abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:42:05 #226
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24684220
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat seth op de een of andere manier een trio krijgt met marissa en alex...... Alex is overal in voor, en marissa is dwalende.

Over de laatste ep, Ik had op de een of andere manier wel weer een eind goed al goed gevoel .

Ach nog 6 dagen, dan is er weer een nieuwe
pi_24684244
Een trio Was het maar zo'n feest Dat zie ik echt niet gebeuren
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:50:02 #228
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24684263
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:46 schreef truSteh het volgende:
Een trio Was het maar zo'n feest Dat zie ik echt niet gebeuren
Want?

Het zou wel weer een nieuw licht brengen, ook tussen seth en ryan, hebben ze weer eens wat over te kleppen.
pi_24684595
Denk je nou serieus dat ze triootjes tussen de hoofdpersonen uit gaan zenden in zo'n serie ? Amerika is zo preuts als het maar zijn kan. 1 keer was er wel een triootje in de kamer van Sandy tijdens zo'n feest maar dat was 2 seconden in beeld Tussen de hoofdpersonen gaan ze dat echt niet doen

Al hoop ik natuurlijk van wel
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:48:24 #230
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24684798
Meesterlijke aflevering, Marissa over op meiden, leuke twist. Ben benieuwd hoe dit zich gaat uitspelen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_24686614
geen trio, maar als hij het slim speelt een kwartet
pi_24687080
Ok wie is dan nummer 4 ? Die ex van Alex ofzo
pi_24687095
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:42 schreef Manula het volgende:
Over de laatste ep, Ik had op de een of andere manier wel weer een eind goed al goed gevoel .
Dat begint me nu toch wel te irriteren van deze serie, iedere week is op het einde van de aflevering alles weer goed. Maakt me echt een beetje kriegel.
pi_24687185
Ja precies. Vorig seizoen was het echt dat je gewoon met smart naar de volgende aflevering te kijken of een ruzie weer goed ging komen, of het duurde zelfs meerdere afleveringen.

Nu is het elke week gezeik en op het einde weer goed met de meeste dingen, alleen de wat grotere problemen blijven een beetje over het seizoen uitgesmeert.

Vorige seizoen was iig beter vind ik, dit seizoen is grappiger om naar te kijken.

1000ste post
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:01:22 #235
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24687638
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ja precies. Vorig seizoen was het echt dat je gewoon met smart naar de volgende aflevering te kijken of een ruzie weer goed ging komen, of het duurde zelfs meerdere afleveringen.

Nu is het elke week gezeik en op het einde weer goed met de meeste dingen, alleen de wat grotere problemen blijven een beetje over het seizoen uitgesmeert.

Vorige seizoen was iig beter vind ik, dit seizoen is grappiger om naar te kijken.

1000ste post
Gratz

ontopic:

Jah, ik weet niet of jullie het verhaal op de site van fox ook lezen. Ik lees dit altijd als eerste, daarin stond dus dat hij 2 x marissa de huid vol schold. De tweede keer dat ze elkaar zagen dacht ik nu komt het echt. Heb het waarschijnlijk gemist maar umn het enige wat ik hoorde was sorry sorry sorry sorry sorry enz. Ik denk WTF, scheld elkaar de huid vol of pak dr op dr muil. Dan kan ik weer met smart op de volgende ep wachten. Waar was Lindsay trouwens de tweede keer. Was die al thuis gebracht? Maar we hoorde ook niets meer van haar situatie. En waarom lagen al haar spullen in het water. Liep ze naakt de bar in? ( Zo jah, waar is die scene gebleven ). Ik vind het op de een of andere manier altijd leuk om te kijken, maar zoals al hierboven vermeld staat, vorig seizoen werd het probleem wat meer uitgesmeerd over meerdere afleveringen al hoewel ze het grootste probleem 3 afleveringen terug hebben opgelost. Maar jah, dilemma's als een tijdschrift of steun voor goedkope huizen vind ik niet super interressant. Hopenlijk volgende keer weer leuke problemen, Alex houd het wel leuk en luchtig, Lindsay is ook weer een leuke afwisseling, toch hoop ik dat Anna weer even langskomt. Ze was toch ook wel supercute, en Seth is nu toch weer single. De enige die ik van vorig jaar niet meer hoef te zien is Oliver. Dat vond ik toch wel een gigantische bal :p.
pi_24687982
Dat van die kleding snapte ik ook niet helemaal.

Over dat tijdschrift, dat slaat echt helemaal nergens op En dan die ugleh kop van Julie op de cover ook nog
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:21:07 #237
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24688928
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:22 schreef truSteh het volgende:
Dat van die kleding snapte ik ook niet helemaal.

Over dat tijdschrift, dat slaat echt helemaal nergens op En dan die ugleh kop van Julie op de cover ook nog
Julie is in mijn ogen toch wel de hoer van the O.C, die slaapt echt met iedereen. Valt me nog mee dat Cal nog niet bij dr weg is. Ze flikt ongeveer hetzelfde als wat hij deed samen met Rene Weeler. Eerst met Luke en dan met haar ex man. Dat ie het niet weet via Marissa is mij nog steeds een beetje onduidelijk. Het moet toch opgevallen zijn dat ze een hoer werd genoemd tijdens het afscheidsfeestje.

Ach ja, Iemand nog leuke theorien voor de komende afleveringen . Iemand nog dingen gehoord van quest apearences? Ik wil Paris Hilton ook wel weer eens terug zien. Die heeft ook dr nummer gegeven aan Seth maar nooit meer wat gehoord. Kan nu ook weer eens terug komen .
pi_24689317
Marissa was tijdens dat afscheidsfeestje zo dronken dat het me nog verbaasde dat ze op der voeten kon staan Dus Cal nam er vast niet zo serieus.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:33:43 #239
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24690982
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef truSteh het volgende:
Marissa was tijdens dat afscheidsfeestje zo dronken dat het me nog verbaasde dat ze op der voeten kon staan Dus Cal nam er vast niet zo serieus.
Dronken mensen spreken de waarheid. Dus hij zou dat eigenlijk wel moeten doen.
pi_24691212
die Cal weet ook precies wat er speelt.
pi_24691327
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:23 schreef truSteh het volgende:
Ok wie is dan nummer 4 ? Die ex van Alex ofzo
yup. hoe meer hoe beter
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:36:06 #242
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24691982
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef pimpin het volgende:
die Cal weet ook precies wat er speelt.
Lijkt me dan, dat hij mocht hij weten wat juju allemaal uitspookt, dat hij dan niet de confrontatie uit de weg gaat. Ze had namelijk wel heel wat commentaar op hem nadat ze erachter kwam dat hij toendertijd vreemd was gegaan met Rene
pi_24692516
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:36 schreef Manula het volgende:

[..]

Lijkt me dan, dat hij mocht hij weten wat juju allemaal uitspookt, dat hij dan niet de confrontatie uit de weg gaat. Ze had namelijk wel heel wat commentaar op hem nadat ze erachter kwam dat hij toendertijd vreemd was gegaan met Rene
Volgens mij is die ouwe levensmoe. Of hij vind het allemaal maar best.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:43:33 #244
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24694416
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef pimpin het volgende:

[..]

Volgens mij is die ouwe levensmoe. Of hij vind het allemaal maar best.
HAHAHA , but you've got a point.
pi_24705833
Misschien dat het hier al langs is gekomen, maar ik zat net nog ff rond te kijken op TVTome.com en ik zag daar dat er een spin-off komt van The O.C.
Het zal gaan over de avonturen van het zusje van Marissa op de boarding school, weet iemand hier al meer van?
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  zondag 23 januari 2005 @ 14:07:36 #246
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24706017
oh dat wist ik niet, klinkt intressant
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24707700
wist je dat mtv iets heeft dat heet, 'the real O.C." Ik heb het nog niet gezien, maar het is kennelijk te zien op MTV uk.
pi_24711030
The Real O.C. , is dat niet gewoon iets zoals van the real world maar dan in Orange County?

In dat zusje van Marissa ben ik dus echt niet geintresseert, bijdehand kind van 12
  zondag 23 januari 2005 @ 20:58:59 #249
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24711936
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:43 schreef truSteh het volgende:
The Real O.C. , is dat niet gewoon iets zoals van the real world maar dan in Orange County?

In dat zusje van Marissa ben ik dus echt niet geintresseert, bijdehand kind van 12
Tsja, volgens mij is die spin off ook net veen voor een ander doel bedoeld. Zal wel voor de iets jongeren zijn. Net zoals Save by the Bell dat toendertijd voor ons was. Of laten we hopen dat het zoiets zal worden. Ik zal het waarschijnlijk toch niet gaan volgen
pi_24716948
ik vat de hele seth / alex situatie niet echt... is het nou uit, aan, in een break?
summer en zach... wat een gedoemde relatie... elke aflevering ruzie en elke aflevering weer goed

wat mij wel opvalt is dat Ryan een stuk humoristischer is geworden (uit the SnO.C "a hamoka, wauw.. hahaha thats really wauw" ... en uit the Ex-Factor "boy's nights... euhhh, jhooouuu geluiden). opzich een goede ontwikkeling.

sandy/kirsten/julie/caleb... tja niet echt heel spannend wat er allemaal gebeurd...

ik wil weer schokkende dingen zien zoals uit sez1:

ryan en luke vechtend
luke die met julie slaapt
seth/summer/anna
kirsten en jimmy
sandy en die snol op kantoor
ect.

de gebeurtenissen van nu zijn allemaal een beetje flauwtjes vind ik.
<hr>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')