Ik dacht eerst aan Marjolein, maar dat rijmt niet met 2001.......quote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM-VRAAG-VAN-DE-DAG:
Wie is dit meiske?
nou, je zou mij natuurlijk [weer] blij kunnen maken met fillempie van woestaantrekkelijke, boksende Niels....quote:Op maandag 6 december 2004 19:13 schreef Wup het volgende:
mja ik kan er ook niet zoveel aan doen vrees ik;(
he?!? ze kwam.... en.... ging gewoon meteen weer?! wat wilde ze dan?!quote:nee Adrienne was dood vogeltje... ze is gewoon weer afgedropen, niks geflipt,
er komt geen vervolg denk ik.
oke, prima... maar dan heb ik 2 verzoekjes:quote:Joyce begint idd. weer om een baby te janken, Marnix heeft ingestemd....
quote:Op maandag 6 december 2004 19:11 schreef babette21 het volgende:
december 2001.... ik gok op Luciel?!?
Is het echt Luciel????quote:Op maandag 6 december 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Volgende keer toch maar de datum weglaten.
fok heeft weer kuren geloof ik...
jou blij maken is mijn levensdoel maar ik ben eerste even cadeautje voor Iwan aan het maken dus Niels moet even wachten tot morgenquote:Op maandag 6 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
nou, je zou mij natuurlijk [weer] blij kunnen maken met fillempie van woestaantrekkelijke, boksende Niels....[sub]
nee, ze was 3 maanden naar Idia om zichzelf te zoeken en Stijn was even vergeten het uit te maken, dat deed hij nu alsnogquote:he?!? ze kwam.... en.... ging gewoon meteen weer?! wat wilde ze dan?!
en kon ze die lange darm dan niet gewoon ff meenemen?!??!??!?!? was dat nou teveel gevraagd?!
niks prima wat mij betreft... irritant gedoe, Joyce verdient beter, het ging net een beetje de goede kant op met haarquote:oke, prima... maar dan heb ik 2 verzoekjes:
ik wil de conceptie NIET in beeld......!!!!!
en ik wil OF een abortus OF een miskraam [maar dus GEEN babygejank] !!!
Stom gedoe was dat......quote:Op maandag 6 december 2004 19:23 schreef Wup het volgende:
[quote]nee, ze was 3 maanden naar Idia om zichzelf te zoeken en Stijn was even vergeten het uit te maken, dat deed hij nu alsnog
Nee geen baby, laat Joyce maar lekker de directrice uithangen dat gaat haar beter af.....quote:niks prima wat mij betreft... irritant gedoe, Joyce verdient beter, het ging net een beetje de goede kant op met haar
yep halve uitzending over een niet ontsnapte spin......quote:Op maandag 6 december 2004 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
And the fun goes on...
quote:Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef Orginial het volgende:
Die zwarte tegen Kyra: Raad eens wie ik ben?
Kyra: Theo van Gogh?![]()
mja, niet alleen Hugo maar ook Robin Rienstra heeft duidelijk zijn beste tijd gehadquote:Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
Alleen de tweede helft gezien:
twee autoscenes en een verliefde Hugo... jippie....
oh en Kyra voor de zoveelste maal als picolo....
* Babetje staat morgen weer fijn (not) in 't stof te happen...quote:Op maandag 6 december 2004 19:23 schreef Wup het volgende:
jou blij maken is mijn levensdoel maar ik ben eerste even cadeautje voor Iwan aan het maken dus Niels moet even wachten tot morgen[/sub]
oh... lekker zinvol...quote:nee, ze was 3 maanden naar Idia om zichzelf te zoeken en Stijn was even vergeten het uit te maken, dat deed hij nu alsnog
Joyce gaat idd goed... maar ik blijf erbij, zolang die baby er nog niet is [rustig maar: baby komt er ook niet!!] valt de schade te overzien! En daarnaast: alle verhaallijnen eindigen dit jaar na 4 dagen, dus dat zal nu ook wel het geval zijn *hoop hoop*quote:niks prima wat mij betreft... irritant gedoe, Joyce verdient beter, het ging net een beetje de goede kant op met haar
dat vond ik de grootste [eh enige] grap van vandaag!!quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
en Marjolein is ook maar een duf meiske, ze vond Renee stoer:(
Ze noemde Renée zelfs Mrs. Cool... tsja liefde is blind.quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
en Marjolein is ook maar een duf meiske, ze vond Renee stoer:(
ja en dat sloeg helemaal nergens op want het is algemeen bekend dat het Jean Paul is!!quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Stijn noemde JP vandaag Jean Pièrre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |