Ehhhh ... ik ben een PSV - supporter.quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
btw: remember die laatste knul die Iris leuk vond... dat was zo een viezig Feyenoord supportertype
Frommel: "Tja, mevrouwtje, U heeft MS. Maar niet getreurd, want U kunt nog heel lang leven, maar op den duur gaan Uw armen, benen en gebit klapperen. En uiteindelijk zult U een pijnlijke dood sterven. Maar: zo ver is het nog niet, want we hebben heel wat medicijnen die U flink suf maken en koest houden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
jammer dat Chris daar niet bijzat,
dan was dat mensje ter plekke uit het raam gesprongen![]()
Joyce_en_Roxyknuffeltje staat hier uit haar vel te springen.quote:een zoenende Joyce blijft ranzig...... wil ik niet meer te zien krijgen....
ow wat vals... nog 1 hintje?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Frederice spreekt in raadselen vandaag... maar over 7 dagen wordt alles duidelijk.![]()
Heeft ie toch ook nog goede eigenschappen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh ... ik ben een PSV - supporter.
Oké... vooruit dan... nog één hint:quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:38 schreef Wup het volgende:
ow wat vals... nog 1 hintje?
quote:
Frederice:
"Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt. Wie zou dat zijn?"
aha... een klopgeest.....quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Oké... vooruit dan... nog één hint:
met die kale. Kom ik regelmatig tegen en wat een duivelskop heeft 'ie. Heb nooit een handtekening durven vragen, sinds 'ie een meisje mishandeld heeftquote:Op woensdag 8 december 2004 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor ik het vergeet... geef ons heden...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou hij bij jou nooit durven ....quote:Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef Viking84 het volgende:
sinds 'ie een meisje mishandeld heeft![]()
hij mag Joost & Hugo wel doodrijden.....quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frederice ziet komende week dat Niels zich doodrijdt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat zou hij bij jou nooit durven ....
En Tonnie en zijn bloodbrother en Filistijn ook. Is er gelijk een boel nutteloos volk weg.quote:
Dan sla je toch zeker als Captain Caveman met je knots om je heen? Je bent toch een echte Viking!?quote:
Als we dan toch met de grote schoonmaak bezig zijn... Iris en Shirina d'r ook maar bij.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Tonnie en zijn bloodbrother en Filistijn ook. Is er gelijk een boel nutteloos volk weg.
Het knuppelgehalte in jouw reacties begint hoge vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Als we dan toch met de grote schoonmaak bezig zijn... Iris en Shirina d'r ook maar bij.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Niet dat ik iets om voetbal geef, maar als je dan supporter van een club bent, dan maar beter van PSV.
Ik ben verdorie net wakkerquote:Op woensdag 8 december 2004 02:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen hier al te maffen?![]()
![]()
Iris deed nog iets goeds vandaag... ze wilde ook dat Niels weer moest gaan jammeren...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Als we dan toch met de grote schoonmaak bezig zijn... Iris en Shirina d'r ook maar bij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |