Dat ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat het welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar dat geile pakje past helemaal niet bij haar, en dat ze dat dan ook nog naar school aan had...
Moet je toch nog een 3e keer kijken. Het zit rond 37:57-38:00 in de LOL-release. Ongeveer 12 seconden nadat Zack KL noemt als hoofdstad van Indonesië.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:49 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Ik had echt dat ik twee keer gekeken om te kijken of dat ook daadwerkelijk was, om er zeker van te zijn. Moet ik het echt twee keer over het hoofd gezien
Staat haar goed, mooie vrouw ook. Niks mis meequote:Op zondag 16 januari 2005 00:46 schreef Ogala het volgende:
Idd volgens mist ze een kledingstuk
[afbeelding]
dat was dus wel degelijk Peter Gallagher (Sandy) die dat zong, ze hadden het alleen in een studio opgenomen. Het nummer is zelfs als mp3 verkrijgbaar op theocinsider.com (tegen betaling, ik zou niet weten wie daarvoor wil betalen, want het was behoorlijk slecht wel)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:38 schreef Chillmeister het volgende:
en idd overduidelijk iemand anders stem die je hoort zingen
Nee, maar dat had je ook wel door dankzij de rare volume verhoudingen tussen gesprekken en de muziek.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:33 schreef Chillmeister het volgende:
goh, dat wist ik niet. Komt dan omdat het niet op zijn stem leek (dacht ik) en zeker niet klonk alsof het op een podium was gezongen
Is dat een nieuwe uitdrukking?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:48 schreef Roa het volgende:
het licht achter de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., tenzij dat niet waar is.
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand
Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...
En ik wilde helemaal niet weten dat't is wel waar, en waarom zit je dan in een spoiler topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., tenzij dat niet waar is.<hr>
Probeer ffdshow (te vinden met google) te installeren. De bestanden van LoL zijn xvids en je moet de nieuwste codecs installeren. Ik had dit probleem ook een tijd geleden en dat kwam doordat mijn codec al verouderd was.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:12 schreef somegirl het volgende:
waar spelen jullie die LOL bestanden in af? bij media player geeft ie nog al een vertraging tussen beeld en geluid, bloedirritant.....
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:Volgens mij zijn hier spoiler-tags voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ok grote janlul dat je bent, zet dat voortan ffs in een spoiler ideoot. Het is dan een spoiler topic maar we hadden afgesproken dat dingen die nog gaan gebeuren gewoon in spoilers gaan, alleen dingen van de laatste aflevering nietquote:Op maandag 17 januari 2005 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
-dikke spoiler-
Amenquote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)
Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.
Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.
Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?
Ok ik hoop dat het duidelijk is
Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?quote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |