abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:08:24 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23758013
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:03 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat het resultaat zal hebben? Is er op dit moment dan enige aanwijzing die aanleiding geeft dit te vermoeden?
jazeker. Door te denken aan zaken die vroeger ook niet meer van die tijd waren. Ook toen heeft alleen veel aandacht en een constant hameren op iets op den duur resultaat gehad.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23758041
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Moslims voelen zich helemaal niet aangesproken door hetgeen Ali aankaart, ze voelen zich aangesproken door de manier waarop ze dat doet.
Sure...
pi_23758046
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, naar je moet ook niet gaan huilen als je de wind van voren krijgt. Eigen verantwoordelijkheid lijkt me, en het erge is dat mijn belastinggeld hiervoor gebruikt wordt.
Dus je moet het normaal vinden dat je met de dood bedreigd word of met 7 kogels word neergeschoten, je keel word doorgesneden en 2 messen met een brief in je lijf krijgt? En gelly, ik voel me nu ernstig beledigd door jou, nu niet gaan huilen als ik hetzelfde met jou kom doen als wat er met Hirsi Ali en Van Gogh is gebeurd.
pi_23758053
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sure...
Verbeter me gerust als het niet zo is.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:10:53 #145
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23758057
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sure...
Ik weet het wel zeker...
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:11:15 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23758064
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:05 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

En dat vele moslims hier beledigt door raken maakt verder niets uit. Inderdaad niet, dat ze bedreigd wordt is haar probleem. Die horen wél daar. PUNT. Misschien moet je in Irak ofzo gaan wonen scanman, daar worden Amerikaanse dicaturen met veel geweld het hoofd ingestamp, je zal je er vast thuis voelen.
LOL.... Misschien moet jij daar gaan wonen. Want als je niet tegen dat soort beelden kunt, zul je hethier in dit land erg moeilijk gaan krijgen. Ik snap ook niet waarom die mensen die het daar zo moeilijk mee hebben zo graag in dit land willen wonen. Wat mij betreft zijn ze hier van harte welkom, maar dan moet je je realiseren dat de opvattingen aangaande vrijheid van meningsuiting hier wel wat verder gaat en daar niet veel aan valt te doen. Al helemaal niet als hetgaat om beelden in plaats van woorden.
pi_23758092
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Dus je moet het normaal vinden dat je met de dood bedreigd word of met 7 kogels word neergeschoten, je keel word doorgesneden en 2 messen met een brief in je lijf krijgt?
Ik vind het ook niet raar dat je doodgeschopt wordt als je in het F-side vak 'kankerjoden' gaat roepen, jij wel ? Ik vind het niet normaal, maar ik ben ook niet zo naïef te denken dat het roepen van controversiële en beledigende dingen zonder gevolgen blijft.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:13:02 #148
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23758098
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL.... Misschien moet jij daar gaan wonen. Want als je niet tegen dat soort beelden kunt, zul je hethier in dit land erg moeilijk gaan krijgen. Ik snap ook niet waarom die mensen die het daar zo moeilijk mee hebben zo graag in dit land willen wonen. Wat mij betreft zijn ze hier van harte welkom, maar dan moet je je realiseren dat de opvattingen aangaande vrijheid van meningsuiting hier wel wat verder gaat en daar niet veel aan valt te doen. Al helemaal niet als hetgaat om beelden in plaats van woorden.
Conclusie: Ayaan moet optiefen want ze heeft het erg moeilijk met de moslims hier in Nederland. Mooi gezegd, een van de betere dooddoeners.

Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:13:23 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23758102
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, naar je moet ook niet gaan huilen als je de wind van voren krijgt. Eigen verantwoordelijkheid lijkt me, en het erge is dat mijn belastinggeld hiervoor gebruikt wordt.
Opnieuw gelul. Sub1 is gefinancierd door Theo van Gogh. Met Sub2 zal een ander het financieren of misschien wel Hirsi Ali zelf.
pi_23758116
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Opnieuw gelul. Sub1 is gefinancierd door Theo van Gogh. Met Sub2 zal een ander het financieren of misschien wel Hirsi Ali zelf.
Ik doel ook op de beveiliging die ettelijke tonnen kost.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:14:59 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23758134
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, ik ken de uitleg. Maar dat neemt niet weg dat Ali wist dat het uitermate beledigend is voor moslims en dat ze bewust deze manier van provoceren heeft gekozen.
[..]

Niet-moslims zijn net zo snel beledigd, het is maar net wat je ter sprake brengt.
Als je bij iedere kunstvorm rekening moet gaan houden wie het eventueel kan kwetsen en het dan dus vervolgens niet op die manier gaat doen, ben je jezelf dus aan het censureren. Lijkt me niet de juiste weg, wel dan? Als je meent iets te moeten aanpakken, moet je dat opje eigen manier doen en niet aan zelfcensuur gaan doen, want dan ben je niet juist bezig denk ik.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:15:26 #152
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_23758139
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Moslims voelen zich helemaal niet aangesproken door hetgeen Ali aankaart, ze voelen zich aangesproken door de manier waarop ze dat doet.
Het zou best kunnen ja.

