Hoi. Speciaal voor jou de apostrof na baboon weggelaten.quote:
quote:De Oneven 2 zei gisternacht:
Ik vind dat die I.R. zich er wel gemakkelijk vanaf maakt, hoor.
Feestje hier, squashen daar...
en dat allemaal in een topic dat zijn naam draagt, he.
Jij altijd.quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:05 schreef thaleia het volgende:
Mag ik dan hier even van de gelegenheid gebruik maken om seksgod Berserker van harte te feliciteren met zijn verjaardag?
Niet om me blij te maken, dus.quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoi. Speciaal voor jou de apostrof na baboon weggelaten.
Het gaat me in de eerste plaats ook niet om het trema.quote:En oh, geupdate ga ik niet aanpassen want ik vind trema's in Engelse leenwoorden onzin.
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:09 schreef Arcee het volgende:
Het gaat me in de eerste plaats ook niet om het trema.
nx moedquote:Op zaterdag 4 december 2004 02:09 schreef Arcee het volgende:
Kut, er worden nu automatisch al 2 enters toegevoegd na een quote. Die moet ik dus steeds weghalen.
geüpdatetquote:
Ik ben natuurlijk voor correcte regeluitoefening, maar soms prefereer ik toch een esthetisch wat prettiger oplossing. Zoals nu.quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
geüpdatet
Ziet er niet uit, maar zo moet het wel.
Hoi! Ik heb niet de hele avond gezellig bier gedronken, want iedereen moest zo nodig eerst surprise vieren bij zijn ouders. Ik niet natuurlijk. Maar daarna waren ze weer beschikbaar, en hebben wij ons vermaakt in Cafe Merleyn. Het was een minuutje of 5 naar huis.quote:Op zondag 5 december 2004 03:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoi. De hele avond gezellig bier gedronken, toen shoarma gehaald in Ali Baba (altijd goed) en geëindigd in Café Tibor, waar ik met mijn gezelschap de enige gast was maar wel gratis kon poolen. En bovendien was het maar 1 minuut naar huis.
Klinkt redelijk.quote:Op zondag 5 december 2004 03:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb niet de hele avond gezellig bier gedronken, want iedereen moest zo nodig eerst surprise vieren bij zijn ouders. Ik niet natuurlijk. Maar daarna waren ze weer beschikbaar, en hebben wij ons vermaakt in Cafe Merleyn. Het was een minuutje of 5 naar huis.
Nee. Echt niet.quote:Op zondag 5 december 2004 03:35 schreef thaleia het volgende:
Jaja. Ik geloof er niks van. Dat was gewoon een smoes om het woord "kankertering" te kunnen gebruiken.
Zeker in de constructie: "Ik [werkwoord] mij de kankertering"!quote:Op zondag 5 december 2004 03:39 schreef thaleia het volgende:
Nou is kankertering natuurlijk ook wel gewoon een ontzettend mooi woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |