abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23766755
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:36 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

[..]

Hier 2 reacties die aangeven dat Hirshi Ali inderdaad verkeerd bezig is. AHA is respectloos tegenover anderen en beledigt bewust de moslimgemeenschap. Ik ben het er totaal mee eens, respect moet je verdienen, bij deze heeft AHA niets verdien
Jij misbruikt dus duidelijk mijn uitspraak in jouw voordeel .
Dat getuigd van weinig respect tegenover mij.
Als je goed had gelezen had je kunnen weten dat ik iemand aanspraak die geen respect had voor AHA.
En dat je geen kwaad met kwaad moet vergelden.
Dat houd in dat jij altijd je respect laat zie in woord en daad.
Dat is jouw verantwoordelijkheid,hoe een ander het doet is niet jouw verantwoording.
Maar ontslaat jouw nooit van de jouwe.
Ik vindt het niet netjes dat je de boel zo verdraait
pi_23766871
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lees de reacties hierboven maar, dan weet je meteen waarom. Zinloze discussie.
Maar wat ik niet begrijp is waarom je je reactie terug nam.
Ja het wordt zo langzamerhand een zinloze discussie dat ben ik wel met je eens.
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:45:53 #243
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_23767314
Conclusie: Moslims kunnnen slecht tegen kritiek en zijn alleen voor vrijheid van meningsuiting als het hun uitkomt.
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_23768025
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:45 schreef sanniejj het volgende:
Conclusie: Moslims kunnnen slecht tegen kritiek en zijn alleen voor vrijheid van meningsuiting als het hun uitkomt.
Dan zou jij ook een moslim zijn.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:17:56 #245
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_23768045
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan zou jij ook een moslim zijn.
verklaar u nader

Dit is kritiek op foute kritiek, en dat is heel wat anders
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_23768201
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou ja, het is een beetje op de manier van een probleem binnen je bedrijf willen bespreken, maar dan eerst je baas z'n vrouw een hoer noemen.
Perfecte samenvatting van haar werkwijze.

Ik merk steeds meer dat ze voor veel mensen een soort martelares geworden is. Haar boodschap doet er niet zoveel toe maar het is vooral "dat ze durft" enzo. Dat is tegenwoordig de toverformule en die slaat aan bij mensen die zich vrijwel allemaal nog nooit druk hebben gemaakt over vrouwenmishandeling, laat staan bij moslima's.

Het gaat uiteindelijk helemaal niet om die mishandeling, ze schopt tegen de islam en dat slaat bij veel mensen aan en dat neem ik haar kwalijk. Want ik denk dat ze dat heel bewust doet. Ze wist van tevoren dat ze met de vorige film een hoop heisa zou veroorzaken en daar is ze dan ook verantwoordelijk voor. Daarom snap ik niet dat mensen zo lichtvaardig over die verantwoordelijkheden doen, er is godverdomme wel iemand vermoord.
pi_23768249
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:24 schreef SCH het volgende:
Het gaat uiteindelijk helemaal niet om die mishandeling, ze schopt tegen de islam en dat slaat bij veel mensen aan en dat neem ik haar kwalijk. Want ik denk dat ze dat heel bewust doet. Ze wist van tevoren dat ze met de vorige film een hoop heisa zou veroorzaken en daar is ze dan ook verantwoordelijk voor. Daarom snap ik niet dat mensen zo lichtvaardig over die verantwoordelijkheden doen, er is godverdomme wel iemand vermoord.
Ik vind dit wat naief, want van te voren heeft ze vaak genoeg (en zij niet alleen) dat dit zou gebeuren, maar iedereen had nog zoiets van:"welnee, dat gevaar lopen wij niet in Nederland".
Eigenlijk vind ik dat iedereen wel verantwoordelijk is.....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:36:47 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23768474
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:26 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ik vind dit wat naief, want van te voren heeft ze vaak genoeg (en zij niet alleen) dat dit zou gebeuren, maar iedereen had nog zoiets van:"welnee, dat gevaar lopen wij niet in Nederland".
Eigenlijk vind ik dat iedereen wel verantwoordelijk is.....
Nee hoor, Mohammed B is verantwoordelijk... misschien samen met alle extremistische Moslims. Een moord kun je nooit aan zien komen en daar kun je dus al helemaal geen rekening mee gaan houden. Toen Pim Fortuyn werd vermoord riep ook niemand dat hij zelf verantwoordelijk was, terwijl zijn uitlatingen toch wel degelijk (mede) de oorzaak waren. Als Wilders wordt vermoord ga je ook niet roepen dat hij dan maar niet zulke idiote uitspraken had moeten doen. Iemand anders dan de moordenaar zelf verantwoordelijk achten voor deze moord is de grote onzin. En de suggestie dat je zoiets had kunnen zien aankomen is ook flauwekul. Daar houdt tochgeen normaal mens rekening mee!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23768529
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar houdt tochgeen normaal mens rekening mee!
Nee eigenlijk niet, maar sommigen hadden het dus wel in de gaten.
Ik vind SCH gewoon heel naief over komen, ongelovelijk zelfs!
pi_23768552
quote:
Ze wist van tevoren dat ze met de vorige film een hoop heisa zou veroorzaken en daar is ze dan ook verantwoordelijk voor.
Hier kots ik gewoon van
pi_23768564
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als Wilders wordt vermoord ga je ook niet roepen dat hij dan maar niet zulke idiote uitspraken had moeten doen.
Oh, ik wel hoor.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:43:53 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23768590
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Hier kots ik gewoon van
Ach ja... dat zijn dezelfde mensen die ook roepen "eigen schuld" als een zeer sexy gekleed meisje tijdens het stappen een keer wordt verkracht. Zo gaat dat
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23768616
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach ja... dat zijn dezelfde mensen die ook roepen "eigen schuld" als een zeer sexy gekleed meisje tijdens het stappen een keer wordt verkracht. Zo gaat dat
Ja

pi_23768636
quote:

[..]

Nee, dan zeg ik dat er enige mate van eigen verantwoordelijkheid bij zo'n meisje rust. Misschien niet helemaal politiek correct, maar ja.
pi_23768638
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh, ik wel hoor.
dat kun je niet menen.

had je dat ook gezegd als bijv een El Moumni vermoord was? of een imam Fawaz?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23768643
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dat kun je niet menen.

had je dat ook gezegd als bijv een El Moumni vermoord was? of een imam Fawaz?
Ja. Als je bewust provoceert en haat uit draagt dan kun je een gelijke of ergere reactie verwachten.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2004 23:47:13 ]
pi_23768665
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:41 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Hier kots ik gewoon van
Waarom? Waarom in vredesnaam zou ze niet aangesproken mogen worden op de kosten-baten van haar werk en projecten?
pi_23768681
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, dan zeg ik dat er enige mate van eigen verantwoordelijkheid bij zo'n meisje rust. Misschien niet helemaal politiek correct, maar ja.
totdat het je eigen meisje is.

Hoe kun je dat nu zeggen als de grens van wat te sexy is voor jou in grote mate verschilt met die van de dader?
Hij vindt ms blote schouders al te ver gaan, en kan zich daarom niet beheersen.
En dan zou er sprake zijn van een mate van eigen verantwoordelijkheid vh meisje?

Sorry, maar dan spoor je echt niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23768691
quote:

[..]

Wat een rare vergelijking.
Maar de meeste meisjes weten wel dat ze beter 's nachts niet alleen over dat enge bospad moeten fietsen waar het afgelopen jaar al 4 keer een ander meisje is aangerand. Dat maakt ze niet schuldig als er wel wat gebeurt, het maakt dat ze niks overkomt.
pi_23768711
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja. Als je bewust provoceert en haat uit draagt dan kun je een gelijke of ergere reactie verwachten.
Ze heeft dat risico heel bewust genomen en iemand anders in haar val meegesleept, ik vind het nogal wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')