Je gebrek aan kwaliteit, valt niet te compenseren door de kwantiteit op te schroeven, BSBquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is die AbdelGhafied ? Hij zou een kloon van me kunnen zijn !
gelly,quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef gelly het volgende:
Er zitten geen plichten aan de recht van vrijheid van meningsuiting. Wat is dat nu voor iets raars? Er zijn hooguit enkele beperkingen, maar van een plicht is geen sprake. Dat jij graag zou willen zien dat iedereen in Nederland fatsoenlijk met elkaar sprak en dat iedereen netjes met 2 woorden zou spreken of niet meer zou vloeken heeft heeft te maken met een bepaalde fatsoensnorm die je graag zou willen zien. Niet met zogenaamde 'plichten' aan de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen nemen wel het recht op de vrijheid van meningsuiting, maar niet de plicht daar verantwoordelijk mee om te gaan. Dat is het hele punt. Het zou erg ongezellig in Nederland worden als iedereen alles maar gaat roepen wat ie wil. Het is ook erg hypocriet, want die vrijheid schijnt alleen belangrijk te zijn zolang de mening rechts en anti-islamitisch is.
Kennelijk behalve aan Hirsi Ali.quote:Nee, dat lijkt me niks. In ben nogal gesteld op vrijheid en gun dat anderen ook graag.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een idee, laten we citaten uit Mein Kampf projecteren op slachtoffers van Israëlisch geweld. Moet kunnen toch ?
Wil je nu Mein Kampf gaan vergelijken met de Koran?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een idee, laten we citaten uit Mein Kampf projecteren op slachtoffers van Israëlisch geweld. Moet kunnen toch ?
Uiteraard, die illusie had ik ook niet. Maar vind je die gast niet verdacht hetzelfde posten als ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je gebrek aan kwaliteit, valt niet te compenseren door de kwantiteit op te schroeven, BSB
Neen, die essay's plaats ik op Fok! Jihad.com is voor serieuzere zakenquote:Moet jij trouwens niet een essay gaan schrijven op jihad.com ofzo?
Nee, ik gebruik het als voorbeeld om aan te tonen dat niet alles even wenselijk is. Een dergelijke film zou met evenveel egards begroet worden als Submission onder moslims. Ik denk zelfs dat de film verboden zou worden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je nu Mein Kampf gaan vergelijken met de Koran?
Als iedereen maar doorheeft dat ik dat niet heb gezegd
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je nu Mein Kampf gaan vergelijken met de Koran?
Als iedereen maar doorheeft dat ik dat niet heb gezegd
Moet kunnen inderdaad. Hoe vaak word Israel wel niet vergeleken met nazi-Duitsland?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus ook nooit vloekt bijvoorbeeld? Dat is ook zo'n voorbeeld. Gelovigen ervaren dat als kwetsend ofzo en daarbegrijp ik ook helemaal niets van. Ik bedoel, ze vloeken zelf toch niet. Ik wil er nog weleens rekening mee houden als ik met een zwaar gelovige aanhet praten ben, maar eigenlijk is dat te gek voor woorden. Een vloek is toch niet tegen die persoon gerichtquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen nemen wel het recht op de vrijheid van meningsuiting, maar niet de plicht daar verantwoordelijk mee om te gaan. Dat is het hele punt. Het zou erg ongezellig in Nederland worden als iedereen alles maar gaat roepen wat ie wil.
Ach, niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil er nog weleens rekening mee houden als ik met een zwaar gelovige aanhet praten ben, maar eigenlijk is dat te gek voor woorden.
Op zich niet, maar ik blijf het raar vinden dat er zo heftig op gereageerd wordt. Kwetsen kun je toch alleen als je iets tegen die persoon tegenover je zegt? Daar komt nog bij dat die vloek letterlijk genomen (voor zover ik weet) alleen maar nadelig voor jezelf is. Je kwetst dus uiteindelijk alleen jezelf. Daarvoor moet je alleen wel gelovig zijn en mensen die dat niet zijn hebben daar dus geen last van. Maar goed, dit heeft op zich niet zo heel veel met Submission te maken.... hoewel?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:24 schreef Monidique het volgende:
Ach, niets mis mee toch?
Zekerquote:
Olie op het vuur gooien valt ook onder de vrijheid van meningsuiting.quote:...maar meer met olie op het vuur.
Vind jij iemand die vloekt in het bijzijn van een gelovige dus een hufter? Dan vind je Ayaan dus ook een hufter(es) aangezien zij nu ook weet dat Submission kwetsend werd opgevat en bij deel 2 dat misschien weer zal gebeuren.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker
Behoedzaamheid is een deugd.
Maar't gaat erom dat het het niet zijn, geen misdaad is.
Een hufter zijn is nu eenmaal niet verboden.
Ayaan zet hooguit het kannetje met olie naast het vuur neer ja. Het is aan de Moslims en wie er zich dan ook aan stoort of ze het kannetje leegieten op het vuur.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:27 schreef elcastel het volgende:
Dit hele gevalletje heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken, maar meer met olie op het vuur.
Persoonlijk sta ik achter haar.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind jij iemand die vloekt in het bijzijn van een gelovige dus een hufter? Dan vind je Ayaan dus ook een hufter(es) aangezien zij nu ook weet dat Submission kwetsend was en deel 2 dat misschien weer zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |