Achja soms val ik in herhalingquote:Op zondag 5 december 2004 14:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat zei ik ook al,hij zegt dat het een lieve topic titel was....
Ach, zeg jij hier ook eens wat zinnigs?quote:Op zondag 5 december 2004 18:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Achja soms val ik in herhaling![]()
Maargoed dat wil ook zeggen dat we het met elkaar eens zijn![]()
![]()
Ik opende dit topic: ONM # 99 - Marjolijn is de liefstequote:Op zondag 5 december 2004 14:28 schreef haagse_elfje het volgende:
dat zei ik ook al,hij zegt dat het een lieve topic titel was....
Make up your mind... er kan er maar één de liefste zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik opende dit topic: ONM # 99 - Marjolijn is de liefste
ja ja, ik dacht idd dat Iris is de liefste jij vond Marjolein toch een paardenbek hebben?quote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik opende dit topic: ONM # 99 - Marjolijn is de liefste
volgens mij heb ik destijds erg weinig aan dit programma gemist haha!!quote:Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef Wup het volgende:
jawohl....nog een sinterklaascadeautje....
01 december 2003, LL Kim & Frits in duet:) [save target as]
Ik had de hele lesbobeweging achter me aan, dus dacht ik dat ik maar eens lief moest gaan doen.quote:Op maandag 6 december 2004 13:37 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ja, ik dacht idd dat Iris is de liefste jij vond Marjolein toch een paardenbek hebben?
of heb ik je helemaal overtuigt dat het niet zo is?Marjolein is idd de liefste
met #101 ben jij weer aan de beurt....
![]()
Achja wat wil je ook met jouw charmes?quote:Op maandag 6 december 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik had de hele lesbobeweging achter me aan, dus dacht ik dat ik maar eens lief moest gaan doen.
Wijven! Erger dan een kudde op hol geslagen bizons.....quote:Op maandag 6 december 2004 18:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Achja wat wil je ook met jouw charmes?
nope, wel een schuilnaam, Francine of Francien [?]quote:Op maandag 6 december 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
zeg om even ontopic te blijven []
ben castlist ff aan het updaten, paar vraagjes:
had die Nathalie [Sandy Kandau] ook een achternaam?
Bastiaan van Meeterenquote:en hoe heet die Stijn van Royen IRL?!?
als ik niet beter wist zou het als verzoekje klinken:)quote:Op maandag 6 december 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
Thanx again
overigens was m'n videoband van vrijdag naar de klote,
dus ik heb de tieten van Joost mogen missen...
gelukkig weet je wel beter!!quote:Op maandag 6 december 2004 19:04 schreef Wup het volgende:
als ik niet beter wist zou het als verzoekje klinken:)
Iwan heeft wat shots geplaatst in het vorige topic
wat is fok weer aan het fokken;(
december 2001.... ik gok op Luciel?!?quote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM-VRAAG-VAN-DE-DAG:
[afbeelding]
Wie is dit meiske?
In z'n eerste afleveringen stond hij als Sebastiaan van Meeteren op de aftiteling, later als Bastiaan.quote:Op maandag 6 december 2004 18:52 schreef Wup het volgende:
Bastiaan van Meeteren
mja ik kan er ook niet zoveel aan doen vrees ik;(quote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb ff snel door 't vorige topic gescrolled en daar ernstig spijt van...
nee Adrienne was dood vogeltje... ze is gewoon weer afgedropen, niks geflipt,quote:hoe is het overigens afgelopen met die Adrienne ofzo?!?!? geflipte ex zeker?!
en wat was er nou met Joyce, wil ze nou weer een kind van Marnix?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |