abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel vrijdag 3 december 2004 @ 14:57:56 #1
25539 Tha_BlonT
Wonderlijke Woorden Wereld
pi_23738530
Vanaf maandag gaan we officieel van start met de kerstverhalenwedstrijd georganiseerd door FOK! SPits! en NCRV. Dan zal de pers ook worden ingelicht en zal er reclame worden gemaakt op de verschillende media. Om te zorgen dat de schrijvertjes op FOK! alvast een beetje hun pen kunnen scherpen uiteraard alvast even het persbericht.

quote:


FOK!, Sp!ts en NCRV presenteren Het Kerstverhaal 2004

Het unieke samenwerkingsverband van de website FOK!, de krant Sp!ts en de omroep NCRV organiseert een kerstverhalencompetitie die op 2e Kerstdag zal leiden tot de presentatie van Het kerstverhaal 2004. Via de site www.hetkerstverhaal.nl worden schrijvers uitgenodigd een verhaal van maximaal 450 woorden in te sturen. Vanaf 13 december wordt dagelijks een verhaal in Plein Publiek uitgezonden (11:00, 747AM), vanaf 20 december is er dagelijks in Sp!ts een interview met één van de schrijvers en op 2e Kerstdag, 26 december, maakt een deskundige jury via NCRV radio en tv (Schepper & Co) bekend wat Het Kerstverhaal 2004 is geworden.

In december zijn tal van mensen bezig met een kerstverhaal; dominees, onderwijzers, schrijvers, journalisten, programmamakers, reclamemakers, enzovoort. Het doel van dit project is de kerstverhalencultuur een podium bieden, een extra stimulans te geven en de verschillende verhalenmakers elkaar te laten ontmoeten.
Vanaf 6 december on line: www.hetkerstverhaal.nl



Naast eeuwige roem, eer en bekendheid, zal de eerste prijs er ook zeker niet om liegen, maar daarover kun je straks meer lezen op de website. Dus grijp die pen alvast en zorg ervoor dat jouw verhaal maandag zo snel mogelijk online gaat verschijnen voordat je verzand in de rest van Nederlands beste...
pi_23738889
Het is weer geweldig


pi_23739479
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:39:20 #4
73808 EvilCole
zo niet, dan toch!
pi_23740817
quote:

geweldig

dank je
"Moord is de meest extreme vorm van censuur." George Bernard Shaw (1856-1950)
pi_23743910
Woei, dat lijkt me wel wat! Ik moet even kijken of ik er wat tijd in kan steken, maar ik denk dat ik dan wel mee doe. 450 Woorden is niet veel, maar dat is misschien ook een enorme uitdaging die ik maar eens aan moet grijpen.

6 December maar even in de gaten houden dus...
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:06:57 #6
73808 EvilCole
zo niet, dan toch!
pi_23743958
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:04 schreef MadGuy het volgende:
Woei, dat lijkt me wel wat! Ik moet even kijken of ik er wat tijd in kan steken, maar ik denk dat ik dan wel mee doe. 450 Woorden is niet veel, maar dat is misschien ook een enorme uitdaging die ik maar eens aan moet grijpen.

6 December maar even in de gaten houden dus...

ik hoop dat ik er ook wat tijd voor vrij kan maken...
geweldig idee
"Moord is de meest extreme vorm van censuur." George Bernard Shaw (1856-1950)
pi_23745286
Ik lees nu pas dat het handig is maandag al een verhaal in te kunnen sturen! Jeempie, ik heb niet eens een idee!

6 December worden de details toch ook pas bekend?
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:08:49 #8
73808 EvilCole
zo niet, dan toch!
pi_23745336
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik lees nu pas dat het handig is maandag al een verhaal in te kunnen sturen! Jeempie, ik heb niet eens een idee!

6 December worden de details toch ook pas bekend?

maandag.... ehhh... wanneer moet ik dat dan weer fixen.... zaterdag werken... zondag beetje uitslapen... ehhh.... dan moet het maar zondag avond en maandag avond.... pfff moet dan maar
"Moord is de meest extreme vorm van censuur." George Bernard Shaw (1856-1950)
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:11:40 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23745413
Deze mag sticky natuurlijk
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23745558
Bah, en het mag van mezelf ook weer geen cliché kerstverhaal worden uiteraard!
pi_23831296
Ik blijf het een leuk idee vinden (ook die samenwerking), maar dat beoordeelsysteem is natuurlijk drie keer niks Dat mandjesverhaal wat bovenaan staat in de top 5 staat in iemands MSN-naam uit mijn lijst: *stem op mijn verhaal* Zo is het niet moeilijk om aan een fantastische beoordeling te komen

Overigens zit er voor mijn gevoel nog een heeeele grote ruimte tussen 'aardig' en 'fantastisch', maar goed
pi_23832200
Ik neem aan dat die beoordeling van lezers niet dé beoordeling is, maar meer een soort 'leidraad' voor de jury. Hoop ik tenminste.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23856718
Ik denk het ook Isabeau.
pi_23862414
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat die beoordeling van lezers niet dé beoordeling is, maar meer een soort 'leidraad' voor de jury. Hoop ik tenminste.
Nou ja, aan die leidraad heb je nu niet zo heel veel. Ze hadden het beter kunnen afschaffen, want nu moet je eerst per se een beoordeling geven wil je weten hoe een verhaal het doet.
pi_24094698
En wanneer is de uiterste inzenddatum?
pi_24099968
Morgen worden de laatste verhalen beoordeeld die kunnen meedingen naar een prijs. Ik zou dus je verhaal vandaag nog insturen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')