Want?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:46 schreef truSteh het volgende:
Een trioWas het maar zo'n feest
Dat zie ik echt niet gebeuren
Dat begint me nu toch wel te irriteren van deze serie, iedere week is op het einde van de aflevering alles weer goed. Maakt me echt een beetje kriegel.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:42 schreef Manula het volgende:
Over de laatste ep, Ik had op de een of andere manier wel weer een eind goed al goed gevoel.
Gratzquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ja precies. Vorig seizoen was het echt dat je gewoon met smart naar de volgende aflevering te kijken of een ruzie weer goed ging komen, of het duurde zelfs meerdere afleveringen.
Nu is het elke week gezeik en op het einde weer goed met de meeste dingen, alleen de wat grotere problemen blijven een beetje over het seizoen uitgesmeert.
Vorige seizoen was iig beter vind ik, dit seizoen is grappiger om naar te kijken.
1000ste post
Julie is in mijn ogen toch wel de hoer van the O.C, die slaapt echt met iedereen. Valt me nog mee dat Cal nog niet bij dr weg is. Ze flikt ongeveer hetzelfde als wat hij deed samen met Rene Weeler. Eerst met Luke en dan met haar ex man. Dat ie het niet weet via Marissa is mij nog steeds een beetje onduidelijk. Het moet toch opgevallen zijn dat ze een hoer werd genoemd tijdens het afscheidsfeestje.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:22 schreef truSteh het volgende:
Dat van die kleding snapte ik ook niet helemaal.
Over dat tijdschrift, dat slaat echt helemaal nergens opEn dan die ugleh kop van Julie op de cover ook nog
Dronken mensen spreken de waarheid. Dus hij zou dat eigenlijk wel moeten doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef truSteh het volgende:
Marissa was tijdens dat afscheidsfeestje zo dronken dat het me nog verbaasde dat ze op der voeten kon staanDus Cal nam er vast niet zo serieus.
yup. hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:23 schreef truSteh het volgende:
Ok wie is dan nummer 4? Die ex van Alex ofzo
Lijkt me dan, dat hij mocht hij weten wat juju allemaal uitspookt, dat hij dan niet de confrontatie uit de weg gaat. Ze had namelijk wel heel wat commentaar op hem nadat ze erachter kwam dat hij toendertijd vreemd was gegaan met Renequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef pimpin het volgende:
die Cal weet ook precies wat er speelt.
Volgens mij is die ouwe levensmoe. Of hij vind het allemaal maar best.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:36 schreef Manula het volgende:
[..]
Lijkt me dan, dat hij mocht hij weten wat juju allemaal uitspookt, dat hij dan niet de confrontatie uit de weg gaat. Ze had namelijk wel heel wat commentaar op hem nadat ze erachter kwam dat hij toendertijd vreemd was gegaan met Rene
HAHAHAquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef pimpin het volgende:
[..]
Volgens mij is die ouwe levensmoe. Of hij vind het allemaal maar best.
Tsja, volgens mij is die spin off ook net veen voor een ander doel bedoeld. Zal wel voor de iets jongeren zijn. Net zoals Save by the Bell dat toendertijd voor ons was. Of laten we hopen dat het zoiets zal worden. Ik zal het waarschijnlijk toch niet gaan volgenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:43 schreef truSteh het volgende:
The Real O.C. , is dat niet gewoon iets zoals van the real world maar dan in Orange County?
In dat zusje van Marissa ben ik dus echt niet geintresseert, bijdehand kind van 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |