Net zoals een paar stomme kutteksten uit een oud teringprozaboek op een naakte snol de reden waren om Van Gogh ritueel af te slachten.quote:Op zondag 5 december 2004 00:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Geen aanwijsbare reden ? De aanwezigheid en bemoeienis van de VS in het midden-oosten was de reden. En nog steeds de reden eigenlijk. Maar dat lijkt me hier wat offtopic.
Onderbouw maar eens waarom het belichten van misstanden (sic) ethisch onverantwoord is, en waarom tweedeling in de maatschappij dan per definitie slecht is.quote:Op zondag 5 december 2004 00:51 schreef AbdelGhafied het volgende:
Dat is nog maar de vraag dus. Haar uitlatingen zijn ethisch onverantwoorden zorgen voor een tweedeling in de maatschappij. Al dan niet een drie of vier deling. Haar kritiek is namelijk maar door heel weinig mensen met gezond verstand geaccepteerd. Aan moddergooien heeft de geschiedenis nooit wat gehad
Tja, dat is feitelijk nogal fundamentalistisch.quote:Op zondag 5 december 2004 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lang niet altijd, maar in dit geval zeker wel ja.
Ja, dat waren nog eens tijden. Iemand dood wensen voor het publiceren van een verwijderd koran-hoofdstuk, dat is de norm. Allah Ackbar.quote:Op zondag 5 december 2004 00:55 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nee hoor, het doet me denken aan de weelderige eind jaren 80, begin jaren 90 toen je nog openlijk op het plein mocht zeggen dat Salman Rushi dood moest.
Wat versta je nu weer onder aanpassen? Ik zie vele moslims in mijn omgeving gebruik maken van de Nederlansche Taal, het Nederlandsch Onderwijs en verschillende rechten en plichten zoals het betalen van belasting, het mogen belijden van hun geloof en bijvoorbeeld stemmen op de PvdA? Waar zit volgens jij het probleem?quote:Op zondag 5 december 2004 00:52 schreef Snik het volgende:
[..]
De enige die voor een tweedeling zorgen zijn de moslims die zich weigeren aan te passen.
En daarom wordt Hirsi Ali bedreigd en Van Gogh vermoord om een onwelgevallige film waarin sec niemand beledigd wordt.quote:Op zondag 5 december 2004 00:54 schreef gelly het volgende:
Geen aanwijsbare reden ? De aanwezigheid en bemoeienis van de VS in het midden-oosten was de reden. En nog steeds de reden eigenlijk. Maar dat lijkt me hier wat offtopic.
Dat is vandaag de reden ja. Morgen is het weer iets anders. Die terroristen zijn terroristen. Wat kunnen die anders doen dan terroristische aanslagen plegen? Of zal het terrorisme in Amerika stoppen zodra ze daar weg zijnquote:Op zondag 5 december 2004 00:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij is het niet logisch, voor een moslim-extremist wel.quote:Op zondag 5 december 2004 00:56 schreef Snik het volgende:
[..]
Net zoals een paar stomme kutteksten uit een oud teringprozaboek op een naakte snol de reden waren om Van Gogh ritueel af te slachten.
Heel logisch volgens jou natuurlijk.
Best flauw dit, Youssefquote:Op zondag 5 december 2004 00:57 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Wat versta je nu weer onder aanpassen? Ik zie vele moslims in mijn omgeving gebruik maken van de Nederlansche Taal, het Nederlandsch Onderwijs en verschillende rechten en plichten zoals het betalen van belasting, het mogen belijden van hun geloof en bijvoorbeeld stemmen op de PvdA? Waar zit volgens jij het probleem?
De aap komt uit de mouwquote:
Ik wens graag aangesproken te worden met Abdel Ghafied, maar kun je nu ook even een antwoord op mijn vraag geven?quote:
Dat maakt de moslim-extremist de mongool.quote:Op zondag 5 december 2004 00:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij is het niet logisch, voor een moslim-extremist wel.
De middelen van de rechtstaat proberen te kapen om iemand bij voorbaat de mond te snoeren, cineasten vermoorden, etc.quote:Op zondag 5 december 2004 00:57 schreef AbdelGhafied het volgende:
Wat versta je nu weer onder aanpassen? Ik zie vele moslims in mijn omgeving gebruik maken van de Nederlansche Taal, het Nederlandsch Onderwijs en verschillende rechten en plichten zoals het betalen van belasting, het mogen belijden van hun geloof en bijvoorbeeld stemmen op de PvdA? Waar zit volgens jij het probleem?
