abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23788902
Mijn ultieme gadget, heb deze gekocht op ebay voor slechts 227 euro (excl hdd).

Hij pakt werkelijk alles, alle dvd schijfjes, divx, xvid, mp3 etc etc. Bovendien is het ook nog een harddisk recorder waar je meer dan honderd uur tv op kwijt kan.

Ook handig is de usb aansluiting zodat je opgenomen programma's op je pc kan bewerken of films van je pc op de harddisk van de speler kan gooien. De harddisk zelf zit in een removable rack die je ook in je pc kan drukken (nog makkelijker, hoef je niet de hele tijd met je speler te slepen)

een aanrader dus, voor alle specs zie: http://www.special-offer.de/

[ Bericht 2% gewijzigd door Ernest0 op 06-12-2004 00:09:34 ]
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
  maandag 6 december 2004 @ 09:12:00 #2
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_23793316
Gaaf Ik heb zelf (nog) geen recorder. Als ik er een neem, neem ik die van hetzelfde merk als de DVD-speler die ik nu heb.
Speelt ook alles af, plus dat hij over m'n netwerk afspeelt. Namelijk de KiSS DP-500.
Zijn broertje met HDD en TV-tuner (nodig voor recorden) is wel vrij duur nog helaas.
pi_23794266
ehm lijkt een beetje het idee van de x-box? (ik heb er zelf geen maar mn buurman wel ) en hij kan echt alles er op afspelen.. hij heeft ook een 200gig hdd er in zitten...
Bram! Boterham!
  maandag 6 december 2004 @ 10:29:49 #4
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_23794311
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:27 schreef lj_lightning het volgende:
ehm lijkt een beetje het idee van de x-box? (ik heb er zelf geen maar mn buurman wel ) en hij kan echt alles er op afspelen.. hij heeft ook een 200gig hdd er in zitten...
Maar zit daar ook een tuner in zodat je van TV op kan nemen?
pi_23794953
Dat maak je toch zelf? Ben je nog goedkoper uit ook
  maandag 6 december 2004 @ 11:54:38 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23795794
gaaf.. die usb aansluiting erop.. dat wilde ik nog hebben bij een harddisk recorder. Ik heb wel een TV kaart in mijn PC, maar dat kloteding werkt niet behoorlijk. Of het geluid is k*t, of hij neemt niet goed op.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23797735
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:12 schreef QuietGuy het volgende:
Gaaf Ik heb zelf (nog) geen recorder. Als ik er een neem, neem ik die van hetzelfde merk als de DVD-speler die ik nu heb.
Speelt ook alles af, plus dat hij over m'n netwerk afspeelt. Namelijk de KiSS DP-500.
Zijn broertje met HDD en TV-tuner (nodig voor recorden) is wel vrij duur nog helaas.
Mijn voorkeur ging ook uit naar de Kiss (met tv-tuner), maar de prijs was me nog iets te hoog. Deze kan hetzelfde voor de helft van het geld. Een wireless netwerkaansluiting was nog mooier geweest, maar je kan niet alles hebben. De verwisselbare hdd maakt een hoop goed gelukkig
website
pi_23797874
niet duur ?
kan je zelf een HD er in knutselen
is dat ook in nederland te verkrijgen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23798017
De harde schijf plaats je in een removable rack (deze kreeg ik er bij), je kan op deze manier makkelijk de harde schijf wisselen tussen pc en dvd-speler.

Ik heb een aparte schijf voor films en eentje voor tv-opnames, het verwisselen is een fluitje van een cent
website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')