abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24575217
Haha leuke aflvering
Summer lollll

Lidsay had idd echt een geil pak aan int begin
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:26:07 #177
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24575449
Maar dat geile pakje past helemaal niet bij haar, en dat ze dat dan ook nog naar school aan had...

Caleb is trouwens mijn favoriete karakter, die gast straal gewoon koelheid uit Ludo eat that

Zeg, in het vorige seizoen vond ik Summer een stuk aantrekkelijker, valt het jullie ook op dat ze nu wel erg dun is en haar babyvet kwijt is?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 15 januari 2005 @ 02:27:36 #178
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24575468
Vond de reactie van Kirsten best mildtoen ze Ryan en Lindsay in bed een beetje zag aanschurken . Seth was zoals gewoonlijk weer meesterlijk toen hij Ryan in de keuken aankeek terwijl hij eigenlijk op zijn kop kreeg . Heerlijk gewoon. Marissa zal nu weer iemand moeten vinden. Iemand nog een oude vis. Misschien dat psychotische ventje uit seizoen 1, of Luke . Iemand nog leuke verhoudingen gezien. En wat was Summer weer heerlijk. Eerst zo vreselijk jaloers, dan vreselijk geil en dan nog even heerlijk dom. Summer Rachel I want you BAD

Ook vond ik voor het eerst eigenlijk sind shet begin van the OC, Julie sympathiek overkomen. Wat ze zei tegen DJ was misschien hard maar wel de waarheid. Keep up the good work Jules
pi_24575803
Leuke aflevering weer, zit altijd met een huge smile op vrijdag de nieuwste aflevering te kijken
pi_24577320
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar dat geile pakje past helemaal niet bij haar, en dat ze dat dan ook nog naar school aan had...
Dat ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat het wel stond
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:50:58 #181
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24578144
Ach, verliefde meisjes doen rare dingen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:41:43 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24580870
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 23:49 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Ik had echt dat ik twee keer gekeken om te kijken of dat ook daadwerkelijk was, om er zeker van te zijn. Moet ik het echt twee keer over het hoofd gezien
Moet je toch nog een 3e keer kijken. Het zit rond 37:57-38:00 in de LOL-release. Ongeveer 12 seconden nadat Zack KL noemt als hoofdstad van Indonesië.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_24591387
Idd volgens mist ze een kledingstuk

pi_24591692
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:46 schreef Ogala het volgende:
Idd volgens mist ze een kledingstuk

[afbeelding]
Staat haar goed, mooie vrouw ook. Niks mis mee
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_24594537
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:38 schreef Chillmeister het volgende:
en idd overduidelijk iemand anders stem die je hoort zingen
dat was dus wel degelijk Peter Gallagher (Sandy) die dat zong, ze hadden het alleen in een studio opgenomen. Het nummer is zelfs als mp3 verkrijgbaar op theocinsider.com (tegen betaling, ik zou niet weten wie daarvoor wil betalen, want het was behoorlijk slecht wel)

Het is in de Amerikaanse tv-pers iig breed uitgemeten dat hij het juist zelf heeft gezongen, omdat hij dat op Broadway ook zo goed kon :S
I love it when a plan comes together !
pi_24594559
goh, dat wist ik niet. Komt dan omdat het niet op zijn stem leek (dacht ik) en zeker niet klonk alsof het op een podium was gezongen
  maandag 17 januari 2005 @ 00:48:28 #187
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24606150
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:33 schreef Chillmeister het volgende:
goh, dat wist ik niet. Komt dan omdat het niet op zijn stem leek (dacht ik) en zeker niet klonk alsof het op een podium was gezongen
Nee, maar dat had je ook wel door dankzij de rare volume verhoudingen tussen gesprekken en de muziek.

Maar goed, om even te reageren op een aantal posts hierboven zonder ze te quoten:

Ryan & Marissa > not gonna happen

Luke terug > don't think so

Theresa + kind op stoep > het licht achter de hand, maar volgens mij is dat hoofdstuk voor de schrijvers gesloten. Ik hoop in ieder geval dat ze het niet doen, dan zijn ze orgineel.

Over de spullen van Ryan > welke spullen? Ik heb niet echt het idee dat hij echt veel heeft ofzo en zelfs al zou dat zo zijn, dan is het al gebeurd zonder dat ze daar in de serie tijd aan besteed hebben. Ik weet niet, maar ik denk dat we Theresa niet meer terug zien.

En DAMN Lindsay, zag er goed uit. Alex ook niets mis mee. Beide beter dan Marissa en Summer.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_24606307
welk klote dat summer op het einde van seizoen 2 besluit een paar jaar au pair te worden in europa.
<hr>
  maandag 17 januari 2005 @ 01:12:36 #189
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_24606492
waar spelen jullie die LOL bestanden in af? bij media player geeft ie nog al een vertraging tussen beeld en geluid, bloedirritant.....

trouwens, Ryan verteld in aflevering 1 of 2 dat ie toen ie z'n spullen opgehaald heeft bij teresa niet veel meer met haar heeft gepraat en gewoon weg is gegaan. Hij heeft z'n spullen dus al.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  maandag 17 januari 2005 @ 01:20:44 #190
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_24606595
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:48 schreef Roa het volgende:
het licht achter de hand
Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand

Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...

En ik wilde helemaal niet weten dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, tenzij dat niet waar is.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_24606618
quote:
Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe uitdrukking?
Meestal ligt iets voor de hand

Maargoed, ik denk toch echt wel dat Theresa nog terugkomt, anders heeft het ook weinig zin gehad om de kijkers duidelijk te maken dat ze het kind wel degelijk houdt.
En ik denk dat Ryan & Marissa echt nog wel bij elkaar komen...

En ik wilde helemaal niet weten dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, tenzij dat niet waar is.
't is wel waar, en waarom zit je dan in een spoiler topic?
<hr>
  maandag 17 januari 2005 @ 07:19:17 #192
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24608073
quote:
Op maandag 17 januari 2005 01:12 schreef somegirl het volgende:
waar spelen jullie die LOL bestanden in af? bij media player geeft ie nog al een vertraging tussen beeld en geluid, bloedirritant.....
Probeer ffdshow (te vinden met google) te installeren. De bestanden van LoL zijn xvids en je moet de nieuwste codecs installeren. Ik had dit probleem ook een tijd geleden en dat kwam doordat mijn codec al verouderd was.
Succes!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 17 januari 2005 @ 07:30:23 #193
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24608103
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
SPOILER
Volgens mij zijn hier spoiler-tags voor.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_24608273
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
-dikke spoiler-
Ok grote janlul dat je bent, zet dat voortan ffs in een spoiler ideoot. Het is dan een spoiler topic maar we hadden afgesproken dat dingen die nog gaan gebeuren gewoon in spoilers gaan, alleen dingen van de laatste aflevering niet

Edit: PirE was me voor zie ik zojuist
pi_24608339
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)

Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.

Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.

Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?

Ok ik hoop dat het duidelijk is
pi_24608568
jammer wat er gaat gebeuren dan
pi_24609338
Waar komt komt die spoiler eigenlijk vandaan? Ik geloof er namelijk niet zo veel van.
And there was much rejoicing.
pi_24610607
www.spoilerfix.com

het is idd wel erg jammer. vond haar zowat een van de leukste personages.
<hr>
pi_24610775
quote:
Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:
Ik geef maar een beetje geschiedenisles voor elke ideoot die het nog in ze hoofd haalt zulke spoilers te plaatsen (sorry maar een spoiler voor een volgende aflevering had ik nog niet zó erg gevonden, maar iets over wat aan het eind van het seizoen gebeurd wel)

Dit topic is eigenlijk helemaal geen spoiler topic. Dit topic is gemaakt nadat The OC seizoen 1 op TV kwam, maar toen waren de mensen in het normale OC topic al op de helft van het seizoen, door het vele discussieren van de afleveringen werd het telkens in spoilers posten nogal irritant is dit topic aangemaakt, waar het in godsnaam het Spoiler Topic is genoemd weet ik niet, maar het is absoluut geen topic waar je zonder spoilertags maar zo'n spoiler kunt plaatsen.

Dus ik stel ook voor om Deel 3 van dit topic ook niet meer het spoiler topic te noemen, want van dat spoiler gezeik word ik ook een beetje ziek.

Het is sim-pel, hou het voor iedereen leuk en plaats voor alles wat nog komen moet gewoon in de spoiler tags,, doe een ander ook eens een plezier. Hoe moeilijk is het om dat extra tagje te typen?

Ok ik hoop dat het duidelijk is
Amen
  maandag 17 januari 2005 @ 12:06:42 #200
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24610880
quote:
Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef truSteh het volgende:

Zal ik dit topic renamen naar "The O.C. Amerika Topic Deel 2"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')