Is z'n voornaam ooit genoemd in een aflevering?quote:Op maandag 6 december 2004 21:05 schreef babette21 het volgende:
ja en dat sloeg helemaal nergens op want het is algemeen bekend dat het Jean Paul is!!
Nee.. want zij hebben een ongelijke machtsverhouding.quote:Op maandag 6 december 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mag een arts een verhouding met een co-assistent(e) hebben?
Nee, maar wel in "Laat Ze Maar Lachen". Daarin vertelde Frits Jansma dat JP Jean Paul heet.quote:Op maandag 6 december 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Is z'n voornaam ooit genoemd in een aflevering?![]()
jawel, zowel Aafke als Joyce spreken [spraken] JP regelmatig aan als Jean Paul...quote:Op maandag 6 december 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Is z'n voornaam ooit genoemd in een aflevering?![]()
En Victor noemden ze Vic Kever.quote:Op maandag 6 december 2004 21:27 schreef babette21 het volgende:
jawel, zowel Aafke als Joyce spreken [spraken] JP regelmatig aan als Jean Paul...
het was grappigquote:Op maandag 6 december 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met dat "inlikken" heeft Phrommelmanz wel gelijk. Mag een arts een verhouding met een co-assistent(e) hebben? Als ik Phrommelmanz zou zijn, lapte ik die twee erbij.
Phrommelmanz heeft gewoon gelijk. Zo krijgt hij geen eerlijke kans.quote:Op maandag 6 december 2004 21:44 schreef Viking84 het volgende:
het was grappig, maar wel schaamteloos zeg... Renee heeft hem goed op z'n nummer gezet!
![]()
Dat komt door de rekoefeningen die Curie dagelijks doet.quote:ik was oprecht verbaasd dat Marjoleins armen groot genoeg waren voor Renee's lijf![]()
tja het beste paard van stal he....quote:Op maandag 6 december 2004 21:44 schreef Viking84 het volgende:
ik was oprecht verbaasd dat Marjoleins armen groot genoeg waren voor Renee's lijf![]()
is dat alles?!? geen "Babetje is de liefste" ?!?quote:Op maandag 6 december 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Thanks Babetje.
owjah, Cool was hetquote:Op maandag 6 december 2004 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze noemde Renée zelfs Mrs. Cool... tsja liefde is blind.![]()
Zbrrrrt! Smak! Lebberdelebber! Smak!quote:Op maandag 6 december 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
is dat alles?!? geen "Babetje is de liefste" ?!?
* Babette is zeer verontwaardigd.... als je dat maar weet!!
Ik herinner het me weer ja... maar misschien gisten Aafke & Joyce maar wat... er blijft dus nog ruimte voor twijfel... Ik geloof het pas als ik het hem zelf (in ONM) hoor zeggen. Volgens mij weten ze het gewoon niet.quote:Op maandag 6 december 2004 21:27 schreef babette21 het volgende:
jawel, zowel Aafke als Joyce spreken [spraken] JP regelmatig aan als Jean Paul...
haha net als Mr. Big in SATC [lekker vergelijkbaar typetje ook.... not]quote:Op maandag 6 december 2004 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Z'n achternaam is nog een groter raadsel... het is misschien wel aardig om dat in de (of zijn) laatste aflevering te onthullen.
Ik heb het nooit een sterke acteur gevonden. De rol wordt wel weer wat leuker, maar echt denderend ook niet nee.quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, niet alleen Hugo maar ook Robin Rienstra heeft duidelijk zijn beste tijd gehad
hij was weer zo waardeloos vandaag...
en Marjolein is ook maar een duf meiske, ze vond Renee stoer:(
ik erger me al zo lang aan Hugo & nu Robin Rienstra het ook nog steeds laat afweten...quote:Op maandag 6 december 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Ik heb het nooit een sterke acteur gevonden. De rol wordt wel weer wat leuker, maar echt denderend ook niet nee.
beter geen rol dan een flutrol......quote:Marjolein kan bij mij niks fout doen, Tanja is en blijft![]()
.
ik ben een beetje afgehaaktquote:Oh ja, een reminder: de Kwartfinale van het tournament is bezig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |