Jezus.. zijn er nog meer van dit soort filmpjes?? dit is toch verschrikkelijk, ik zou helemaal stapelgek worden van die flitsen.. pfffquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef schatje het volgende:
Paris en Nicole hebben het weer goedgemaakt.
filmpje
Check ook al die paparazzi![]()
.
Ja, en dan is het 24/7 dat ze er last van hebben. Niet normaal meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jezus.. zijn er nog meer van dit soort filmpjes?? dit is toch verschrikkelijk, ik zou helemaal stapelgek worden van die flitsen.. pfffSnap best dat sommige celebs zich niet kunnen inhouden jegens die paparazzi.
Eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Vivi het volgende:
Nicole is grappig
Paris vind ik maar een saaie doos
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Vivi het volgende:
Nicole is grappig
Paris vind ik maar een saaie doos
Tijdens de uitzending kijk ik over het algemeen naar de uitzendingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is wel de bedoeling dat jullie tijdens de uitzending posten over de tofheid van de aflevering en na die tijd uitgebreid evalueren.. ik kan niet altijd zelf kijken..
Hm.. toch wel..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending kijk ik over het algemeen naar de uitzending.
En ik dacht niet dat hier verslag uitbrengen een vereiste was?
Make mequote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanavond wel weer?
Ja hoor.. maar leuk als je vaker komt..quote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef ellos het volgende:
je vermaakt je wel, in je eentje hier?
Plaatjes doen het niet..quote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef Joa-- het volgende:
Aah! The Simple Life, zalige reeks! Momenteel zijn ze de 4e reeks aan het opnemen, en ze gaan op kamp (h)!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |