Spoilertags?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen vinden het niet leuk om het nu al te horen te krijgen wat er gaat gebeuren......
ik mail het je welquote:Op woensdag 8 december 2004 15:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ik wil het zo graag nu weten.![]()
![]()
Bettina ging toch weg volgens WIV?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hadden die aanklacht daarvoor kunnen gebruiken...
en Bettina mag best terugblaffen... graag zelfs
volgens w_i_v gaat geloof ik iedereen weg.........quote:Op woensdag 8 december 2004 15:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bettina ging toch weg volgens WIV?![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
volgens w_i_v gaat geloof ik iedereen weg.........
Niels speelt dat hij verliefd is op Iris. De dood van Claire en z'n drank- en pillengebruik heeft een duistere kant in hem naar boven gebracht. Hij heeft nog maar één doel voor ogen: Iris moet op dezelfde manier sterven als zijn lieve Claire. Daar heeft hij alles voor over... zelfs een verloving met Iris.quote:
Zulke geweldige verhaallijnen kunnen ze niet ineens verzinnen bij ONM.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niels speelt dat hij verliefd is op Iris. De dood van Claire en z'n drank- en pillengebruik heeft een duistere kant in hem naar boven gebracht. Hij heeft nog maar één doel voor ogen: Iris moet op dezelfde manier sterven als zijn lieve Claire. Daar heeft hij alles voor over... zelfs een verloving met Iris.
uiteindelijk legt hij zelf het loodje....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niels speelt dat hij verliefd is op Iris. De dood van Claire en z'n drank- en pillengebruik heeft een duistere kant in hem naar boven gebracht. Hij heeft nog maar één doel voor ogen: Iris moet op dezelfde manier sterven als zijn lieve Claire. Daar heeft hij alles voor over... zelfs een verloving met Iris.
Orginial kap nou met je gezeur.. we hebben hier de verhaaltjes van 1 week & dat willen we graag zo houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:50 schreef Orginial het volgende:
Heb jij trouwens de TVFILMS gids?
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:51 schreef Wup het volgende:
[..]
Orginial kap nou met je gezeur.. we hebben hier de verhaaltjes van 1 week & dat willen we graag zo houden
mja maar dan nog... Iris.... brr...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:48 schreef Iwan1976 het volgende:
dat komt omdat ze niet de juiste verhaallijn krijgt maar goed ze fungeert al genoeg als beeldvulling. Ik zie liever kagchelland dan die griet die shirina speelt.....die kan al helemaal niet acteren het enige wat zij doet is gillenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:55 schreef Wup het volgende:
[..]
mja maar dan nog... Iris.... brr...
ik vind Kagchelland er qua acteren niets op vooruitgaan ......
alles beter dan Kyra & Hugo denk ik voorlopig maar.......quote:Op woensdag 8 december 2004 15:55 schreef haagse_elfje het volgende:
hoe lang gaat "romeo"eigenlijk zijn koppie vertonen in ONM, want aan hem vind ik ook niet veel aan.... nu krijgt kyra zo een duo penoti relatie
Ik heb de VM + www.tvgids.nl. Een week vooruit spoileren is leuk, langer bederft het kijk- en speculeerplezier. Een paar jaar geleden wist ik precies wat er 2 maanden later in GTST zou gaan gebeuren... en daar had ik achteraf spijt van.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:50 schreef Orginial het volgende:
Zulke geweldige verhaallijnen kunnen ze niet ineens verzinnen bij ONM.Heb jij trouwens de TVFILMS gids?
dat is wel zo....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:57 schreef Wup het volgende:
[..]
alles beter dan Kyra & Hugo denk ik voorlopig maar.......
dat baardje is coolquote:Op woensdag 8 december 2004 15:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat.Is het jullie trouwens opgevallen dat Ilyas ineens een baard heeft.![]()
je zou er bijna op mannen door vallen....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat baardje is coolik vond Ilyas altijd een sukkel, maar sinds gisteravond vind ik hem er flex uitzien
![]()
Deze biografie staat er ook nog steeds...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Ik had een email gestuurd naar de website van ONM ze zeiden dat de biografien van Claire,Ellen en Bram deze week van de site afgaan.![]()
Ja idd. Baardjes zijn sexyyyyyyquote:Op woensdag 8 december 2004 16:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je zou er bijna op mannen door vallen....
Ilyas mag van mij wel nu blijven ik vind hem wel amusant om naar te kijken.....
ik zeg maar zo alles beter dan Stijn![]()
en terecht dat hij er nog staat van mij mag ze ook weer zo terug komen....quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze biografie staat er ook nog steeds...
Ilyas met baardje is sexyquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ilyas met baardje is sexy
wat nog veel beter zal zijn dan dat als ze Marjolein weer in rokje rond laten paraderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze biografie staat er ook nog steeds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |