abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23726077
Deze week een DVD gekocht van De Freggels! Jaja, de èchte, niet die stomme tekenfilm. Wat was dat toch een geweldige serie. Zulke dingen maken ze niet meer.

Ben nu een verlanglijstje aan het maken van films uit mijn jeugd die ik op DVD wil hebben. Tot nu toe:

* Labyrinth
* The Dark Crystal (ook net gekocht)
* De films van The Muppets
* De ouwe Star Wars-films
* The Neverending Story

Nog tips, of welke ouwe films/series zou jij graag weer eens zien?

Trouwens een vraagje: The Neverending Story is tot nu toe alleen in de VS op DVD uitgebracht. Kun je regio 1 DVD's wel op je PC afspelen of ook niet? En waarom hebben ze eigenlijk niet een wereldwijd systeem gemaakt, is toch veel handiger?
pi_23726121
Ehm. ik heb gewoon een neverending story regio 2 hier staan... was 9 euro bij de V&D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_23726134
neverending story is gewoon in nederland (PAL en regio 2) te krijgen zowel deel 1 als deel 2
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23726207
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ehm. ik heb gewoon een neverending story regio 2 hier staan... was 9 euro bij de V&D

Oh, okee, ik heb 'm op Internet tot nu toe nog niet kunnen vinden, maar dan zoek ik nog vrolijk even verder! 9 Euro is ook echt niet duur.
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 22:52:30 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23726223
Ik zou McGuyver wel weer eens willen zien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23726243
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef GewoneMan het volgende:
neverending story is gewoon in nederland (PAL en regio 2) te krijgen zowel deel 1 als deel 2

Deel 2 vind ik bagger... Vond jij 'm wel goed?
pi_23726271
Wow! Ik heb The Neverending Story net gevonden voor slechts ¤ 4,99! Bedankt voor de tips, ik koop altijd bij Amazon UK, maar heb nu maar even bij NL winkels gekeken!
  donderdag 2 december 2004 @ 22:56:53 #8
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_23726322
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou McGuyver wel weer eens willen zien

I second that
Dat mis ik echt tegenwoordig, op TV. Dukes of Hazzard mogen van mij lekker wegrotten in de bossen waar ze in wonen
McGuyver, die met een tennisracket een atoombom ontmantelt
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_23726371
Ik heb McGuyver nog nooit gezien, van wanneer is dat? Ik hoor er wel vaker mensen over, maar ik ken het helemaal niet.
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 23:03:17 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23726474
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb McGuyver nog nooit gezien, van wanneer is dat? Ik hoor er wel vaker mensen over, naar ik ken het helemaal niet.

De serie liep van '85 tot '92. 't gaat over een man (Angus McGuyver) die met de simpelste voorwerpen alles voor elkaar krijgt (slechterikken uitschakelen, ontsnappen) door zijn geweldige improvisatievermorgen. Echt een mooie serie was dat, jammer dat het nooit meer op TV komt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23726505
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
De serie liep van '85 tot '92. 't gaat over een man (Angus McGuyver) die met de simpelste voorwerpen alles voor elkaar krijgt (slechterikken uitschakelen, ontsnappen) door zijn geweldige improvisatievermorgen. Echt een mooie serie was dat, jammer dat het nooit meer op TV komt.

Een soort Inspector Gadget, maar dan anders dus! Gek dat ik het niet eens ken. Ik ben van '77...
  donderdag 2 december 2004 @ 23:04:59 #12
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_23726521
Als jij van 1977 bent, dan zou je dat toch wel een keer langs hebben moeten zien komen
Het liep van 1985 tot 1992, en daarna is het nog heeeeel vaak herhaald
Ik ken het zelf van die herhalingen, want 'k was nog maar een guppie toen het begon
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_23726576
Nou en toch heb ik er verder nog nooit van gehoord. Op welke zender kwam het?
pi_23737110
Mc Guyver kwam op het oude Veronica, later nog herhaald op Yorin en RTL5 als ik me niet veris ?
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_23739179
The Dark Crystal dan. Wat was dat een gave film.
pi_23739219
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:27 schreef ZFLaSH het volgende:
The Dark Crystal dan. Wat was dat een gave film.

Die heb ik ook op DVD. Ook Jim Henson, die man was echt geniaal.

Nu net een DVD van The Neverending Story gekocht bij Bart Smit voor maar ¤ 5,-! En ergens anders een 3 DVD-set met de beste afleveringen van The Muppet Show!
pi_23739246
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:53 schreef Mr_Romano het volgende:
Mc Guyver kwam op het oude Veronica, later nog herhaald op Yorin en RTL5 als ik me niet veris ?

Nu snap ik het. Wij kregen pas heel laat kabel-TV, we hebben nog jaren alleen Nederland 1, 2 en 3 gehad. Ik ben een VPRO-kind, op zondagmorgen vaste prik VPRO kijken, van 9 tot 11 als ik me niet vergis.
pi_23739353
Mijn jeugdsentimenten:

The A-team
Airwolf
Knightrider

Bij je filmcollectie kan ook nog de klassieker Willow met Val Kilmer, die staat bij mij naast The neverending Story (en 2 is idd bagger)
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:15:48 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23742950
De DVD's van Bassie en Adriaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23744772
Ohhh ja, Willow!!! Die voeg ik onmiddelijk toe aan mijn wishlist. Het fijne is dat al die ouwe films vaak supergoedkoop zijn. Nou ja, behalve Star Wars dan. Die ga ik volgende maand kopen, het geld is nou op. Ik zit in een koop-dingen-uit-je-jeugd-fase.
pi_23744783
Ik zag vandaag trouwens ook DVD's liggen van de Ko de Boswachtershow.
pi_23745836
8 Februari 2005

Dan komt seizoen 1 van Miami Vice uit in een dvd-box! In 1984, toen ik vijf was, mocht ik 's zaterdags opblijven op CountDown en Miami Vice te kijken. Echt jeugdsentiment. Ik wil Crockett en Tubbs een permanent plaatsje in mijn dvd-collectie geven

Ik zou trouwens ook wel Veronica en Pisa wel op een dvd willen hebben, maar waarschijnlijk komt dat er nog even niet (auteursrechten e.d.)
pi_23746443
Ducktales: de tekenfilm serie
Alfred J Kwak
Olie B Bommel: Als je begrijpt wat ik bedoel
Boes Boes
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
pi_23746672
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef --Davidoff-- het volgende:
Olie B Bommel: Als je begrijpt wat ik bedoel

Oh, God, nee! Zwelgje!!! Mijn zusje heeft die film zó vaak gezien dat ik er op 't laatst helemaal simpel van werd. Net als Annie, maar die vind ik nu wel weer leuk. "If you gotta go, you gotta go!".
pi_23746698
En wat dacht je trouwens van The Little Princess met Shirley Temple?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')