Nee Asida.quote:Op zondag 5 december 2004 00:59 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Ik wens graag aangesproken te worden met Abdel Ghafied, maar kun je nu ook even een antwoord op mijn vraag geven?
En dus moet Hirsi Ali maar de mond gesnoerd worden volgens jou?quote:Op zondag 5 december 2004 00:57 schreef gelly het volgende:
Voor mij is het niet logisch, voor een moslim-extremist wel.
Dat zegt gelly toch niet manquote:Op zondag 5 december 2004 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dus moet Hirsi Ali maar de mond gesnoerd worden volgens jou?
Dat vind ik van jou, want ik heb nog geen enkel redelijk steekhoudend argument van jou gehoord waarom iemand niet een anti Moslim film mag maken waar voorheen nog nooit iemand voor is vermoord. Zodra je dan aankomt met geen risico lopen zit je al verkeerd... en niet alleen vanwege het feit dat het nooit eerder gebeurd is, maar ook vanwege het feit dat het dan afgelopen is met de vrijheid in dit land. Zodra je gaat zeggen dat een aantal slachtoffers het er toch zelf een beetje naargemaakt hebben sla je eigenlijk alleen maar wartaal uit.quote:Op zondag 5 december 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is feitelijk nogal fundamentalistisch.
Ik vind je nogal doordraven in een doodlopende weg. Ik ben liever wat realistischer, en ik heb een nijlpaard aan mijn zijde
Mohammed B. vermoordde Theo van Gogh vanwege een beledigende film.quote:Op zondag 5 december 2004 00:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in, maar de situatie in Algerije is totaal niet te vergelijken met de situatie hier. Het is ook niet alsof enkel moslims lange tenen lijken te hebben, het lijkt de gehele maatschappij wel. Mensen worden om de meest absurde redenen bedreigd, van voetbalcoaches tot wetenschappers die MS patienten bekritiseren. Er heerst een raar soort agressie in dit land, eigenlijk sinds de komst van Fortuyn. Persoonlijk denk ik dat we over 10/20 jaar heel vreemd tegen deze periode aankijken, maar ja.
Ik wil gewoon weten waar zijn redenering in uitmondt, en doe een suggestie.quote:
Het terrorisme zal een stuk minder worden ja. Maar als je werkelijk denkt dat terroristen gewoon voor de lol en zonder reden aanslagen plegen.. Ik denk ook niet dat je Mohammed B. kunt vergelijken met iemand die de twin towers is ingevlogen. De motieven zijn anders, en de achtergrond ook. Mohammed B. is eerder een psychisch wrak dan een overtuigd martelaar.quote:Op zondag 5 december 2004 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is vandaag de reden ja. Morgen is het weer iets anders. Die terroristen zijn terroristen. Wat kunnen die anders doen dan terroristische aanslagen plegen? Of zal het terrorisme in Amerika stoppen zodra ze daar weg zijn
Geeft niet hoor, als jij je probleem zelf niet kunt aanwijzen. Misschien moet je eens gaan nadenken bij de standpunten die je hebtquote:
Pot - ketel - zwart?quote:Op zondag 5 december 2004 01:02 schreef AbdelGhafied het volgende:
Geeft niet hoor, als jij je probleem zelf niet kunt aanwijzen. Misschien moet je eens gaan nadenken bij de standpunten die je hebt
Het is dus toch een anti-moslim film????quote:Op zondag 5 december 2004 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik van jou, want ik heb nog geen enkel redelijk steekhoudend argument van jou gehoord waarom iemand niet een anti Moslim film mag maken waar voorheen nog nooit iemand voor is vermoord. Zodra je dan aankomt met geen risico lopen zit je al verkeerd... en niet alleen vanwege het feit dat het nooit eerder gebeurd is, maar ook vanwege het feit dat het dan afgelopen is met de vrijheid in dit land. Zodra je gaat zeggen dat een aantal slachtoffers het er toch zelf een beetje naargemaakt hebben sla je eigenlijk alleen maar wartaal uit.
Run jij een TBS-kliniek of zo? Hoe kan je dit weten?quote:Op zondag 5 december 2004 01:02 schreef gelly het volgende:
De motieven zijn anders, en de achtergrond ook. Mohammed B. is eerder een psychisch wrak dan een overtuigd martelaar.
Misschien dat ze een film als Submission niet kunnen waarderen? Een film die overduidelijk gericht is tegen een aantal kwalijke lieden die leven met de Koran in hun hand en daarmee alles goedpraten.quote:Op zondag 5 december 2004 00:57 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |