de spoiler ook las, maar goed, dan kan ik boos zijn op mijzelf).
quote:
Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand
Het was laat en ik had van vrijdag op zaterdag 4, en van zaterdag op zondag 3 uur geslapen, maar het is inderdaad een vrij ernstige fout
quote:
Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...

Ik weet niet. Daar heb je natuurlijk een punt, maar ik hoop gewoon dat ze die weg niet inslaan. Waarom ze de kijkers duidelijk gemaakt hebben dat het kind nog leeft? Om iets achter de hand te hebben misschien? En opeens snap ik waar mijn uitdrukking vandaan kwam Maar goed, het is natuurlijk eigenlijk onmogelijk dat ze die weg niet inslaan. Jammer, want een baby zou die hele serie verpesten. En nu ik dat typ denk ik eigenlijk toch dat ze er voorlopig niet op terug zullen komen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:10:41 #209
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_24617282
Ik hoop inderdaad dat je gelijk hebt, en dat ze niet de makkelijke weg kiezen. Misschien dat wanneer ze inspiratieloos worden, dit gewoon als back-up houden, om even makkelijk wat om heen te breien
Maar nu ik dit typ zit ik eigenlijk al weer met m'n hoofd te schudden omdat ik denk dat Amerikanen helemaal niet zo creatief zijn als het om zulke series gaat IJdele hoop is ook hoop, denken we dan maar...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_24620260
quote:
Op maandag 17 januari 2005 12:06 schreef Gorro het volgende:

[..]

Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
Danku, dat is idd een stuk beter
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:58:34 #211
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24642524
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop inderdaad dat je gelijk hebt, en dat ze niet de makkelijke weg kiezen. Misschien dat wanneer ze inspiratieloos worden, dit gewoon als back-up houden, om even makkelijk wat om heen te breien
Maar nu ik dit typ zit ik eigenlijk al weer met m'n hoofd te schudden omdat ik denk dat Amerikanen helemaal niet zo creatief zijn als het om zulke series gaat IJdele hoop is ook hoop, denken we dan maar...
Tsja, als ze dr nu nou laten terugkomen, dan is het kind nog niet bevallen. Dan zou het misschien kunnen bewerken dat het een miskraam wordt. Hoe lang duurde het ook alweer voordat zijn broer vrijkomt? Creativiteit vind ik bij the OC nog wel gaan . Hoop dat we binnekort nog wel wat zien van Tate Donnovan, vond dat wel een coole gast, en toch ook eentje die de serie draagde. Dus hopelijk komt die tegen de zomervakantie weer terug . Voor de komende aflevering, iemand al een beetje een idee hoe het gaat lopen. Wie marissa gaat tegenkomen enz, aangezien ze nu de enige single lady is. Misschien komt ze theresa wel tegen

Iemand ideetjes
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:27:37 #212
24054 search64
Avec le grande
pi_24642919
Er moeten meer nieuwe lekkere wijven komen.

Mijn mening.

En Summer halfnaakt is ook altijd goed.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_24661154
ik vond het wel vreemd hoe Zach en Alex elkaar aankeken op het einde... volgens mij gaat daar iets mee gebeuren en komen Seth n Summer weer bij elkaar
<hr>
pi_24661222
ik vind lindsay wel ok maar ze straalt iets bijzonder irritants uit. en ze heeft lelijke neusgaten.
ik vind Caleb trouwen wel een OK kerel, goed gecast ook... alleen naief dat ie niet inziet dat julie hem gebruikt
<hr>
  vrijdag 21 januari 2005 @ 05:09:49 #215
24054 search64
Avec le grande
pi_24662763
Bedankt voor deze analyse.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_24663506
Er was dus wel een aflevering 9? Volgens mij is de site die ik altijd gebruikte uit de lucht.. Wie weet er een waar ik het dan wel kan vinden?
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:40:52 #217
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24665047
www.fox.com/oc voor the story. deze check ik tegenwoordig voordat ik eht ga kijken....... OMG marissa en ......... ik kan nu al niet w88 op ep 10

[ Bericht 4% gewijzigd door Manula op 21-01-2005 10:46:18 ]
pi_24668529
volgens mij moet Seth even een 4 some regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24670008
Meesterlijke aflevering Was weer cool Ryan die helemaal compleet uit ze dak gaat
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:44:35 #220
27454 InTrePidIvity
pi_24670396
Stukken beter dan de vorige afleverin
Alleen word ik er zooo moe van dat alles binnen één aflevering weer goed is tussen iedereen, nooit ff lekker een langlopende ruzie ofzo
Heel toevallig zei ik gisteren nog tegen iemand dat het wel erg vet zou zijn als er tussen Marissa & Alex wat zou gebeuren, en warempel Die Lindsey vind ik ook irritant zoals hierboven ook al werd gezegd, die had er van mij niet bijgehoeven... Nee, had dan Anna er in gehouden

Weer een week wachten
pi_24670711
linsday moet me denken aan lindsay lohan in mean girls
pi_24673782
Net de inleiding gezien, OMG!! ,
Helaas kan morgen pas verder kijken
pi_24681220
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:

Heel toevallig zei ik gisteren nog tegen iemand dat het wel erg vet zou zijn als er tussen Marissa & Alex wat zou gebeuren, en warempel
euhm heb jij een andere episode dan ik? Ik heb toch echt geen heftige actie gezien, alleen een heel klein "momentje".
  zaterdag 22 januari 2005 @ 02:00:57 #224
27454 InTrePidIvity
pi_24682282
Nee, maar het zit er toch wel aan te komen denk ik
Nu gebeurde er inderdaad nog vrij weinig (niks eigenlijk), maar ik ben hoopvol
pi_24682795
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door glannie op 22-01-2005 02:33:56 (smilie :)) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')