Maar dat laat onverlet dat AHA dit moet mogen.

Dat is de scheidslijn, de rest is geneuzel in de marge.

Heeft gelly zich al bekeerd tot de islam, trouwens?

Vanwege dat'ie zich wel kan vinden in de drogreden dat AHA het min of meer aan zichzelf te danken heeft.

Want het is in feite heel simpel:

Of je staat pal voor de vrijheid van meningsuiting,

Dan tolereer je dus dat een ieder zegt waar die zin in heeft, jij incluis, ook de mensen die helemaal niet zo'n toffe boodschap hebben.

Of je bent een van die mensen die de vrijheid van meningsuiting uitverkoopt teneinde maar niet op die islamitische lul van een meter te gaan staan.

Keuze is aan jullie.
pi_23758146
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet raar dat je doodgeschopt wordt als je in het F-side vak 'kankerjoden' gaat roepen, jij wel ? Ik vind het niet normaal, maar ik ben ook niet zo naïef te denken dat het roepen van controversiële en beledigende dingen zonder gevolgen blijft.
Klopt helemaal. Alleen het verschil is dat ik dergelijke achterlijkheden niet wil accepteren. Als iedereen er nog zo over dacht hadden we nu nog in de middeleeuwen geleefd.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:17:54 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23758181
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:14 schreef gelly het volgende:
.. en dat wil je Ayaan gaan aanrekenen? Dat is wel echt de omgekeerde wereld. Godzijdank zijn er nog mensen die gewoon maken wat ze willen maken en geen rekening houden met hoe mensen daarop zullen reageren. Anders zou het vrij saai worden in de kunst
pi_23758188
quote:

[..]

Zou het niet komen doordat een aantal lieden niet tegen de waarheid kan waarmee het wordt geconfronteerd en een barbaarse weg heeft gekozen?
pi_23758202
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Heeft gelly zich al bekeerd tot de islam, trouwens?
Haha, nee hoor. Ik heb niks met geloof. Ik vind echter wel dat anderen de vrijheid moeten hebben te geloven in welke onzin dan ook zolang dat binnen wettelijke kaderen blijft. Van mij mag Ali roepen wat ze wil, echter wel met het oogpunt op eigen verantwoordelijkheid. Ik wens dus niet mee te betalen aan de beveiliging van iemand die bewust de provocatie opzoekt.
pi_23758211
quote:

[..]

Dat is niet haar schuld maar van de achterlijken die menen haar te moeten bedreigen vanwege haar mening en visie. Maar kennelijk is jouw mening dat Hirsi Ali haar bek moet houden of dat je deze achterlijken hun zin moet geven, geen slapende honden wakker maken en je kop weer verder in het zand steken. Slaap rustig verder gelly.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:21:06 #158
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_23758252
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Haha, nee hoor. Ik heb niks met geloof. Ik vind echter wel dat anderen de vrijheid moeten hebben te geloven in welke onzin dan ook zolang dat binnen wettelijke kaderen blijft. Van mij mag Ali roepen wat ze wil, echter wel met het oogpunt op eigen verantwoordelijkheid. Ik wens dus niet mee te betalen aan de beveiliging van iemand die bewust de provocatie opzoekt.
Provocatie is relatief, gelly.

Hoe wil je dit meten?

Voorzetje: "ja, gemene dingen zeggen over de islam is provoceren"

Laat ons even weten of je een goeie prijs vangt, gelly
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:21:35 #159
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23758264
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:15 schreef ExTec het volgende:
Of je staat pal voor de vrijheid van meningsuiting,
Blijf toch niet van dit soort onzin posten. Je misbruikt de vrijheid van meningsuiting voor je eigen verwerpelijke ideologieën De vrijheid van meningsuiting houdt op wanneer de vrijheid van een ander in gevaar komt. Een hetze tegen de moslims voeren en het belachelijk van hen is duidelijk een grens te ver die met alles behalve vrijheid van meningsuiting te maken heeft.

Leuk trouwens zeg, als je dat gedrocht ooit gebaard moet hebben, zal de familie in Somalië leuk vinden
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:22:02 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23758272
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Belachelijke opmerking. Dan moet je toch echt iets doen aan die mensen die ervoor zorgen dat die beveiliging nodig is! Weet je wat de politie kost tijdens een risico wedstrijd? Die wedstrijden maar gaan verbieden dan? Lijkt me wel he, gezien jouw manier van denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')