de deur op slot gaat gooien en het Vluchtelingenverdrag drastisch gaat herzien? Het schiet volledig zijn doel voorbij (slechts een paar procent is echt politiek vluchteling), en wat er verder aan binnenkomt heeft domweg een te groot risicofactor, vooral uit islamitische landen.
Bij de grote groepen moslims in West Europa zitten altijd idioten die, als er een jihad wordt opgeroepen, achter de terroristen gaat staan (wat wel blijkt uit de reacties uit de moslimwereld, en dan bedoel ik de man in the street, niet de formele woordvoerders). Dus naarmate er meer en meer moslims binnen blijven stromen, hoe groter de groep gekken ook groeit en hoe onbeheersbaarder de situatie wordt. Met alle risico's van dien.
Aan die arabieren die in Amsterdam en waar dan ook in NL niet het fatsoen kunnen maar vooral willen opbrengen om 3 minuten stil te zijn, wil ik eigenlijk maar 1 ding zeggen:
Wat doen jullie eigenlijk hier in een westers land? Kut op naar die zandbak waar je vandaan komt en ga je kameel liggen beffen.
Sorry dat het ff ongenuanceerd gaat worden, maar ik kots echt op deze personen. Gelukkig heeft de meerderheid van de in NL aanwezige moslims meer verstand. Hoe kun je als mens zulke laffe sadistische acties goedpraten en zelfs toejuichen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens:
http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..